Mies selaillut huoneistohotelleja yms. Pettää?
Huomasin, että mieheni on selaillut huoneistohotelleja ja katsonut kartoista alueita, joihin emme ole olleet menossa/liikkuneet eikä hänellä ole työn puolesta niille alueille asiaa. Tutkin lisää ja huomasin, että hän on vuosi sitten tutkinut jo aivan kummallisia alueita, joissa on lähinnä mökkejä, eri etäisyyksillä (10-70) km kodistamme (asumme pks:lla). Otin asian puheeksi ja kysyin miksi. Mies kieltää kaiken, vaikka otin kuvan todisteeksi. Miehen seksuaalisuus heittelehtii. Olen myös alakanut epäilemään, että mies alkanut käyttämään erektiolääkkeitä,vaikka hän ei niitä tarvitse. En tiedä mistä hän niitä hankkii, koska olen nähnyt hänen Omakantansa ja siellä reseptiä ei näy. Miehellä kuluu paljon rahaa. En tiedä mitä ajatella. Käykö mies maksullisissa vai onko hänellä suhde? Puhelimella hän ei roiku, eikä käytä salasanaa. Olen kerran nähnyt hänellä sähköpostin auki, jota en tunnistanut. Saattoi olla protonmail. Miten voi selvittää asiaa? Vai onko parempi heittää pyyhe kehään, jos mies suostu sanomaan sanaakaan? Muilla vastaavia kokemuksia?
Kommentit (75)
Exälläni oli kakkospuhelin ja käytti sitä hyvin harkitusti eli piti puhelintaan työpaikan kaapissaan. Hyvin tarkasti ja huolellisesti salasi pettämisensä. Suunnitteli systemaattisesti päivät milloin paneskelee naisten ja... miesten kanssa. Ahneus, huolimattomuus ja mulk.. veivät kuitenkin exääni niin, että käry kävi.
Eipä siinä. Ei vain tajunnut sitä, että minäkin olen kärryllä touhuistaan. Minäkin maltoin olla huolellinen ja systemaattinen sekä esitin sokeaa. Oli se exä kuin nuijalla päähän lyöty, kun sai avioeropaperit postin tuomana.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa tarkasti hänen pankkitiliään ja puhelimen tietoja, lisäksi autoon jäljityslaite ja kamera.
Tiesitkö, että rikokseen yllyttäminenkin on rikos? Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt asiallisesti keskustella. Mies kieltää kaiken, eikä suostu puhumaan asiasta. Asia todella kalvaa mieltäni.
Toi just ettei suostu puhumaan asiasta, niin viittaa valehteluun ja pettämiseen. Olen pahoillani.
Kiitos. Tuntuu todella pahalta. Tällä hetkellä emme puhu juuri mitään kotona. Ahdistaa päivä päivältä vaan tilanne enemmän, kun en voi puhua asiasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kiertävät horatsut yöpyy niissä huoneistohotelleissa. Ei siinä mitään sen kummempaa.
Voi hemmetti. :( Ehkä maksulliset selittäisi sen, että ei roiku puhelimessa yhtään, eikä lukitse puhelinta? Vai toinen puhelin? Vai miten niiden maksullisten kanssa viestitään? Ap
Toinen puhelin tai sitten vain joku pre paid sim-kortti, jota käyttää. Jos sillä olisi suhde jonkun kanssa, niin sitten saattaisi viestitellä, noiden kanssa ei muuta kuin sovita tapaaminen.
Mutta tällä loppuun asti suihinotosta provoilijalla on se idea tuossa takana, että miehenä tiedän, että etenkin nuoret miehet pettävät lähes takuuvarmasti, jos eivät omalta naiseltaan saa seksiä riittävästi. Mutta ei tässä mistään sperman nielemisestä tai syväkurkutuksesta ole kyse. normaalille miehelle kuuluu riittää ihan vintage blowjob/handjob. Tuo olisi sairasta, jos spermannieleminen olisi joku kynnyskysymys. Älä ota keneltäkään spegejä suuhusi, jos et halua. Jos mies ei sinua siinä kunnioita, niin on hitokseen itsekäs kaveri eikä sua rakastaisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei puhu niin jätä se sika.
Pohdin tätä asiaa kovasti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootko yrittänyt sellasta asiaa kuin asiallinen keskustelu?
