Testaan ennustajan taitojani
Kerro itsestäsi jotain, niin minä kerron sinusta jotain. Lähinnä ihmisistä lähelläsi. Palaute sitten minulle.
Kommentit (32)
Kahden lapsen äiti, naimisissa ja toivottoman rakastunut toiseen... Mitä näet meistä / meille?
sinä olet siro ja hentoinen, semmoinen vähän kuin keiju ;) tuo mies puolestaan sinua suurikokoisempi, jotenkin rotevan oloinen ja hyvin rauhallinen luonne. on lastesi kanssa ihan sinut, mutta jotenkin sellainen, oma-aloitteeton.. ihan kuin sinun pitäisi enemmän " tyrkkiä" häntä touhuamaan ja olemaan lastesi kanssa. nyt on ihan hyvä, mutta pitemmän päällä hänen erilainen maailmansa ja rauhallisuutensa sinua alkaa hieman tökkimään.
Olen yksinhuoltaja, näetkö onko tuleva mieheni jossain lähistöllä ja jos on, kuka hän voisi olla? Miten entisen mieheni käy? Kiitos suuresti!
työpäivää, kaksostytöt ekalla luokalla. Mihin tästä oikein suuntaisin? Osaatko kertoa? Tykkään työstäni, joskus mietin arvostavatko muut sitä ja onko siitä hyötyä?
Kiitos.
28-vuotias vaalea yhden lapsen äiti tahtoisi kovasti tietää, tuleeko meille toista yhteistä lasta.
priscilla:
olen 30-vuotias, mies myös. Haaveilemme kovasti yhteisestä lapsesta, näetkö sitä?KIITOS
olen 38 v, minulla on kaksi poikaa ja etsin tällä hetkellä työtä. Halusaisin tietää, minkä tasoista ja minkä tyyppistä työtä tulen saamaan.
Miehen jutut meni aika oikein.. oma-aloitteeton on lasten suhteen, omat kun ovat jo isoja, niin ei osaa oikein pienten kanssa enää olla.. Minä en ole siro enkä hentoinen, mutta toivotaan että joskus tuo olisi totta ;) Näetkö meillä kihloja? yhdessä asumista? naimisiin menoa? KIIITOS!!! =)
Ä24
" sinä olet siro ja hentoinen, semmoinen vähän kuin keiju ;) tuo mies puolestaan sinua suurikokoisempi, jotenkin rotevan oloinen ja hyvin rauhallinen luonne. on lastesi kanssa ihan sinut, mutta jotenkin sellainen, oma-aloitteeton.. ihan kuin sinun pitäisi enemmän " tyrkkiä" häntä touhuamaan ja olemaan lastesi kanssa. nyt on ihan hyvä, mutta pitemmän päällä hänen erilainen maailmansa ja rauhallisuutensa sinua alkaa hieman tökkimään. "
Vierailija:
priscilla:
olen 30-vuotias, mies myös. Haaveilemme kovasti yhteisestä lapsesta, näetkö sitä?KIITOS
lopettelen siis. palautteita olisi mukava kuulla vielä niiltä jotka eivät sitä ole antaneet. :) ap
Meni kyllä pelottavan oikein. suostuuko mieheni yrittämään toista lasta,ja onnistuuko raskaus?halit