Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mrrr...miten estät huijauksen käytetyn tavaran nettikaupassa?

Vierailija
18.01.2007 |

Taas ottaa päähän: ostin kahdet imetysliivit, joista toiset tuli ikäänkuin kaupanpäälle ja toiset olivat muka erittäin hyväkuntoiset. No ne kaupanpäälliset oli kaameet seksintappajat; virttyneet ja pesussa värjääntyneet ja ei ne toisetkaan olleet mitkään hyväkuntoiset. Ja kas, lähettäjästä ei enää kuulukaan mitää, kun laitoin sähköpostia, etten ole kauppaan tyytyväinen.

Olen ostanut ja myynyt netin kautta suht paljon ja ollut yleensä tyytyväinen kauppoihin. Huutonetistä olen jo oppinut, etten osta keneltäkään, jolla on negaa ja muuten ostaessa pyydän aina kuvan tuotteesta, jota olen ostamassa. No, kun ei ole noita huijareita ollut kauppakumppaneissa taas vähään aikaan, niin johan unohtui pyytää kuva (kun sekään ei aina kerro kaikkea esim. mustat rintsikat näyttää vaan tasaiselta mustalta...). Ei tossa nyt ole kauhean isota summasta kyse (15 euroa) mutta silti ottaa päähän.

Onko ainoa keino kokonaan välttyä noilta huijareilta, tehdä kauppaa vain naamatusten?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tullut tulokseen, että kaupasta ostamalla (ja sovittamalla) on ainoa keino välttyä näiltä harmittavilta takaiskuilta.

silti ei jaksa olla hämmästelemättä sitä minkä laista roskaa jotkut kehtaavat ja jaksavat (onhan siinäkin vaivansa) myydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi