Mies - jos vaikka työpaikallasi huomaat naisen olevan ihastunut suhun
Ja nainen on ylipainonen, niin alkaako sua heti kuvottaa ja alatko vältellä naista? Kun itseä on just stressannut, että eräs työkaveri tajuaisi mun olevan ihastunut siihen kun oon huono peittää punastumiset yms. Mutta en vaan haluaisi, että jos se sen tajuaa, niin sitä alkaa heti kuvottamaan ja ahdistamaan. Muuta vikaa mun ulkonäössäni ei ole paitsi tuo ylipaino ja tiedän toisaalta sen olevan ainut ulkonäköseikka mikä on valtaosalle miehistä aivan massiivinen dealbreaker.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No ei se tietenkään ällötä, miksi ällöttäisi? Se että kehkeytyykö siitä ihastuksesta yhtään mitään, on sitten jo täysin eri juttu. Mulle kävi niin, että naispuoleinen kollega selvästi ihastui minuun. Olin jo aikaisemmin pistänyt merkille, että oikein nätti nainen kyseessä, mutta että on hieman liian pullukka omaan makuun. Ei siis ole varsinaisesti lihava, mutta ylipainoa nyt kuitenkin jonkin verran on. Kun huomasin että nainen on minuun ihastunut, niin toki sitä mietti vielä kerran tai kaksi uudelleen, että olisko tästä johonkin. Molemmat kun sinkkuja oltiin. Ja kun tämä ihastunut kollega sitten tietenkin toi itseään tykö milloin minkäkin asian tiimoilta, niin huomasin että on myös persoonaltaan tosi mukava. Eli siis mukava ja oikein nätti, mutta hieman ylipainoinen. Meillä oli vahvaa flirttiä siinä sitten kyllä molemmin puolin, käytiin yhdessä pari kertaa aftereillakin ja juttua riitti. Mutta kyllä se omalta kohdaltani valitettavasti si
Kiitos suorasta vastauksesta. Tässä selvennys miksi joskus kiinnostus lopahtaa ja toinen jää kuin nalli kalliolle ihmettelemään että meillä oli kivaa yhdessä, mitä tapahtui. Yksinkertaisesti se kiinnostus vaan lopahti ja se siitä. Jokunen mies olisi todennäköisesti jopa vienyt tämän daamin sänkyynsä ja sen jälkeen vasta todennut että ei tämä toimikkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös olekin naisilla helppoa. Miehillä on pääsääntöisesti yksi ulkonäköön liittyvä deal breaker. Ja jokainen nainen pystyy helposti välttämään sen. Miehillä samaa luksusta ei ole, ei varmaan laskin riitä siihen, kuinka paljon erilaisia ulkoisia deal breakereita naisilla on miehille.
Ei ole. Moni mies on lihavan naisen kanssa parisuhteessa. Puhu itsestäsi vaan.
Ei ne naiset yleensä suhteen alkaessa ole olleet lihavia.
ei ole aikaa ongelmillesi kun roikut ja töllötät, jatkuvasti olet tunkemassa tykö, jne.
Vaikea sanoa näkemättä. Ylipaino ei oikein kerro yksittäisenä sanana mitään.
Se kun voi olla laikkea lievästä ylipainosta, sairaallolliseen ylipainoon tai jopa ryhävalas. Pieni ylipaino on huomattavasti parempi kuin liian laiha ja kuiva ihminen.
No siinäpä ihastuu, vastakaikua ei saa, jos ei itseäni kiinnosta. Pari on tällaista tapausta ollut.
Yleisesti ottaen toispuoleisesti kiinnostuneiden välttely on hyvä idea, jottei tule väärinkäsityksiä tai tarpeetonta draamaa.
Ei ole. Moni mies on lihavan naisen kanssa parisuhteessa. Puhu itsestäsi vaan.