Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimon reaktio ihmetyttää

Vierailija
20.03.2024 |

Ollaan nelikymppinen avopari, ei lapsia. Yhdessä oltu n. 15 vuotta. Vaimo on vähän sellanen "villi lapsi" ja on joskus vihjannut, että haluaisinko kokeilla kimppakivaa tai käydä vieraissa. Tuosta on jo vuosia aikaa, mutta viime viikonloppuna olimme juoneet jonku verran ja otin asian puheeksi. Hän oli edelleen samaa mieltä, että jos haluan kokeilla kimppaa tai käydä vieraissa  niin se on ihan ookoo hänelle. Myöhemmin samana iltana kun oltiin enemmän juovuksissa ni tunnustin että sillon muutama vuos sitten kun hän vihjas kimpasta ja vieraissa käymisestä mä sitten kävin vieraissa kun oletin että siihen oli lupa. Eikö mitä vaimo sai aivan sairaan raivarin. En koskaan oo nähny niin vihasena. Olin aivan ihmeissäni et mit vit? Paiskoi esineitä pitkin kämppää ja rikko esmes oman luurinsa. Luulin et oli vaan liian kännissä ja tilanne rauhottuu kyllä. Eipä mitä hän haluaa muuttaa erilleen ja vaatii et mä ostan sille uuden luurin vaikka itte se sen rikkoi. Mitähä tässä tekis? Mun mielestä hän suuttu ihan turhasta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään osta uutta puhelinta jos itse rikkoi . Ihan hyvä sinun päästä moisesta kokonaan eroon . Muuta kiireesti uuteen kotiin ja odottele kevättä täysin rinnoin . 

Vierailija
2/2 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia hulluja riittää. Vaikka vaimosi vielä haluaisi sinut, älä vaan suostu. Luottamus on mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla