Mies selaillut huoneistohotelleja yms. Pettää?
Huomasin, että mieheni on selaillut huoneistohotelleja ja katsonut kartoista alueita, joihin emme ole olleet menossa/liikkuneet eikä hänellä ole työn puolesta niille alueille asiaa. Tutkin lisää ja huomasin, että hän on vuosi sitten tutkinut jo aivan kummallisia alueita, joissa on lähinnä mökkejä, eri etäisyyksillä (10-70) km kodistamme (asumme pks:lla). Otin asian puheeksi ja kysyin miksi. Mies kieltää kaiken, vaikka otin kuvan todisteeksi. Miehen seksuaalisuus heittelehtii. Olen myös alakanut epäilemään, että mies alkanut käyttämään erektiolääkkeitä,vaikka hän ei niitä tarvitse. En tiedä mistä hän niitä hankkii, koska olen nähnyt hänen Omakantansa ja siellä reseptiä ei näy. Miehellä kuluu paljon rahaa. En tiedä mitä ajatella. Käykö mies maksullisissa vai onko hänellä suhde? Puhelimella hän ei roiku, eikä käytä salasanaa. Olen kerran nähnyt hänellä sähköpostin auki, jota en tunnistanut. Saattoi olla protonmail. Miten voi selvittää asiaa? Vai onko parempi heittää pyyhe kehään, jos mies suostu sanomaan sanaakaan? Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Ap:n vastauksistakin tunnistaa palstan vakioprovoilijan kirjoitustyylin.
Ja aloituksesta myös. Ihan helposti tunnistettavaa tekstiä lopun kysymyksineen.
Elämä on helpompaa, jos ei liikaa vahdi ja tutki toisten tekemisiä. Koskee muitakin kuin kumppania. Sellaisesta tulee vain turhia epäilyksiä mieleen. Toki voivat olla aiheellisiakin, mutta silti tonkiminen ja pohtiminen on tuhoisaa etenkin itselle. OIkeat asiat hyppäävät lopulta silmille muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt asiallisesti keskustella. Mies kieltää kaiken, eikä suostu puhumaan asiasta. Asia todella kalvaa mieltäni.
Toi just ettei suostu puhumaan asiasta, niin viittaa valehteluun ja pettämiseen. Olen pahoillani.
Kiitos. Tuntuu todella pahalta. Tällä hetkellä emme puhu juuri mitään kotona. Ahdistaa päivä päivältä vaan tilanne enemmän, kun en voi puhua asiasta. Ap
Mutta älä silti masennu. Voihan tässä olla se "hopeareunus pilvessä", että mies tulee järkiinsä ja lopettaa tuon tai sitten kyse ihan jostain maksullisista kokemuksista ja rakastaa kuitenkin sinua. Pettämistä on sekin toki. Vaikutat kiltiltä, Teepä pieni jääkausi miehellesi. Se voisi auttaa siihen, että alkaisi arvostaa sinua.
Voi, kiitos sanoistasi. :) Olen kai kiltti, vaikka osaan kyllä suuttuakin, ainakin joskus. Yritän nyt pitää tätä jääkautta. Tänään olemme vaihtaneet kolme sanaa, mutta en aio antaa periksi. Haluaisin vain tietää totuuden, vaikka se pahalta tuntuisikin. Ehkä en saa koskaan tietää ja tämä sisäinen ahdistus ajaa eroon. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, vaikutan siis vauva-sivuammattilaiselta. Tämä täytyy kai ottaa kohtelaisuutena. :) Kyllä syy tänne kirjoitteluun on se, että ahdistaa yöpäivän jälkeen olla kotona. En pysty oikein keskittymään mihinkään. Ajatukset pyörivät ja tulin tänne purkamaan sitä ahdistusta. En ole kehdannut puhua asiasta vielä ystävilleni. Hävettää koko tilanne, vaikka ei pitäisi. Ap
Vierailija kirjoitti:
Susta tunnistaa luulosairauden. Mikä sekopää kotipsykologi siellä miettiny taas päänsä puhki. :D
t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, vaikutan siis vauva-sivuammattilaiselta. Tämä täytyy kai ottaa kohtelaisuutena. :) Kyllä syy tänne kirjoitteluun on se, että ahdistaa yöpäivän jälkeen olla kotona. En pysty oikein keskittymään mihinkään. Ajatukset pyörivät ja tulin tänne purkamaan sitä ahdistusta. En ole kehdannut puhua asiasta vielä ystävilleni. Hävettää koko tilanne, vaikka ei pitäisi. Ap
Ymmärrätkö, että nettikirjoittelussakin on käsiala? Ja sinun käsialasi on helposti tunnistettavissa, koska mielikuvituksesi ei ilmeisesti ole kovin rikas, kaikki kirjoituksesi noudattavat tiettyä kaavaa eikä kirjallinen ilmaisutaitosi ole kovin kummoinen. Jatka toki yrittämistä.
Vierailija kirjoitti:
Elämä on helpompaa, jos ei liikaa vahdi ja tutki toisten tekemisiä. Koskee muitakin kuin kumppania. Sellaisesta tulee vain turhia epäilyksiä mieleen. Toki voivat olla aiheellisiakin, mutta silti tonkiminen ja pohtiminen on tuhoisaa etenkin itselle. OIkeat asiat hyppäävät lopulta silmille muutenkin.
