Haluan miesten huomiota, nainen 43.v
En tajua mikä minua vaivaa, mikä trauma tai puutos iskee nyt täysillä päälle tämän ikäisenä.
Huomaan haluavani aivan järjettömästi miesten, erityisesti itseäni nuorempien huomiota. Se hivelee, kiihottaa ja tuo valtavasti energiaa, kun huomaan olevani heidän silmissään vielä kiinnostava ja haluttava.
Olen kahden lapsen äiti, lapset kasvaneet jo isommiksi ja alan taas vapautua huonon avioliiton kahleista. Olen edelleen näyttävä, kaunis nainen ja sanon näin koska minulle sanotaan näin usein. En tietenkään ole enää parikymppinen, mutta ulkonäköni on saanut klassista hehkua, joka näkyy ulospäin.
Koen jollain lailla huonoa omatuntoa siitä, miten parikymppisten miesten ihana huomiointi hivelee mieltäni ja saa ajatukset levottomiksi. Onko muilla tällainen neljänkympin kriisi meneillään vai olenko vaan itse ihan raiteiltani?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli nelikymppiset kurpat ei ikävä kyllä miehiä kiinnosta.
Minusta alle nelikymppiset on ihan keskenkasvuisia kakaroita.
Eikä ole.
Kyllä ne hänestä ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan osia. Minä nimittäin en haluaisi ja silti tuntuu olevan liikaa kiinnostuneita vaikka kuinka yrittäisi olla naama norsunvitulla kaikilla julkisilla paikoilla ja tuijottaa kengänkärkiä aurinkolasien takaa.
N38
Käy seksuaaliterapiassa poistamassa lapsuudessa syntyneet estot ja anna palaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Kyllä ne hänestä ovat.
Entäs sinusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdetaan osia. Minä nimittäin en haluaisi ja silti tuntuu olevan liikaa kiinnostuneita vaikka kuinka yrittäisi olla naama norsunvitulla kaikilla julkisilla paikoilla ja tuijottaa kengänkärkiä aurinkolasien takaa.
N38
Ettekö te osaa siis itse enää käsitellä mitään asioita? Pääsee nopeammin vielä eteenpäinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Ettekö te osaa siis itse enää käsitellä mitään asioita? Pääsee nopeammin vielä eteenpäinkin.
Terapeutin todistus seksuaalivetovoimasta ja seksiteknisten taitojen hallinnasta on kovaa valuuttaa kiireisten laatikkoleuka kirurgien/lentokapteenien metsästyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Millaista huomiota saat joka sinusta tuntuu todellakin pahalta?
En pidä siitä, että kaupassa tai bussipysäkillä tullaan juttelemaan aloittamalla koskettamalla olkapäätä. En pidä liian pitkistä katseista, ymmärrän että ihmisiä nyt tulee vilkaistua nyt ihan normaalisti monissa tilamteissa, mutta pitkä, arvostelevat katse ja osalla vielä rivot eleet päälle, niin ei kiitos.
Olen ihan normaalin näköinen, ennemmin androgyyni/poikamainen pukeutumiseltani ja kropaltani, en kuljeksi trikoissa tai käytä mitään rintavakopaitoja, kun ei ole oikeastaan niitä rintojakaan. Joten en yksinkertaisesti ymmärrä joidenkin (miespuolisten) tarvetta tunkea iholle tai "tulla huomatuksi". Ei vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole.
Kyllä ne hänestä ovat.
Entäs sinusta?
Eivät.
Monet 35+ naiset saavat katseita nuoremmiltakin miehiltä sillä monet ovat nuorekkaita ja flirttejä.