Minkä maan ruokaa söit viimeksi?
Mulla päivälliseksi sushia eli Japani ja söin tänään lounaalla myös kiinalaista.
Kommentit (47)
Ylämaan. Sisälmyspiirasta, keuhkoa, munuaista, maksaa, kateenkorvaa ja vatsalaukkua.
Mieheni on ylämaan terrieri ja tuo useaa lajia sisälmyksiä kotiimme.
Vierailija kirjoitti:
Ylämaan. Sisälmyspiirasta, keuhkoa, munuaista, maksaa, kateenkorvaa ja vatsalaukkua.
Mieheni on ylämaan terrieri ja tuo useaa lajia sisälmyksiä kotiimme.
anteeksi hän on rekkamies.
Roiskeläppää söin eilen. Eli suomalaista?
Kuumaa ruokaa voi syödä kuussa että maassa. Söin maassa.
Suomi vegeä oli hyvää halvalla 60% alea, viimeinen myyntipäivä 25.3.
Luultavasti suomalaista, kun söin töiden jälkeen silakkalaatikkoa. Hieman myöhemmin ruisleipää, kevyt lauantaimakkaraa ja sulatejuustosiivun.
15 vuotta ulkomaista ruokaa joten 5 000 milj verorahat ovat turhia. Pakosta ostan suomalaista koska säästän. Miksi vaasan seudulla loistavaat valot kilometrien päähän kun lsien läpi yritetään lämmittää hyödytöntä toimintaa? Maatalouteen menee ministeriöiteen rahaa noin 6 miljadia vuodessa. Tätä oikeito haluaa säilyttää kynsin hmpain kun smalla leikkaavat köyhiltä. Mahtaa 55 tuhannella tilallisella olla nurussa ptelimistä?
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti suomalaista, kun söin töiden jälkeen silakkalaatikkoa. Hieman myöhemmin ruisleipää, kevyt lauantaimakkaraa ja sulatejuustosiivun.
Oi silakkalaatikko. Millaisella ohjeella teet? Itse pidän silakasta ja pidän monista kiusauksista ja laatikoista (viimeksi syömäni ruoka oli broilerikiusaus hunajamarinoidusta suikaleesta, eli tämä on siis varmaan ihan suomalainen), mutta jokunen vuosi sitten tein silakkalaatikon ja se ei kyllä ollut kovin hyvää. Jotenkin ne silakat ei vaan maistunut siinä herkullisilta ja ei ole tullut uudestaan kokeiltua.
Nepalilaista söin etnisistä viimeksi työpaikan läheisessä lounasravintolassa.
Thai/chicken red curry,lempparia😋
Aamupalaksi söin suomalaista kaurapuuroa ja päälle lähimetsästä kerättyä suomalaista mustikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi silakkalaatikko. Millaisella ohjeella teet? Itse pidän silakasta ja pidän monista kiusauksista ja laatikoista (viimeksi syömäni ruoka oli broilerikiusaus hunajamarinoidusta suikaleesta, eli tämä on siis varmaan ihan suomalainen), mutta jokunen vuosi sitten tein silakkalaatikon ja se ei kyllä ollut kovin hyvää. Jotenkin ne silakat ei vaan maistunut siinä herkullisilta ja ei ole tullut uudestaan kokeiltua.
Saarioisten ohjeella eli oli valmisruoka, kuten muutkin ruoat minulla. Alennus 30%.
Ihan suomalaista vilja porsaan uunilihaa ja lämmintä ruisleipää, päällä Valion voita ja Oltermannia
Jotain lihapitoista oli, en tiedä mistäpäin.
Kai se on suomalaista, kun on Suomesta ostetuista tuotteista Suomessa valmistettu omin kätösin? Mistä resepti lähtöisin, niin se vaihtelee toki. Usein teen aasialaisia ruokia, kun maustepullot on jo valmiina kaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten ohjeella eli oli valmisruoka, kuten muutkin ruoat minulla. Alennus 30%.
Ai sitä on valmisruokanakin. Eipä ole sattunut silmiin, joskus kyllä tsekkaan mitä on alennuksella.
Swedish meatballs.