Ootko tajunnut sellaista asiaa kuin että tuppisuun kanssa on mahdoton keskustella. Tai sellaisen joka kiistää kaiken vaikka todisteet lyödään pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Seuraa tarkasti hänen pankkitiliään ja puhelimen tietoja, lisäksi autoon jäljityslaite ja kamera.
Pankkitileillä, jotka tiedän (yksi pankki), ei näy mitään tai sitten en ole osannut katsoa. Olen miettinyt tuota jäljistylaitettakin, kun olo on niin nöyryytetty. Ap
Olin ennen huoneistohotelli saa töissä ja lähes joka päivä joku mies käytti maksullisia.
Miehesi käy miehissä. On siis piilohomo. Joudut naisena taistelemaan miehestäsi toisen miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen yrittänyt asiallisesti keskustella. Mies kieltää kaiken, eikä suostu puhumaan asiasta. Asia todella kalvaa mieltäni.
Toi just ettei suostu puhumaan asiasta, niin viittaa valehteluun ja pettämiseen. Olen pahoillani.
Kiitos. Tuntuu todella pahalta. Tällä hetkellä emme puhu juuri mitään kotona. Ahdistaa päivä päivältä vaan tilanne enemmän, kun en voi puhua asiasta. Ap
Mutta älä silti masennu. Voihan tässä olla se "hopeareunus pilvessä", että mies tulee järkiinsä ja lopettaa tuon tai sitten kyse ihan jostain maksullisista kokemuksista ja rakastaa kuitenkin sinua. Pettämistä on sekin toki. Vaikutat kiltiltä, Teepä pieni jääkausi miehellesi. Se voisi auttaa siihen, että alkaisi arvostaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tällä loppuun asti suihinotosta provoilijalla on se idea tuossa takana, että miehenä tiedän, että etenkin nuoret miehet pettävät lähes takuuvarmasti, jos eivät omalta naiseltaan saa seksiä riittävästi. Mutta ei tässä mistään sperman nielemisestä tai syväkurkutuksesta ole kyse. normaalille miehelle kuuluu riittää ihan vintage blowjob/handjob. Tuo olisi sairasta, jos spermannieleminen olisi joku kynnyskysymys. Älä ota keneltäkään spegejä suuhusi, jos et halua. Jos mies ei sinua siinä kunnioita, niin on hitokseen itsekäs kaveri eikä sua rakastaisi.
Ymmärrän tämän osittain, mutta voin vakuuttaa, että ei ole tästä kiinni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Olin ennen huoneistohotelli saa töissä ja lähes joka päivä joku mies käytti maksullisia.
Tuovatko myös miehet maksullisia niihin? :/ Olin aina ajatellut, että ehkä ottavat vastaan asiakkaita niissä. Kiitos vastauksesta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehesi käy miehissä. On siis piilohomo. Joudut naisena taistelemaan miehestäsi toisen miehen kanssa.
Täytyy tunnustaa, että olen pohtinut myös tätäkin vaihtoehtoa... Mistä sinä päättelit niin? Ap
Olin toissakesä Espoossa komennustöissä ja asuin Läppävaaran forenomissa, yksi yö siellä joku h u o r a voihki naapurihuoneessa.
Mieheltä kuului joku ynähdys ja siihen loppui sen ä m m ä n k i n teennäinen voihkiminen.
Se oli varmaan sun mies siellä Läppävaaran Forenomilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettää satavarmasti!
T. Mies
Voi ei, jos tämä miehistäkin siltä kuulostaa. :( En siis liioittele. Ap
Moniko mies tuon kommentin allekirjoitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kiertävät horatsut yöpyy niissä huoneistohotelleissa. Ei siinä mitään sen kummempaa.
Voi hemmetti. :( Ehkä maksulliset selittäisi sen, että ei roiku puhelimessa yhtään, eikä lukitse puhelinta? Vai toinen puhelin? Vai miten niiden maksullisten kanssa viestitään? Ap
Toinen puhelin tai sitten vain joku pre paid sim-kortti, jota käyttää. Jos sillä olisi suhde jonkun kanssa, niin sitten saattaisi viestitellä, noiden kanssa ei muuta kuin sovita tapaaminen.
Kiitos vastauksesta. Hänellä on puhelin, jossa on kaksi sim-korttipaikkaa. Toisesta puhelimesta en tiedä onko sellaista. Eli vähäinen viestittely voisin viitata enemmän maksullisin. Tuntuu mahdottomalta saada kiinni silloin itse teossa. Ap