Muutto 2 viikon päästä
En nyt oikeen mistään saa lähdettyä liikkeelle...
Kommentit (24)
Heitä tarpeeton pois, lahjoita käyttökelpoinen mitä et tarvitse.
Ota verhot pois seiniltä, niin näyttää heti kolkolta ja haluat heti muuttaa pois.
Minä ainakin pakkaisin talvivaatteet, kirjat, koriste-esineet, osan astioista ym. Pesisin seinät, tyhjentäisi kaapeista ainakin puolet ja pesisin kaapit. Kävisin varaston läpi ja pakkaisin. Miettisin tarkkaan onko tavaraa, josta nyt voisi luopua ja veisin kierrätykseen tai poistoon jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tökkii?
Siis tää alotus. Päätin,että nyt laitan vaatehuoneest kaikki laatikkoon ja osa lavalle. No olin hetken ja siihen lopahti. Toki oon kipeenä mut kyl mä nyt jotain kykenen tekemään- tai niin luulin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onko muuttoauto järjestetty jo?
Mistä kannattaa ja mitä maksaa suurinpiirtein?
Jos muuttolaatikot on jo olemassa, aloita miettimällä, mihin alat niitä pinota, kunhan täyttyvät. Sitten aloitat pakkaamisen siitä kaapista, minkä sisältöä et ole tarvinnut viimeisen kuukauden aikana kertaakaan. Kaikilla on se kaappi. Heitä sieltä pois tavarat, joita et tule tarvitsemaan jatkossakaan. Jos ikkunat kaipaavat pesua, tee se nyt. Siivottavaa on kuitenkin siellä ihan lopussa muutenkin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tökkii?
Siis tää alotus. Päätin,että nyt laitan vaatehuoneest kaikki laatikkoon ja osa lavalle. No olin hetken ja siihen lopahti. Toki oon kipeenä mut kyl mä nyt jotain kykenen tekemään- tai niin luulin. Ap
Onko iso asunto muutettavana? Pyydä apua jos tarvitset.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin pakkaisin talvivaatteet, kirjat, koriste-esineet, osan astioista ym. Pesisin seinät, tyhjentäisi kaapeista ainakin puolet ja pesisin kaapit. Kävisin varaston läpi ja pakkaisin. Miettisin tarkkaan onko tavaraa, josta nyt voisi luopua ja veisin kierrätykseen tai poistoon jo nyt.
Kiitos ideoista. Romulava on pihalla,sinne oon vieny kamaa. Siivota ei tarvii ku menee remppaan.ap
Vierailija kirjoitti:
Ota verhot pois seiniltä, niin näyttää heti kolkolta ja haluat heti muuttaa pois.
seinillä verhot vai
Vierailija kirjoitti:
Onko muuttoauto järjestetty jo?
Joo kaupunki hoitaa muuton ap
Vierailija kirjoitti:
Jos muuttolaatikot on jo olemassa, aloita miettimällä, mihin alat niitä pinota, kunhan täyttyvät. Sitten aloitat pakkaamisen siitä kaapista, minkä sisältöä et ole tarvinnut viimeisen kuukauden aikana kertaakaan. Kaikilla on se kaappi. Heitä sieltä pois tavarat, joita et tule tarvitsemaan jatkossakaan. Jos ikkunat kaipaavat pesua, tee se nyt. Siivottavaa on kuitenkin siellä ihan lopussa muutenkin tarpeeksi.
Kaikki turha aina pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tökkii?
Kolmio. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tökkii?
Kolmio. Ap
Siellä ehkä asuu muitakin jotka voisi auttaa. Tsemppiä!
Soita muutto aamuna ja tulen tyhjäämään kämpän, 25€/tunti.
Puhelin numero osuu kohdalle kun tarpeeksi monta kertaa kokeilet.
Onko siellä joku vahinko kun menee remppaan?
Aloita varastosta tai häkkikomerosta, jos sellainen on olemassa.
Hommaa muuttolaatikoita.