Valehtelen lääkärissä olevani korkeakoulutettu
Valehtelen nykyään lääkärissä olevani korkeakoulutettu, niin minulle määrätään helpommin toimivia lääkkeitä vaikka olen oikeasti työtön ilman koulutusta. Käyn yksityisellä, mutta koska koulutustaso vaikuttaa niin paljon miten ihmistä kohdellaan lääkärissä, niin kannattaa huijata olevansa korkeakoulutettu.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs kohtaa vastaanottoa sulla tulee lääkärin kanssa puheeksi koulutus?
Vai täräytätkö heti sisään astuessasi, että TÄÄLTÄ TULEE AKATEEMIKKO?
Aika usein kysytään mitä teet työksesi tai oletko työelämässä. Jos et ole työelämässä oireet pyritään selittämään psykosomaattisina.
Ehkä pyritään selittämään, mutta tiedetään että näin ei ole. Ei tarvitse olla lääkäriri tajutakseen voisiko olla psykosomaattista vai ei. Jos ei huomaa, on puoskari.
Julkisella epäillään ensin psykosomaattisia oireita ja sen perusteella kieltäydytään tekemästä muita tutkimuksia. Se on sitten vähän pahempi homma, kun sydänlihastilehdus käännetään ahdistushäiriöksi ilman verenpaineen ja sykkeen mittaamista. Ei päteväkään lääkäri tiedä mistä on kyse jos ei tutki.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta mutta pukeudun siististi ja käyttäydyn asiallisesti joten saan yleensä hyvää kohtelua.
Mutta jos sinulla on esim kipua niin et varmaan saa muuta kuin Buranaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta mutta pukeudun siististi ja käyttäydyn asiallisesti joten saan yleensä hyvää kohtelua.
Miksi pitäisi saada muuta?
Vierailija kirjoitti:
Koulutustausta on paitsi sairasloman tarpeen arvioimiseksi, myös siksi hyödyllistä tietää, että sitten osaa sovittaa sanansa niin, että potilas ne parhaiten ymmärtää. Duunarille pitää yleensä kertoa asiat yksinkertaisemmin, eikä lähteä liikaa yksityiskohtiin, ellei hän kysy. Yliopistolla töissä oleva tutkija taas saa paremmin kiinni vähän erityyppisestä puheesta.
Kenelle sinä niinku kuvittelit kirjoittavasi tuon äskeisen?
Ymmärsiköhän kohderyhmäsi sitä?
Pikkusen sulla piipittää.
😂😂😳😳😳😳😳😳😳😳
Sä saat varmaan jonkun persoonallisuushäiriödiagnoosin, jos olet noin hukassa.
Kysyikö ne koulutusta, kun haet lääkettä vaivaan? Ei kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole peruskoulun jälkeistä koulutusta mutta pukeudun siististi ja käyttäydyn asiallisesti joten saan yleensä hyvää kohtelua.
Ihan mahdollista etten saisi kirveelläkään mitään kolmiolääkkeitä. Uskon kyllä että tuohon vaikuttaa enemmän nuori ikä kuin koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Ja mä sanon että en polta tupakkaa, en ole vuosiin. Vaikka vale se on. Aski menee päivässä. Kohdellaan muuten huonosti, eikä tutkita kun varpaankin irtoamisen syy on tupakka.
Tuolla polttamisen määrällä sinun ei tarvitse kertoa mitään tupakoinnistasi, sen haistaa vaatteista :)
En muista että minulta olisi koskaan kysytty koulutustaustaa lääkärissä.
Nykyään joskus kysytään voiko tehdä etätyötä, mutta sekin riippuu työtehtävistä.
Minä en koskaan kerro käyttäväni huumeita, eli kokaiinia ja kannabista. Kaikki vaivat olisi tuon jälkeen huumeiden syytä.
Ehkä pyritään selittämään, mutta tiedetään että näin ei ole. Ei tarvitse olla lääkäriri tajutakseen voisiko olla psykosomaattista vai ei. Jos ei huomaa, on puoskari.