Tätäkin olen ehtinyt miettimään. Annako asian olla. Toisaalta mietin, että jääkö asia kalvamaan ja lopulta syö sisältä. Luottamus on saanut ison kolhun. Vaatisi anteeksi anatamista tai ainakin aktiivistä unohtamista, että asian kanssa voisi elää. En tiedä pystynkö siihen, kun olen itse uskollinen parisuhteessa. Ap
V*ttu miten vainoharhaista touhua! Ehkä se suunnittelee lomareissua tai vaan haluaa hintatasoa selvitellä jostain mökkipitäjästä...
Ja jos ei ole luottamusta tai edes puheyhteyttä, niin miten hitossa sä olet ylipäätään päätynyt sellaisen kanssa yksiin, häh? Oma kiima näitä ämmiä ajaa paskoihin suhteisiin, jossa ei ole mitään kunnollisen ihmissuhteen varjoakaan ja sitten tullaan tänne nillittämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kiertävät horatsut yöpyy niissä huoneistohotelleissa. Ei siinä mitään sen kummempaa.
Voi hemmetti. :( Ehkä maksulliset selittäisi sen, että ei roiku puhelimessa yhtään, eikä lukitse puhelinta? Vai toinen puhelin? Vai miten niiden maksullisten kanssa viestitään? Ap
Tinderillä
Vierailija kirjoitti:
V*ttu miten vainoharhaista touhua! Ehkä se suunnittelee lomareissua tai vaan haluaa hintatasoa selvitellä jostain mökkipitäjästä...
Ja jos ei ole luottamusta tai edes puheyhteyttä, niin miten hitossa sä olet ylipäätään päätynyt sellaisen kanssa yksiin, häh? Oma kiima näitä ämmiä ajaa paskoihin suhteisiin, jossa ei ole mitään kunnollisen ihmissuhteen varjoakaan ja sitten tullaan tänne nillittämään.
Villakangastakki, homokengät, kireät farkut, kaulaliina ja santanderin bemari. Sellaisten kanssa nää naiset viihtyy tosiaan ja sitten ne itkee täällä. Aika koomista :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, että nettikirjoittelussakin on käsiala? Ja sinun käsialasi on helposti tunnistettavissa, koska mielikuvituksesi ei ilmeisesti ole kovin rikas, kaikki kirjoituksesi noudattavat tiettyä kaavaa eikä kirjallinen ilmaisutaitosi ole kovin kummoinen. Jatka toki yrittämistä.
Ymmärrän oiken hyvin. Minulla täytyy olla täällä siis kaksoisolento. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi siitä, että nähtävästi ilmaisutaitoni ei ole kovin kummoinen. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän oiken hyvin. Minulla täytyy olla täällä siis kaksoisolento. Toivottavasti et pahoittanut mieltäsi siitä, että nähtävästi ilmaisutaitoni ei ole kovin kummoinen. Toivon sinulle kaikkea hyvää elämässä. Ap
Ite oon toivonu jo pitkään että saisin pillua, mutta eipä ole tapahtunut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet viimeksi ottanut mieheltäsi suihin loppuun asti nielaisun kanssa ilman mitään vastapalveluksia tai hankintoja? Ja kuinka usein teet niin? Nämä tiedot auttavat määrittelemään pettämispotentiaalin.
Miksi miesten mielestä pitää niellä sitä ällöttävää limaa? Nieletkö itse sammakonkutua?
Ei sitä niellä tartte, mutta loppuun asti suihinotto on kyllä miehelle suuri nautinto. Sama se mihin ne limat sylkee ja voi päästellä vaikka ukon mahalle ne tai kumin kanssa hoitaa homman.
En niele, vaan käyn sylkemässä pois ja pesen hampaat, maistuu niin ällölle, et voi tulla yrjö kylään.
Vierailija kirjoitti:
Siellä oli mökkejä, kerrostaloja jne.Olet oikessa siinä, että miksi hel..ssä olen tuollaisen kanssa.Voin kertoa, että tämä ei ole aina ollut tällaista... tai ehkä ollutkin, mutta en ole huomannut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen huoneistohotelli saa töissä ja lähes joka päivä joku mies käytti maksullisia.
Tuovatko myös miehet maksullisia niihin? :/ Olin aina ajatellut, että ehkä ottavat vastaan asiakkaita niissä. Kiitos vastauksesta. Ap
Siis osa siel oli sellaisia naisia ketkä oli työkeikalla ja miehiä lappas kunnolla. Sit kävi miehiä joista näki, et on maksullista mukana
Joo joo se että katselee lomamökkejä/huoneistohotelleja tarkoittaa pettämistä.
Mitäpä jos sinäkin pettäisit miestäsi ja kävisir Trivagon sivuilla. Ota Booking muukaan niin hurjaa kolmen kimppaa on luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällä loppuun asti suihinotosta provoilijalla on se idea tuossa takana, että miehenä tiedän, että etenkin nuoret miehet pettävät lähes takuuvarmasti, jos eivät omalta naiseltaan saa seksiä riittävästi. Mutta ei tässä mistään sperman nielemisestä tai syväkurkutuksesta ole kyse. normaalille miehelle kuuluu riittää ihan vintage blowjob/handjob. Tuo olisi sairasta, jos spermannieleminen olisi joku kynnyskysymys. Älä ota keneltäkään spegejä suuhusi, jos et halua. Jos mies ei sinua siinä kunnioita, niin on hitokseen itsekäs kaveri eikä sua rakastaisi.
Naiset pettävät ihan samoin.
Tämän ketjun alkuperäinen postaaja ei ole sama postaaja kuka on Ketjun "Miksi nainen aina valitsee alfemman? Eikö mikään riitä" Kumpaakin tapausta yhdistää samankaltainen ajattelurakenne eli molemmat miettivät näitä parisuhdeasioita melko syvällisesti ja kommentoivat asiallisesti ja ovat kiitollisia"