Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua seksiä? Kysymys parisuhteessa oleville.

Vierailija
20.03.2024 |

Eli miksi et halua puolisosi kanssa seksiä? Kysymys niille joissa parisuhteen toinen osapuoli "pihtaa" niin onko siihen joku syy? Kun niin monet parisuhteet voi huonosti juuri tämän takia.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama kuin yllä, mutta itseänikin ällöttää oma aviomies. Tämä alkoi kun lapset syntyivät, mies hurahti isyyteen vähän liikaa. Hän puhuu itsestään isukkina, puheenaiheina vaipat ja kakkapyllyt, hän lopetti itsestään huolehtimisen ja on lihonut paljon, ja hygieniassakin olisi parantamisen varaa. Hän lopetti urheilun ja harrastukset, jotta voisi olla kaiken valveillaoloajan lasten kanssa. Hän on ruvennut nalkuttamaan minulle mm. tiskikoneen täyttämisestä ja lastenhoidosta jne. Koen, että hän on muuttunut perheen äidiksi ja heteronaisena tämä on vienyt minulta kaikki halut. Ei miestäkään kyllä kiinnosta mikään läheisyys. Itse kaipaan miehessä edes jonkun verran maskuliinista energiaa. Edellisestä yrityksestä läheisyyteen on jo pari vuotta.

Eikö tää olekkaan se nykyajan unelmamies?

Teki mies mitä vaan ni se on väärin.

Ei oikeasti, kyllä mä ymmärrän mistä kiikastaa, sama kävisi itselle jos näkisin vaimoni rööki suussa kiroilemassa ja rassaamassa autoja.

Multa menisi halut mieheni, jos näkisin sen rööki suussa kiroilemassa ja rassaamassa autoja.

Hivenen kieli poskella kirjoitettu kommentti mutta ymmärtänet pointin.

Maskuliininen nainen ei herätä haluja eikä varmaan myöskään feminiininen mies saa haluja hyrräämään😏

Sopivasti molempia. Jos katsot esim. huippumalleja, naiset ovat usein pitkiä, ja heillä on melko selkeä leukalinja, kuitenkin ollen vartaloltaan naisellisia. Miehet ovat myös pitkiä, treenattuja ja maskuliinisia, mutta eivät mitään Bull Mentuloita. Usein suurehkot silmät, tietty poikamaisuus tai feminiinisyys on myös läsnä. 

Ihminenhän on lajina kesyttänyt itse itsensä, ja kasvonpiirteemme ovat naistyypillistyneet ja kulmahampaat pienentyneet, jos muihin kädellisiin tai esi-isiin vertaa.

Kovin harva nainenkaan haluaa neandertalin puolisoksi. Sehän olisi todella maskuliininen! Sellainen ryppyotsa ja gorillan silmät, karvoja vaikka muille jakaa!

Vierailija
102/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä just samanlaista mutta toisinpäin. Mies makaa lahnana sen aikaa että saan lämmiteltyä sen panokuntoon.

-ap

Sama täällä,mun pitäs tehä kaikki työt.Ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama kuin yllä, mutta itseänikin ällöttää oma aviomies. Tämä alkoi kun lapset syntyivät, mies hurahti isyyteen vähän liikaa. Hän puhuu itsestään isukkina, puheenaiheina vaipat ja kakkapyllyt, hän lopetti itsestään huolehtimisen ja on lihonut paljon, ja hygieniassakin olisi parantamisen varaa. Hän lopetti urheilun ja harrastukset, jotta voisi olla kaiken valveillaoloajan lasten kanssa. Hän on ruvennut nalkuttamaan minulle mm. tiskikoneen täyttämisestä ja lastenhoidosta jne. Koen, että hän on muuttunut perheen äidiksi ja heteronaisena tämä on vienyt minulta kaikki halut. Ei miestäkään kyllä kiinnosta mikään läheisyys. Itse kaipaan miehessä edes jonkun verran maskuliinista energiaa. Edellisestä yrityksestä läheisyyteen on jo pari vuotta.

Ei oikeasti, kyllä mä ymmärrän mistä kiikastaa, sama kävisi itselle jos näkisin vaimoni rööki suussa kiroilemassa ja rassaamassa autoja.

Multa menisi halut mieheni, jos näkisin sen rööki suussa kiroilemassa ja rassaamassa autoja.

Hivenen kieli poskella kirjoitettu kommentti mutta ymmärtänet pointin.

Maskuliininen nainen ei herätä haluja eikä varmaan myöskään feminiininen mies saa haluja hyrräämään😏

Itse asiassa, feminiininen tai hivenen androgyyni mies saataa olla naisten kuolaamisen kohde. Vaikka joku David Bowie aikoinaan.

Ei rööki suussa kiroilu ole erityisen miehekästä. Se on vain typerää.

No Bowi  tuli kaapista jo 1972

Kas kun et sanonut että Elton John 😂

Bowie oli varmaan parikymmentä vuotta huippumalli Imanin kanssa parisuhteessa. Ihan loppuun asti. Että oisko sitten ollut bi.

Joka tapauksessa hot ja kelpasi naisille hyvin.

Voi sitä olla naisen kanssa parisuhteessa ja leikkiä miesten kanssa. Olivathan sekä Elton John että Freddie Mercury pitkään naisen kanssa suhteessa, ensimmäinen jopa naimisissa.

Mut joo, usein, jos mies laittaa paljon huulipunaa ja kajaalia, voi kertoa seksuaalisuudesta jotain. Olen itse bi ja nähnyt myös paljon homoja ja lesboja, yksikään noista meikkaajatyypeistä ei kyllä naisten perään ole ollut.

Se on vähän kuin Frans mekossaan, ei sitä pillu kiinnosta. 

Sama noiden todella feminiinisten K-poppareiden suhteen 😶

Vierailija
104/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis olen tuo, joka kirjoitti siitä, että tietty ripaus feminiinisiä piirteitä on jopa hyvä asia. Rajansa kuitenkin kaikella! Jos miehesi pukeutuu mekkoon ja käyttää huulipunaa, hän todennäköisesti haluaa muita miehiä. Sama pätee siilitukkaisiin butch-naisiin

Vierailija
105/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin kanki tanassa, jos vaimoni kiroillen rassaisi autoja. Röökin voi jättää pois.

Ihmiset tykkää kovin eri asioista. Osaavat naiset ovat mielestäni hot, ei koske pelkästään autoja. 

Henkilökohtaisesti innostun enemmän siitä että nainen laittaa hyvää ruokaa, sisustaa kodin kauniiksi, on hyvä äiti ja pitää itsestään huolta.

Hän puolestaan tykkää kun treenaan, remontoin,riehutan lapsia ja rassailen niitä autoja.

Mutta joo, kaipa tänne kaikenlaisia makuja mahtuu maailmaan.

Vierailija
106/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin kanki tanassa, jos vaimoni kiroillen rassaisi autoja. Röökin voi jättää pois.

Ihmiset tykkää kovin eri asioista. Osaavat naiset ovat mielestäni hot, ei koske pelkästään autoja. 

Henkilökohtaisesti innostun enemmän siitä että nainen laittaa hyvää ruokaa, sisustaa kodin kauniiksi, on hyvä äiti ja pitää itsestään huolta.

Hän puolestaan tykkää kun treenaan, remontoin,riehutan lapsia ja rassailen niitä autoja.

Mutta joo, kaipa tänne kaikenlaisia makuja mahtuu maailmaan.

Tekee tuo ihan hyvää ruokaa, mutta itse teen parempaa. Ja ei hän autoja osaa rassata, itsekin melko huono niiden kanssa. Mitä nyt öljyjä, tulppia ja jarrupaloja omastani vaihtelen. Kaikki isompi tarvitsisi lukijaa ja ohjelmistoja nykyään, en osaa eikä maksa vaivaa. Muuten menee liikkeessä huollot.

Jos vaimo osaisi fiksata autoja, se olisi vaan jostain syystä hot. En tiedä, miksi. Olisi myös hot, jos osaisi vaikka sujuvaa Portugalia tai jos olisi hyvä Jazz-pianisti. Nainen on minulle enemmän kuin koriste. Ja hänkin treenaa, yhdessä juostaan ja käydään samalla salilla. Kuka haluaa naisen, joka osaa ainoastaan pestä pyykkiä (toki hän osaa sitäkin, itse olen tässä 20 vuoden opettelun jälkeenkin huono, mistä syystä palstan feministit ovat minut demonisoineet) tai tehdä voileipiä? Olisi myös turn-on, jos hän osaisi kokata kuin joku kolmen Michelin-tähden CDC. Tai en tiedä, ne on kyllä usein aikamoisia sosiopaatteja... rajansa osaamisellakin

Vierailija
107/107 |
17.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei se meilläkään siitä ole kiinni etteikö oppisi tai osaisi, fiksu ja ahkera nainen kun on.

Kuitenkin molemmat nauttii näiden osalta perinteisemmistä rooleista ja on kiva tehdä esimerkiksi remppaa kun tietää että toinen niin kovasti nauttii sen seuraamisesta.

Vastaavasti itsestä taas kiva tulla vaikka kuntosalilta kun on pyöräytetty maukas mustikkapiirakka iltapalaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi