Onko kukaan kokeillut ROC selluliittivoidetta? Tehoaako? Tai jotain muuta merkkiä?
Tai sitten muita keinoja päästä eroon selluliitistä reisissä ja takapuolessa. Ylipainoa mulla ei sinänsä ole 174 cm / 65 kg. Pari kiloa on kyllä tarkoitus tiputtaa. Liikuntaa harrastan muutaman kerran viikossa.
Kommentit (4)
Vierailija:
Tee hierontaöljy, johon tulee jojobaöljyä ja siihen sypressi- ja katajanmarjaöljyä. Levitä iholle. Ja sitten...vetelet kuppaussarvella polvista nivusiin päin niin kauan, että iho alkaa vähän punoittaa. Teet tämän joka toinen päivä. Ja juot päälle runsaasti vettä. Muutamassa viikossa häviää selluliitti.Jos on kovin paha, tee aluksi hyvin hellästi ja voi sitten vaatia vähän pidemmän ajan, mutta tehoaa.
Luontaistuotekaupasta saat öljyjä ja ohjeet. Kuppaussarvia voi tilata netistä.
Haenpa sulle oikeen ohjeen tähän.
10 tippaa sypressiä
10 tippaa katajaa
(5 tippaa laventelia)
sekoitetaan 50 millilitraan jojobaöljyä.
Kuppaussarvi on nykyään muovinen kapistus ja niitä saa netistä, olikohan se nyt NHT niminen firma, josta tilasin. Maksoi noin 11 e ja kulut päälle.
Tulokset alkoivat näkyä mulla jo muutaman hoitokerran jälkeen. Tämän neuvoi mulle eräs luontaishoitaja.
Kokeile ihmeessä! Itse olen tosi iloinen tuloksista!
Mäkin voisin sitä sitten kokeilla, mutta ensin täytyy laihduttaa 8-10 kg (174/73).
Tee hierontaöljy, johon tulee jojobaöljyä ja siihen sypressi- ja katajanmarjaöljyä. Levitä iholle. Ja sitten...vetelet kuppaussarvella polvista nivusiin päin niin kauan, että iho alkaa vähän punoittaa. Teet tämän joka toinen päivä. Ja juot päälle runsaasti vettä. Muutamassa viikossa häviää selluliitti.
Jos on kovin paha, tee aluksi hyvin hellästi ja voi sitten vaatia vähän pidemmän ajan, mutta tehoaa.
Luontaistuotekaupasta saat öljyjä ja ohjeet. Kuppaussarvia voi tilata netistä.