Miten mämmiä voi pitää terveellisenä koska sitä poikkeuksetta syödään kerma kanssa
Kyllä useimmin hurahtaa desi kermaa mämmiannoksen kera.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Miten chiliä voidaan pitää terveellisenä, kun sitä käytetään mausteseoksessa joka laitetaan kermaviilin sekaan ja syödään sipsipussillisen kanssa?
Onko chiliä siinä mielestäsi yhtä suuri osa kuin on mämmiä tavallisessa annoksessa?
Kerma=terveellinen, mämmi=epäterveellinen, sokeri=epäterveellinen. Mutta kun näitä syö muutaman rovehellisen vuodessa niin ei vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Kerma=terveellinen, mämmi=epäterveellinen, sokeri=epäterveellinen. Mutta kun näitä syö muutaman rovehellisen vuodessa niin ei vaikuta.
Itse asiassa kaikki mitä ihminen syö vaikuttaa.
Aika moni syö sitä ihan sellaisenaan, itse tosin vaniljakastikkeen kanssa, jolloin on jälkkärineikä terveellisyydestä niin väliä
Vierailija kirjoitti:
Ihminen ei selviäsi hengissä ilman sokeria.
Jälkiruokaahan tuo on. Ei kukaan jälkiruokaa erityisen terveellisenä pidä, paitsi ehkä hedelmiä.
Minä en kyllä ole kermaa mämmiin lorautellut, sillä siihen voihan lorauttaa maitoakin päälle.
Liian äitelää minun makuuni kyllä koko mämmi.
On olemassa vaniljakastike kaupan hyllyssä, kevyt versio. Sitten on maito ja kerma. Mitäs muuta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa vaniljakastike kaupan hyllyssä, kevyt versio. Sitten on maito ja kerma. Mitäs muuta löytyy.
Vaniljakastike vasta epäterveellistä onkin, oli sitten "kevyttä" tai ei. Itse syön sokeroimatonta mämmiä ja kuohukermaa, ja tuo yhdistelmä on oikeastaan aika terveellinen.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa yhdistelmässä epäterveellisempää on se mämmi kuin kerma. Sehän on hurja sokeripommi. Saati kun jotkut hullut laittavat siihen vielä sokeria pinnalle.
Ei perinteiseen mämmiin tule sokeria lainkaan. Se on ns. imelletty ruoka, joka tulee sillä makeaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuossa yhdistelmässä epäterveellisempää on se mämmi kuin kerma. Sehän on hurja sokeripommi. Saati kun jotkut hullut laittavat siihen vielä sokeria pinnalle.
Ei perinteiseen mämmiin tule sokeria lainkaan. Se on ns. imelletty ruoka, joka tulee sillä makeaksi.
Kymppi luomu mämmi
Ainesosat:
Vesi, luomuRUISjauho, luomuRUISmallas, suola, luomupomeranssinkuori
Vierailija kirjoitti:
Mikä kermasta tekee epäterveellisen?
Typerä kysymys. Tyydyttynyt rasva.
Sopiiko kermavaahto nännin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos syö navetallisen?
syö mämmiä rasvattoman maidon kanssa= vähemmän kaloreita
Ikinä oo syönyt sitä minkään kerman tai vaniljakastikkeen kanssa! Kaadan mämmin päälle rasvatonta maitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerä vastaus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymppi luomu mämmi
Ainesosat:
Vesi, luomuRUISjauho, luomuRUISmallas, suola, luomupomeranssinkuori
Pomeranssinkuoria on hyvä olla kaapissa, jos tulee tarve päällystää pomeransseja.
No olet sitten vähän marginaaliryhmää, kun syöt mämmiä ja kermaa joka ikinen päivä ympäri vuoden. Sitten se varmasti on epäterveellistä. Olisi tietysti pitänyt ratakiskosta vääntää tämä asia, kuten kaikki muukin tällä palstalla.