Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok kaivata lomaa äitiydestä?

Vierailija
20.03.2024 |

Olen aivan kypsä.

19-vuotias asuu jo itsenäisesti, mutta tarvitsee paljon tukea. Käyttää itse rahansa turhuuksiin ja sitten pitäisi olla jatkuvasti antamassa/lainaamassa rahaa tai ostamassa ruokaa hänelle. Henkisestä tuesta puhumattakaan. Ei mene viikkoakaan ilman ongelmia. 

Nuorempi, teini hänkin koettelee jatkuvasti äksyilyllä ja rajojen hakemisella.

Lapsilla on toinen vanhempi muualla, mutta kaikki asioiden setviminen, auttaminen, kuuntelu ym. jää minulle.

Tiedän, että äitiys on raskasta, mutta olen tällä hetkellä ihan väsynyt tähän kaikkeen. Toisaalta haluan olla se, jonka luo lapsi uskaltaa aina kääntyä.

Loppuuko tämä ikinä, kun lapset kasvavat?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 19v asuu vielä kotona, ajattele että sun lapsi on kuitenkin jo todella itsenäinen nuori.

Vierailija
2/4 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia, että omillaan asuva täysi-ikäinen ihminen on ihan kiinni äidissä. Tarvitsee tukea elämänhallintaan eikä elämän rahoittamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille pittee aina antee viikkistee.... Tommone 100/viikko on ihquu

Vierailija
4/4 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ainakaan meiltä loppunut ja tuskin loppuukaan ennen kuin roolit kääntyvät toisin päin ja minusta ja miehestäni tulee hoidettavia. En tarkoita, että aikuisilla lapsilla olisi koko ajan jotain ongelmia, mutta kyllä äidin ja isän apu kelpaa aika usein.