Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerätkää VOITTOJA päivän aikana !!!

Vierailija
21.03.2024 |

Tämä on se avain oman itseluottamuksen kasvattamiseen ja myös avain pois masennuksesta ja sen syövereistä. 

VOITOT ovat asioita mitä sinä teet päivän aikana, HÄVIÖT ovat asioita mitä sinä et tee päivän aikana. 

Listaan muutaman VOITON

-Herää ajoissa

-Suihku

-Treeni

-Kauppa

-Oma työ/muu rutiini jos ei ole töitä

-Toisten ihmisten palveleminen (ystävälisyys)

-Ihan mikä vaan teko mikä on ns hyvä teko ja ruokkii sielua. Se on aina 1 VOITTTTO!!

Sä et voi olettaa että sä parannut masennuksesta jos sä nukut puoleenpäivään asti etkä tee mitään koko päivän aikana. Sillon sä olet ottanut pelkästään HÄVIÖITÄ koko päivän, kun taas joku muu on kerännyt VOITTOJA aamusta asti. 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, hyvin sanottu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana käydä joka päivä joka päivä kaupassa eikä tavata ihmisiä. Ja urheiluun kuuluu myös lepopäivät. 

Vierailija
4/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jo 5, onko se hyvä?

Vierailija
5/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on jo 5, onko se hyvä?

on <3

Vierailija
6/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä toimin esimerkkinä itsekin, kerään voittoja aina

Olen herännyt tänää jo 5 aamulla tekemään näin

T. Aloittaja

Hyvää Torstaita <3

Vierailija
7/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tapana käydä joka päivä joka päivä kaupassa eikä tavata ihmisiä. Ja urheiluun kuuluu myös lepopäivät. 

Siinä oli muutama esimerkki vaan, voitoiksi voidaan laskea paljon muitakin asioita. Menikö ymmärryksen yli?

Vierailija
8/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi arkirutiinit menee, ja teen välillä myös hyviä tekoja. Ei ne kyllä sielua ruoki, sillä sama paska olo seuraa sadepilvenä pään sisällä vuodesta toiseen.

Vierailija
9/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan enkun kielistä sanaa vote, jota James clear käyttää kirjassaan Atomic habits. Jokainen askel jonka teet itsesi eteen on "vote" tulevaisuutesi minää kohtaan 

Vierailija
10/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TOi on väärä asenne, ei sun tarvii sielä kaupassa varmaan käydäkkää, mut sä voit tehdä sen myös niin että sä käyt useemmin, samalla saat liikuntaa. Siis haet useemmin ja vähän kerralla. 

Toiseks, liikunnasta ei tarvi pitää lepopäiviä, sä voit treenaa jotain muuta lihasryhmää tai tehä aerobista yms myös. 

Noi on kaikki laiskan ihmisen tekosyitä. 

Sehän tän koko oppimismatkan idea on, mitään ei ole pakko tehdä MUTTA MÄ HALUAN TEHDÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
11/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan enkun kielistä sanaa vote, jota James clear käyttää kirjassaan Atomic habits. Jokainen askel jonka teet itsesi eteen on "vote" tulevaisuutesi minää kohtaan 

Niin voi se noinkin olla tietysti.. 

T. Aloittaja

Vierailija
12/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuu 7500 voitto nimistä henkilöä.  Jos edes yhden löytäisi.

Vierailija
13/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivasti sanottu

Vierailija
14/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Every actions you take, IS a vote For yourself" " Make Bad habits invisible and good ones visible".

Tee näin puoli vuotta alkuun,kiität itseäsi.

Vierailija
15/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
16/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin voi se noinkin olla tietysti.. 

T. Aloittaja

Vote=äänestää. Huono suomennos mutta tarkoitettaisiinko sillä tässä yhteydessä kannatusta?

Eli jokainen tekemäsi teko on kantaa/on kannatus huomiseen

Vierailija
17/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra antaa omilleen mitä nämä ovat vailla, vaikkeivät muuta tekisi kuin sohvalla makaisi, aamen. mun tämän päivän VOITTO, tästä olen kovin kiitollinen

Vierailija
18/30 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohje sopii terveille, mutta jos ihminen oikeasti sairastaa masennusta tai muuta mielensairautta, niin se vaikuttaa ihmiseen myös fyysisesti ja lamauttaa. Monet terveet luulevat, että mielensairaus olisi vain laiskuutta ja reippauden puutetta, mitä se ei ole. Aiemmin reipaskin ihminen voi lamaantua sairauden takia.

Toki kaikille on hyväksi käydä lenkillä ulkona, sen verran minkä jaksaa. Liikunta on aivoille hyvä asia, kuten riittävä uni ja terveellinen ruoka. Mutta se ei yksin paranna masennusta.

Usko Jeesukseen voi parantaa, terapian lisäksi.

Vierailija
19/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kylmä olut yhdellä huikalla.

Vierailija
20/30 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuollaista kapitalistista termiä käyttäisi. Minä taputan itseäni olkapäälle kun olen jotain saavuttanut tai tehnyt hyvin. Kehun itseäni. Kehun myös siitä jos olen pystynyt lepäämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi