Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nordean asiakaspalveluun ei pääse puhelimitse. Miten saan yhteyden pankkiin?

Vierailija
21.03.2024 |

Ei hyväksy takaisinsoittoa. Yritin noin 5 kertaa uudestaan eikä hyväksy enää sisäänkirjautumistaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin yhteydessä chatin kautta

Vierailija
2/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palvelu osoittautui jälleen kerran niin huonoksi että päätin vaihtaa pankkia. Eli miten Nordeasta saa tilin lakkautettua ja siirrettyä rahat toiseen pankkiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat verkkopankin kautta viestiä sinne,ottavat kyllä yhteyttä takasipäin.

Vierailija
4/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti rahoista ei enää vastata  sulle t. nordea

Vierailija
5/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa pankkia. Olin pitkään Nordean asiakas, mutta kun aspa vajosi tasolle jossa siihen ei joko saa yhteyttä tai sitten joutuu chattaamaan joidenkin hädintuskin suomenkielentaitoisten suomenruotsalaistyttösten kanssa, niin ei kiitos.

Vierailija
6/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaihtaa pankkia. Olin pitkään Nordean asiakas, mutta kun aspa vajosi tasolle jossa siihen ei joko saa yhteyttä tai sitten joutuu chattaamaan joidenkin hädintuskin suomenkielentaitoisten suomenruotsalaistyttösten kanssa, niin ei kiitos.

Juuri näin. Ala-arvoista ja ylimielistä palvelua. Ei kiitos tätä enää. Ap

Vierailija
7/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen ollut todella tyytyväinen asiakaspalveluun. Kaikki hoituu tosi näppärästi puhelimella. (Chatissa laitoin soittopyynnön).

Vierailija
8/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palvelu osoittautui jälleen kerran niin huonoksi että päätin vaihtaa pankkia. Eli miten Nordeasta saa tilin lakkautettua ja siirrettyä rahat toiseen pankkiin?

Ainakin, kun ite vaihdoin pankkia menin uuteen pankkiin ja tein tilisopimuksen. Siirsin rahat pankista toiseen ja uusi pankki hoiti vanhan tilin lakkautuksen. Tästä tosin yli 10 v aikaa.

Mutta mene haluamaasi pankkiin, siellä kyllä neuvotaan loput.

Vierailija
9/9 |
21.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tämän vuoksi pankkia. Ainoa mihin sain Nordeassa yhteyden kohtuullisella vaivalla, oli chatti-robotti ja sekin vastaili aivan mitä sattuu kysymyksiini.

Pankin vaihto on helppoa. Sen varaa ajan uudesta pankista ja he huolehtivat melkein kaikesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä