Miten mämmiä voi pitää terveellisenä koska sitä poikkeuksetta syödään kerma kanssa
Kommentit (42)
En syö koskaan mämmiä kerman kanssa, eikä kukaan tuntemanikaan tee niin. Maidon kanssa ja ilman sokeria.
Ja mitä tää edes sulle kuuluu, oletko joku mämmipoliisi?
Ihan sama. Mämmiä on saatavilla muutamia viikkoja vuoden aikana. Ei mitään väliä.
Mämmi on niin täyttävää ja hitaasti sulavaa että siitä olisi monelle ahmijalle laihdutusruoaksi.
Miten chiliä voidaan pitää terveellisenä, kun sitä käytetään mausteseoksessa joka laitetaan kermaviilin sekaan ja syödään sipsipussillisen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En syö koskaan mämmiä kerman kanssa, eikä kukaan tuntemanikaan tee niin. Maidon kanssa ja ilman sokeria.
Ja mitä tää edes sulle kuuluu, oletko joku mämmipoliisi?
Miksi ihmeessä laitat valmiiksi makeaan jälkiruokaan lisää sokeria?
Ja maidon kanssa mämmin hieno maku ei tule esille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama. Mämmiä on saatavilla muutamia viikkoja vuoden aikana. Ei mitään väliä.
Mämmiä saa monistakin kaupoista pakasteena ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Teen itse mämmiä ja maltaita löytyy kaupasta ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kilotolkulla syödä, paitsi eräs J.M.
Minä syön. Viime keväänä söin 7 kiloa mämmiä siihen saakka kunnes se loppui kaupoista. Mämmin kanssa nautin kuohukermaa, jota kuluu 4 dl per kilo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mämmiä saa monistakin kaupoista pakasteena ympäri vuoden.
No luonnollisesti.
Minusta tuossa yhdistelmässä epäterveellisempää on se mämmi kuin kerma. Sehän on hurja sokeripommi. Saati kun jotkut hullut laittavat siihen vielä sokeria pinnalle.
Itse tykkään mämmistä, syön sitä tosi paljon. Ehkä joku 3 rasiaa menee viikossa mutta en minä siihen joukkoon kermaa laita enkä myöskään maitoa vaan se menee ihan sellaisenaan.
Mämmi on tosi täyttävää ja kuitupitoista.
M34
Vähän kuin ganja joka ei aiheuta keuhkosyöpää, jos sitä ei polta!