Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävisitkö töissä jos ei olisi rahallisesti pakko?

Vierailija
18.01.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rahasta ei tarvitsisi huolehtia, perustaisin pienen käsityöalan yrityksen, ilman paineita menestyä.

Vierailija
22/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sitä ennenkin. Joskun enemmän ja joskus vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ei ole rahallisesti pakko käydä töissä, sillä asun ulkomailla ja miehellä on tilapäisesti kolminkertaiset tulot.

kävin kuitenkin töissä, koska tämä shoppailu ja av:lla notkuminen alkoi rasittamaan. Valitetettavasti työnkuva muuttui, eikä se enää antanut minulle mitään. Nyt taas notkun täällä ja olen kierrellyt kauppoja joka arkipäivä 9.1. alkaen. Ostoskunto alkaa olla vähissä....

Vierailija
24/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti olisin jossain osa-aikaisessa työssä, perustaisin oman yrityksen, opiskelisin tai tekisin vapaaehtoistyötä.

Ehkä haluaisin pari lastakin lisää jos rahaa olisi niin paljon ettei sitä tarvitse miettiä ollenkaan.

Vierailija
25/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos raha ei sanelisi, kävisin töissä kolmena päivänä viikossa, nyt neljänä.

Vierailija
26/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttaisin mökille ja sulan ajan kuoputtelisin kasvimaata ja kukkapenkkejä ja talven polttelisin takassa tulta ja lukisin kirjaston kaikki kirjat läpi.

Vierailija
27/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle pelkkä kotona oleminen riitä elämän sisällöksi.

Vierailija
28/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä saan toteuttaa itseäni, ja tunnen itseni tarpeelliseksi. Kotona ollessa ei olisi mitään kunnianhimoisia tavoitteita.

Vierailija
29/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni on niin mielenkiintoista - saan olla pomona sekä business- että tiedepuolella ja rahaa tulee .... en ikinä jätä tätä. Tavallaan harrastus. Väitöskirja on nyt meneillään ja koko ajan pukkaa uusia ideoita.

Vierailija
30/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntisena niinkuin nytkin.

Viihdyn töissä mutta halauan olla myös madollisimman paljon omien lasten kanssa.

En kuitenkaan lopettaisi töitä kokonaan.

Vierailija
31/31 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen hoitovapaalla ja tämä varmaan vaikuttaa vastaukseeni. Mieheni palkalla tulisimme kyllä jotenkuten toimeen, vaikkei hän mitenkään megapaljon tienaakaan. Olen opiskellut kaikenkaikkiaan 19 vuotta elämästäni ja kokisin sen hukkaan heitetyksi ajaksi ja voimavarojen tuhlaukseksi ellen palaisi työelämään. Saa työstäni hyvinä päivinä älyllisiä haasteita ja opin joka päivä uusia asioita. Luen ammattikirjallisuutta edelleen myös vapaa-aikanani mielelläni. Kotona koen olevani jollain lailla loukussa ja tylsistyväni, vaikka lasteni seurasta nautinkin suunnattomasti.

Optimaalinen työaika olisi ehkäpä 6h päivässä alkaen klo 9 ;)