Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua seksiä? Kysymys parisuhteessa oleville.

Vierailija
20.03.2024 |

Eli miksi et halua puolisosi kanssa seksiä? Kysymys niille joissa parisuhteen toinen osapuoli "pihtaa" niin onko siihen joku syy? Kun niin monet parisuhteet voi huonosti juuri tämän takia.

Kommentit (107)

Vierailija
61/107 |
31.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni pitäis tulla tänne vastaamaan.

Pitempi aikaa valitti kuinka ei enää seksi kiiinnosta. Ja kuinka minulla oli kuulemma vahvemmat halut kun hänellä.

Ainoa asento mikä kävi viimisen vuoden oli takaanta seisoen ja minä nojasin sänkyyn.

Onneksi selvisi että kuvioissa olikin muita naisia, saamattomana ei vaan osannut/jaksanut/viitsinyt erota.

Siis se oli minua kohtaan kun halut loppuivat.

Vierailija
62/107 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli kyllä kovat himot kokoajan mutta ei enää suostunut asian eteen tekemään mitään muuta kuin meni sängylle makaamaan ja sanoin tyyliin että tee mitä haluat, pakkasin tavarat ja lähdin kaverille. Loppu se suhde siihen luojalle kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/107 |
03.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla laukesi jonkinlainen iso elämänmuutoshalu koronan jälkimainingeissa. Se suunnitteli laittavansa minutkin vaihtoon, samoin kuin työpaikan, asunnon jne. Haukkui minua, karkotti toiseen sänkyyn ja kieltäytyi seksistä, kun halusi alkaa elää taas sinkkuelämää ja harrastaa kertakäyttöisiä panomiehiä. Parin kuukauden päästä alkoi sillä jo pää hajota puutteesta ja kelpuutti minut taas sänkyynsä. Onneksi ei pystynyt irtautumaan ja tuli siihen tulokseen, ettei se ehkä olekaan se, mitä haluaa. Nyt menee taas hyvin. Panomiehiä ei vissiin ollut, kun on kuitenkin rehellinen ihminen.

mä en tajua tollasia miehiä, eikö mitään itsekunnioitusta? heitä tollanen nainen mäkeen ja vähän soturihenkeä nyt haarniskaa.!

t.walhalla

Vierailija
64/107 |
15.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin seksiin exän kanssa parin vuoden jälkeen. Exässä ei sinänsä itsessään ollut vikaa, vaikka vähän huono itsetunto hänellä olikin. Joidenkin kanssa intohimo ei vaan kestä kauaa.

Vierailija
65/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska söi itsensä lihavaksi niin ei vain kiinnosta 🤔 ennemmin etsin sopusuhtaisen salarakkaaksi😋 M49V Joensuusta 

Joko salarakas on löytynyt?

Kun mietin tässä että voisin tullal hoitelemaan siun yksinäistä vaimoa.

T. M29V Joensuusta 🙂

Vierailija
66/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies alkoi vaan kuvottamaan minua.  Olemme jo minun toimesta eronneet.

Miksiköhän aikanaan ihastuit kuvottavaan mieheen.

No provo. Suurella osalla naisia seksinhimo liittyy vain ja ainostaan rakastumiseen ja ihastumiseen ja rakkauskuplassa palvottuna prinsessana 24/7 olemiseen. Aikuisessa vakiintuneessa tasavertaisessa parisuhteessa suurella osalla naisista halut lopahtaa kun vastuu seksistä pitäisikin olla molempien asia. Alkaahan se ihana prinssi siinä kohtaa eltaantua.

Vierailija
67/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sama kuin yllä, mutta itseänikin ällöttää oma aviomies. Tämä alkoi kun lapset syntyivät, mies hurahti isyyteen vähän liikaa. Hän puhuu itsestään isukkina, puheenaiheina vaipat ja kakkapyllyt, hän lopetti itsestään huolehtimisen ja on lihonut paljon, ja hygieniassakin olisi parantamisen varaa. Hän lopetti urheilun ja harrastukset, jotta voisi olla kaiken valveillaoloajan lasten kanssa. Hän on ruvennut nalkuttamaan minulle mm. tiskikoneen täyttämisestä ja lastenhoidosta jne. Koen, että hän on muuttunut perheen äidiksi ja heteronaisena tämä on vienyt minulta kaikki halut. Ei miestäkään kyllä kiinnosta mikään läheisyys. Itse kaipaan miehessä edes jonkun verran maskuliinista energiaa. Edellisestä yrityksestä läheisyyteen on jo pari vuotta.

Nalkutusta lukuunottamatta kuulostaa kaikin puolin mammojen ihanna mieheltä. Miksiköhän pipari ei sitten kostukaan.

Vierailija
68/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakisuhteessa naisen libido hiipuu. Sitten kyllä löydetään syy miehestä vaikka peiliin olisi syytä katsoa.

Vierailija
69/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vi##u kun koko ajan on joku jälkikasvusta paikalla, niin ei tässä ole mitään saumaa seksiin. Vi####aa ihan hel##tisti. En tajunnut, että kersan saaminen on yli kahdenkymmenen vuoden linnatuomio.

Eikö teillä siis ole omaa makuuhuonetta vai mikä mättää.

nimim. seksiä läpi lapsi- ja murkkuvuosien

Vierailija
70/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vi##u kun koko ajan on joku jälkikasvusta paikalla, niin ei tässä ole mitään saumaa seksiin. Vi####aa ihan hel##tisti. En tajunnut, että kersan saaminen on yli kahdenkymmenen vuoden linnatuomio.

Pitääkö niitä lapsia hankkia aina useampi? Meillä on yksi lapsi ja kyllä muuten löytyy aikaa seksille. Joo, meillekin mussutettiin että kyllä lapsi tarttee leikkikaverin - tottahan sekin on, mutta niitä löytyy perheen ulkopuolelta. Ei mitään tarvetta hankkia lisäongelmia suurella lapsilaumalla. Yhden kanssa helppoa ja kivaa.

Vierailija
71/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten sairasta , että nainen ei anna seksiä ja silti räplää itseänsä usein. 4-7krt viikossa räpläys ja 1-2kk antaa seksiä.

Naisilla tämä ,joku tunne juttu ja eivät pääse ilkeistä sanoista teoista tai ihan mistä vaan mit' tapahtunut viime vuosien aikana parisuhteessa.

Miehen eleet, tuoksut, pukeutuminen ,puhuminen ..jne...jne.. ärsyttää ,niin paljon ettei pimppaa tule..

Mielummin siis räpläys.

On parisuhde vaikeaa naisten kanssa.

Orkkuja saisi , vaikka kuinka , jos taipuisi antamaan seksiä

Niin, sellaisia ne naiset ovat, että eivät tykkää ilkeistä sanoista ja teoista. Tykkäätkö itse?

Olet tässä jyvällä, että nainen tarvitsee omistautuvan miehen. Sellaisen, joka kantaa vastuuta ja on huolehtiva. Jonka kanssa on turvallista olla. Ilkeä ja petollinen mies ei kiinnosta. Ihan sama, onko hänellä laatikkoleuka.

Vierailija
72/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö niitä lapsia hankkia aina useampi? Meillä on yksi lapsi ja kyllä muuten löytyy aikaa seksille. Joo, meillekin mussutettiin että kyllä lapsi tarttee leikkikaverin - tottahan sekin on, mutta niitä löytyy perheen ulkopuolelta. Ei mitään tarvetta hankkia lisäongelmia suurella lapsilaumalla. Yhden kanssa helppoa ja kivaa.

Sulla ei ehkä ole mitään tarvetta, mutta sillä lapsellakin on tarpeita. Vai mitä?

Vierailija
73/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole sama kuin yllä, mutta itseänikin ällöttää oma aviomies. Tämä alkoi kun lapset syntyivät, mies hurahti isyyteen vähän liikaa. Hän puhuu itsestään isukkina, puheenaiheina vaipat ja kakkapyllyt, hän lopetti itsestään huolehtimisen ja on lihonut paljon, ja hygieniassakin olisi parantamisen varaa. Hän lopetti urheilun ja harrastukset, jotta voisi olla kaiken valveillaoloajan lasten kanssa. Hän on ruvennut nalkuttamaan minulle mm. tiskikoneen täyttämisestä ja lastenhoidosta jne. Koen, että hän on muuttunut perheen äidiksi ja heteronaisena tämä on vienyt minulta kaikki halut. Ei miestäkään kyllä kiinnosta mikään läheisyys. Itse kaipaan miehessä edes jonkun verran maskuliinista energiaa. Edellisestä yrityksestä läheisyyteen on jo pari vuotta.

Nalkutusta lukuunottamatta kuulostaa kaikin puolin mammojen ihanna mieheltä. Miksiköhän pipari ei sitten kostukaan.

Hygienia, lihominen, puheenaiheet?

Vierailija
74/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vakisuhteessa naisen libido hiipuu. Sitten kyllä löydetään syy miehestä vaikka peiliin olisi syytä katsoa.

Vakisuhteessa libido voi hyristä aina vain parempaan tahtiin. Ehkäpä teidän suhteessa tulee vain pettymyksiä? Mitä se nainen sanoo?

Vierailija
75/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimolla laukesi jonkinlainen iso elämänmuutoshalu koronan jälkimainingeissa. Se suunnitteli laittavansa minutkin vaihtoon, samoin kuin työpaikan, asunnon jne. Haukkui minua, karkotti toiseen sänkyyn ja kieltäytyi seksistä, kun halusi alkaa elää taas sinkkuelämää ja harrastaa kertakäyttöisiä panomiehiä. Parin kuukauden päästä alkoi sillä jo pää hajota puutteesta ja kelpuutti minut taas sänkyynsä. Onneksi ei pystynyt irtautumaan ja tuli siihen tulokseen, ettei se ehkä olekaan se, mitä haluaa. Nyt menee taas hyvin. Panomiehiä ei vissiin ollut, kun on kuitenkin rehellinen ihminen.

mä en tajua tollasia miehiä, eikö mitään itsekunnioitusta? heitä tollanen nainen mäkeen ja vähän soturihenkeä nyt haarniskaa.!

t.walhalla

Te oman elämänne soturit ja Miiskat olette sitten huvittavia esityksiä. Kova uho ja taistelutahto, mukamas. Heti kun puolisolla vähän flippaa, juoksette häntä koipien välissä karkuun.

Pari vinkkiä: Puoliso ei ole vihollinen, vaan samalla puolella. Kun tulee ongelmia, soturi pitää päänsä kylmänä ja puolustaa kotipesää.

Tässäkin tapauksessa mies katseli rauhassa kun naisella oli joku vaihe. Ei menettänyt itsekunnioitustaan eikä heittäytynyt itse hysteeriseksi ja kriiseilemään. Seisoi kuin kallio. Jonka turvaan nainen sitten sekoiltuaan palasi. Hyvä mies.

Vierailija
76/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.walhalla

Te oman elämänne soturit ja Miiskat olette sitten huvittavia esityksiä. Kova uho ja taistelutahto, mukamas. Heti kun puolisolla vähän flippaa, juoksette häntä koipien välissä karkuun.

Pari vinkkiä: Puoliso ei ole vihollinen, vaan samalla puolella. Kun tulee ongelmia, soturi pitää päänsä kylmänä ja puolustaa kotipesää.

Tässäkin tapauksessa mies katseli rauhassa kun naisella oli joku vaihe. Ei menettänyt itsekunnioitustaan eikä heittäytynyt itse hysteeriseksi ja kriiseilemään. Seisoi kuin kallio. Jonka turvaan nainen sitten sekoiltuaan palasi. Hyvä mies.

No joskus puolisokin voi muuttua viholliseksi. Kaveri muutti nuorena yhteen naisen kanssa, joka oli epävakaa. Otti mm. lainoja hänen nimiinsä ja pahoinpiteli, petti, yms. Jätti aikamoiset jäljet. Jos puolisolla flippaa niin, että haukkuu ja sanoo panevansa muita, se on kyllä monelle merkki päättää suhde. En ainakaan olettaisi, että vaimoni olisi hyvillään, jos toimisin noin törkeällä tavalla häntä kohtaan.

Kallio voi uskotella itsellensä olevansa kallio, mutta ehkä jossain vaiheessa huomaakin olevansa tunkio.

Vai onko tässä taas palstalla yleinen ajatusmaailma, että tämä pätee ainoastaan miehiin?

Vierailija
77/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t.walhalla

Huonokin soturi on aisuria parempi :3

Vierailija
78/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskasti kirjoitettu, vaikka harmillinen homma tietenkin suhteenne kannalta. 

Siinä vaiheessa kun tuntee kuvotuksen tunteita omasta kumppanistaan, niin peli on varmaan pelattu. En tiedä miten tuosta enää olisi mahdollista palata 

Vierailija
79/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisena olen samaa mieltä kyllä, vaikka ei toki kaikissa tapauksissa käy noin. Miehillä on keskimäärin enemmän himoja koska testosteroni lisää seksihaluja, jotkut yrittävät tätä kovasti kieltää.

Vierailija
80/107 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ehkä ole mitään tarvetta, mutta sillä lapsellakin on tarpeita. Vai mitä?

Lapsi ei tarvitse leikkiseuraa 24/7. Oma sisar voi olla myös täysin erilainen luonteeltaan, josta seuraa sitten ikuista tappelua kotona ja aina saa vanhemmat toimia erotuomareina. Ei ihme että seksielämäkin näivettyy, kun elämä on pelkkää suorittamista ja hermot kireänä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän