Miksi et halua seksiä? Kysymys parisuhteessa oleville.
Eli miksi et halua puolisosi kanssa seksiä? Kysymys niille joissa parisuhteen toinen osapuoli "pihtaa" niin onko siihen joku syy? Kun niin monet parisuhteet voi huonosti juuri tämän takia.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit vie haluja. Rakastan kyllä miestäni ja hän on minusta seksikäs, mutta ei mua enää oikeastaan koskaan paneta.
Vaimo laittoikin kuparikierukan, kun ei halunnut enää hormoneja. Hän kuvaili, että e-pillereistä luopuminen poisti ikään kuin sumuverhon seksihalun edestä.
Siippa on sairastellut ja itellä on ollut kiireitä. Lisäksi kersat on koko ajan kotona. Ei jaksa innostua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E-pillerit vie haluja. Rakastan kyllä miestäni ja hän on minusta seksikäs, mutta ei mua enää oikeastaan koskaan paneta.
Vaimo laittoikin kuparikierukan, kun ei halunnut enää hormoneja. Hän kuvaili, että e-pillereistä luopuminen poisti ikään kuin sumuverhon seksihalun edestä.
Vähän tolta se tuntuu joo! Seksikään ei tunnu yhtä hyvältä kun ennen ja orgasmi on laimeampi ja vaikeampi saada. Kierukkaa en kyllä halua.
Vaimostani on tullut alkoholisti. Seksin määrä väheni ja juomisen määrä lisääntyi. Kerta viikossa seksiä on vaimon mielestä liian usein, mutta kännit joka toinen päivä on normaalia. En halua edes panna viinalle haisevaa tai krapulaista naista, joka lisäksi muuttuu päivä päivältä enemmän siiderivalaaksi.
Koska söi itsensä lihavaksi niin ei vain kiinnosta 🤔 ennemmin etsin sopusuhtaisen salarakkaaksi😋 M49V Joensuusta
Vierailija kirjoitti:
Vaimostani on tullut alkoholisti. Seksin määrä väheni ja juomisen määrä lisääntyi. Kerta viikossa seksiä on vaimon mielestä liian usein, mutta kännit joka toinen päivä on normaalia. En halua edes panna viinalle haisevaa tai krapulaista naista, joka lisäksi muuttuu päivä päivältä enemmän siiderivalaaksi.
Saisitko vaimosi AA kerhoon. Tuosta kun ei hevin nousta
Jos ei halua seksiä, johtuu siitä että vastapuoli ei kiihota riitävästi.
Uskoo nyt vaan että ei ole muita syitä maailman yksinkertaisimpaan asiaan.
Minun nainen ei kerro miksi ei halua. Oma käsi ja lelu tuntuu todennäköisesti paremmalle
On muuten sairasta , että nainen ei anna seksiä ja silti räplää itseänsä usein. 4-7krt viikossa räpläys ja 1-2kk antaa seksiä.
Naisilla tämä ,joku tunne juttu ja eivät pääse ilkeistä sanoista teoista tai ihan mistä vaan mit' tapahtunut viime vuosien aikana parisuhteessa.
Miehen eleet, tuoksut, pukeutuminen ,puhuminen ..jne...jne.. ärsyttää ,niin paljon ettei pimppaa tule..
Mielummin siis räpläys.
On parisuhde vaikeaa naisten kanssa.
Orkkuja saisi , vaikka kuinka , jos taipuisi antamaan seksiä
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua seksiä, johtuu siitä että vastapuoli ei kiihota riitävästi.
Uskoo nyt vaan että ei ole muita syitä maailman yksinkertaisimpaan asiaan.
Tuo ei ole totta.
T. yllä kirjottanut, jonka halut vei e-pillerit.
Vierailija kirjoitti:
Minun nainen ei kerro miksi ei halua. Oma käsi ja lelu tuntuu todennäköisesti paremmalle
Tuo on hankala tilanne. Sääli ettei teidän seksi suju.
Ehkä teidän pitäisi aloittaa alusta. Opetella tuntemaan toisenne seksuaalisesti. Ottaa vaikka se lelu mukaan seksiin.
Sano naisellesi, että sä haluat häntä mutta et aio jäädä täysin seksittömään suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
On muuten sairasta , että nainen ei anna seksiä ja silti räplää itseänsä usein. 4-7krt viikossa räpläys ja 1-2kk antaa seksiä.
Naisilla tämä ,joku tunne juttu ja eivät pääse ilkeistä sanoista teoista tai ihan mistä vaan mit' tapahtunut viime vuosien aikana parisuhteessa.
Miehen eleet, tuoksut, pukeutuminen ,puhuminen ..jne...jne.. ärsyttää ,niin paljon ettei pimppaa tule..
Mielummin siis räpläys.
On parisuhde vaikeaa naisten kanssa.
Orkkuja saisi , vaikka kuinka , jos taipuisi antamaan seksiä
Miksi olet loukannut häntä? Puhunut hänelle ilkeitä? Totta kai tuollaiset syö naista ihan niin kuin miestäkin. En yhtään ihmettele, ettei naisesi halua seksiä.
Ratkaisu on selvittää ensin noi loukkaukset ja käsitellä ne. Mistä ne johtui tms. Ilmapiiri pitää puhdistaa. Jos siis haluat parisuhteesi jatkuvan ja sitä seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisitko vaimosi AA kerhoon. Tuosta kun ei hevin nousta
Tuskin. Äitinsä oli alkoholisti, samoin sisko. Kohtalo on ilmeisesti vaimon mielestä määrännyt, että hänestäkin tulee. Meitä pitää yhdessä enää minun "hoivaviettini", koska jos lemppaan vaimon niin ensi kesänä istuu ostarin takana muiden "alan ihmisten" kanssa.
Vaimosta on tullut agressiivinen mölisijä, joka oksentelee negatiivisuuttaan muun perheen päälle viikoittain tai pahimmillaan päivittäin. Aina on joku asia väärin päin ja kaikki muut tekevät ihan kaikki asiat väärin.
Hän lähinnä inhottaa ihmisenä niin ei oikein päästä mihinkään kiihottumisasioiden äärelle kuin todella harvoin.
No vi##u kun koko ajan on joku jälkikasvusta paikalla, niin ei tässä ole mitään saumaa seksiin. Vi####aa ihan hel##tisti. En tajunnut, että kersan saaminen on yli kahdenkymmenen vuoden linnatuomio.
En puhu ilkeitä. Olen kohtelias ja kunnioittava. Joskus on sellainen päivä ,että möksähdetään esim, kysymällä hänen mielestään jotain tyhmää.
Tarkoitin ,että mies ei tunnista naisen tunne ja mielenmaisemaa ,joten tulee typeriä yhteentörmäyksiä tämän takia.
En vain ymmärrä ,että seksistä tulee kiristyksen tai vallanväline 90% parisuhteissa ajan myöten.
en ymmärrä kysymystä mutta ajattelisin että kun toinen on se sellainen joka ei halua että toinen voi nauttia samoin hän itse ei ole ikinä onnistunut edes nauttimaan niin ajattelen ettei ole myöskään sitten toisellakaan mitään syytä tehdä mitään muuta kuin sitä mitä tekee, em.asioista johtuen, ja tekee sen myös sitten kunnolla: ei mitään.. (kun niin se on. kun niin se menee.)
Vierailija kirjoitti:
Vaimosta on tullut agressiivinen mölisijä, joka oksentelee negatiivisuuttaan muun perheen päälle viikoittain tai pahimmillaan päivittäin. Aina on joku asia väärin päin ja kaikki muut tekevät ihan kaikki asiat väärin.
Hän lähinnä inhottaa ihmisenä niin ei oikein päästä mihinkään kiihottumisasioiden äärelle kuin todella harvoin.
Aivan sama homma täällä. Itse on täydellisyys, elämäntehtävä etsiä kumppanista vikoja.
Vierailija kirjoitti:
nykyaikaa kun niin modernilla tavoin käsittelee itselleen epä-tyydyttävää asiaa: tehokas ja yksinkertainen metodi tuo, 'uusi harrastamine' on.
tyydytyksen saaminen on pääasia, itselle.naisilla.. kun salijumpatjoogat tai fitness ei vain tyydytä enää.