Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua seksiä? Kysymys parisuhteessa oleville.

Vierailija
20.03.2024 |

Eli miksi et halua puolisosi kanssa seksiä? Kysymys niille joissa parisuhteen toinen osapuoli "pihtaa" niin onko siihen joku syy? Kun niin monet parisuhteet voi huonosti juuri tämän takia.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni pitäis tulla tänne vastaamaan.

Pitempi aikaa valitti kuinka ei enää seksi kiiinnosta. Ja kuinka minulla oli kuulemma vahvemmat halut kun hänellä.

Ainoa asento mikä kävi viimisen vuoden oli takaanta seisoen ja minä nojasin sänkyyn.

Onneksi selvisi että kuvioissa olikin muita naisia, saamattomana ei vaan osannut/jaksanut/viitsinyt erota.

Siis se oli minua kohtaan kun halut loppuivat.

Vierailija
62/63 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli kyllä kovat himot kokoajan mutta ei enää suostunut asian eteen tekemään mitään muuta kuin meni sängylle makaamaan ja sanoin tyyliin että tee mitä haluat, pakkasin tavarat ja lähdin kaverille. Loppu se suhde siihen luojalle kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla laukesi jonkinlainen iso elämänmuutoshalu koronan jälkimainingeissa. Se suunnitteli laittavansa minutkin vaihtoon, samoin kuin työpaikan, asunnon jne. Haukkui minua, karkotti toiseen sänkyyn ja kieltäytyi seksistä, kun halusi alkaa elää taas sinkkuelämää ja harrastaa kertakäyttöisiä panomiehiä. Parin kuukauden päästä alkoi sillä jo pää hajota puutteesta ja kelpuutti minut taas sänkyynsä. Onneksi ei pystynyt irtautumaan ja tuli siihen tulokseen, ettei se ehkä olekaan se, mitä haluaa. Nyt menee taas hyvin. Panomiehiä ei vissiin ollut, kun on kuitenkin rehellinen ihminen.

mä en tajua tollasia miehiä, eikö mitään itsekunnioitusta? heitä tollanen nainen mäkeen ja vähän soturihenkeä nyt haarniskaa.!

t.walhalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi