Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusi "Toridiili" voi olla haitallinen myyjälle

Vierailija
20.03.2024 |

Toisesta Tori.fi keskustelusta bongattua...

Eli tällä "Toridiilillä" myyjä ei saa tuotteesta rahaa etukäteen. 

Tori pidättää rahat, kunnes ostaja kuittaa tuotteen hyväksytyksi. Jos ostaja väittää, että laatikossa oli vain mainoslehtiä, myyjä ei saa rahojaan ikinä.

Kyllä tätä huijarit siis osaa hyödyntää. Ostetaan sitä ja tätä ja "ei hyväksytä tuotetta". Meneehän tuosta huijaamisesta sit tietenkin tunnus kiinni mutta jos heti ostaa kaiken mitä saa niin voi saada jopa sata tuotetta ilmaiseksi tai vaikka enemmänkin. Sit niitä voi kaupustella eteenpäin jossain paikallisessa fb ryhmässä ja kerätä rahat itselle.

Jollain nisteillä ei oo mitään väliä tekeekö myyjä rikosilmoituksen vai ei kun kaikki on muutenkin ulosotossa.

Toki sama ihminen ei sit pysty avaamaan enää uutta tunnusta, mutta sillä ekallakin pystyy tekemään useille ihmisille huomattavaa haittaa.

Ei hyvä, ei todellakaan.

Kommentit (516)

Vierailija
341/516 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on nykyisin aivan sieltä, samoin toridiili, en ottaisi vaikka maksaisivat minulle siitä.

Vierailija
342/516 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä mainos ei auta mitään kun on sösitty pilalle, mikään ei toimi niin ei se mainostaminen muuta tilannetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/516 |
15.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiili on aivan täyttä roskaa, en ota koskaan vaikka maksaisivat postikulut aina.Typerä mainos ei auta kun mikään ei toimi nykyisin.

Vierailija
344/516 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi ei ajattele lainkaan niitä ilmoittajia jotka myy Vuittonin aitoja tuottetta, esim.vyötä 240 eurolla niin tori.fi hyväksyy tuoteväärennöksen 40 eurolla toridiilillä, tosi reilua aitojen tuotteiden myyjiä kohtaan.Näin toimii tori.fi joka mainostaa olevansa vastuullinen yritys.

Vierailija
345/516 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi antaa täysin väärän kuvan tästä toridiilistä, shoppaile kuin verkkokaupassa. Eihän tori.fi myy mitään muuta kun toridiiliä, typerää diiliä, mahtaako olla siihenkään lupaa?

Vierailija
346/516 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridilliä en ottaisi koskaan.

Vierailija
347/516 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas varoitettiin toridillistä, älkää ottako mitään toridilliä missään tapauksessa.

Vierailija
348/516 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas varoitettiin toridillistä, älkää ottako mitään toridilliä missään tapauksessa.

En otakaan. En ole dille torilla.

Vierailija
349/516 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset eivät käytä Huutonettiä? Selkeämpi systeemi. Tosin ei sekään ihanteellinen. Ostajana/"huutajana" inhottaa, jos pitää lähettää myyjälle viestejä.

Ebay on paljon selkeämpi: ostat ja maksat luottokortilla tai Pay Palilla - samalla kertaa kätevästi myös postituksen. Ei tarvitse laskeskella, että tuliko laskettua yhteen oikein hinta ja toimitus, eikä tarvitse kirjautua verkkopankkiin ja varmistella, että kaikki tuli näppäiltyä oikein.

Vierailija
350/516 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori.fi antaa täysin väärän kuvan tästä toridiilistä, shoppaile kuin verkkokaupassa. Eihän tori.fi myy mitään muuta kun toridiiliä, typerää diiliä, mahtaako olla siihenkään lupaa?

Tälläkin hetkellä muutama romu myynnissä Torissa, en vaan ole aktivoinnut Tori-diiliä eli perinteisesti mennään. Rahat ensin tilille ja sitten vasta toimitus. 

Vierailija
351/516 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi jaksaa mainostaa tuota tyhmää toridiiliä, lähettää tuhat mainosta ko.paskasta.En ota ikinä sellaista paskaa, enkä suosittele muitakaan ottamaan.

Vierailija
352/516 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen myynyt viimeaikoina lasten vaatteita yms. En hyväksy toridiiliä, vaan haluan maksun noudattaessa tai lähetettässä Mobilepayna tai pankkisiirtona. Käytän Markahuollon tai Postin sovellusta lähettämiseen ja paketti on mennyt ma-to vuorokaudessa perille, viikonloppuna aikaa menee enemmän. Hyvin toimii. 

Ostaessani noudan tuotteen heti ja maksan Mobilepaylla tai käteisenä. 

Vierailija
353/516 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että tuo Toridiili on keksitty yrittäjiä varten. Ei tuossa muuten järkeä ole. 

Vierailija
354/516 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että tuo Toridiili on keksitty yrittäjiä varten. Ei tuossa muuten järkeä ole. 

Miksi ottaisin jonkun turhan välikäden?

Vierailija
355/516 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt melko paljon Toria ja toridiiliä. Toimi todella hyvin. Diili ohjaa myyjän lähettämään tuotteen viikon sisällä. Vastaanottaja noutaa ja hyväksyy maksamisen Torissa. Ellei hyväksy eikä reklamoi, järjestelmä toimii automaattisesti ja maksaa noudetun myyjälle.

Normaalisti kai järjestelmä merkkaa paketin noudetuksi, mutta kannattaa kurkata Torin kauppojen etenemissivua. Joskus voi olla jokin viive vaikka noutaisi paketin heti saapumistiedon saatuaan. En muista onko silloin ihminen antanut paketin noutopisteestä.

Vierailija
356/516 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt melko paljon Toria ja toridiiliä. Toimi todella hyvin. Diili ohjaa myyjän lähettämään tuotteen viikon sisällä. Vastaanottaja noutaa ja hyväksyy maksamisen Torissa. Ellei hyväksy eikä reklamoi, järjestelmä toimii automaattisesti ja maksaa noudetun myyjälle.

Normaalisti kai järjestelmä merkkaa paketin noudetuksi, mutta kannattaa kurkata Torin kauppojen etenemissivua. Joskus voi olla jokin viive vaikka noutaisi paketin heti saapumistiedon saatuaan. En muista onko silloin ihminen antanut paketin noutopisteestä.

Mitä hyvää tuossa on, ei yhtään mitään, kuka tahansa voi lähettää tuotteet halutessaan ilman mitään toria, aivan turha välikäsi rahastamassa siinä välissä ja on suuri turvallisuusriski kuten on varoitettu useita kertoja.En suosittele missään tapauksessa.

Vierailija
357/516 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, missä nykyään käy kauppa ja ostajat? Minulla olisi myytävää, mutta en tiedä jaksaako nähdä vaivaa torin suhteen jos siellä kukaan edes ole ostamassa. Mieluummin laitan sinne missä nykyään homma toimii!

Ei oikein missään. Kivijalkakirppiksillä ehkä jos sattuu sadepäivä.

Hankalaa tosiaan on tällä hetkellä.

Toimiiko täällä moneen kertaan mainittu RegiOnline? Vai onko ihan paikallinen?

Palsta lehti on very good.

Vierailija
358/516 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se toridiili noin mene vaan sun täytyy ostaessasi tuotetta jo "maksaa" ne toimituskulut, tuote sekä torin kulut. Sitten kun vastaanotat tavaran postista, raha vapautuu myyjälle. Kyllä riski on edelleen ostajalla kuten tähänkin asti.

Ainahan tavaran voi myös noutaa tai sopia jonkin muun toimitus- ja maksutavan

Vierailija
359/516 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen toriin edelleen ja hyviä kauppoja olen tehnyt jo vuosia. Olen toki joutunut huijatuksikin muutaman kerran, mutta kyse on ollut paristakymmenestä eurosta, joten onneksi taloudellinen tappio ei ole ollut suuri. Kaikki huijausjutut on kyllä päätynyt käräjille ja tuomiot langetettu. Noilta luusereilta ei tietenkään saa mitään takaisin ja yleensä asianomistajia onkin ollut useita kymmeniä.

Vierailija
360/516 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se toridiili noin mene vaan sun täytyy ostaessasi tuotetta jo "maksaa" ne toimituskulut, tuote sekä torin kulut. Sitten kun vastaanotat tavaran postista, raha vapautuu myyjälle. Kyllä riski on edelleen ostajalla kuten tähänkin asti.

Ainahan tavaran voi myös noutaa tai sopia jonkin muun toimitus- ja maksutavan

Toridiili on aivan täyttä roskaa, ylimääräistä rahastusta, ilman sitä pärjää aivan hyvin ja tästä on varoitettu useita kertoja, älkää ottako.