Nainen! Oliko sinulla tyttönä jokin television sankaritar tahi muu naisnäyttelijä joka olisit halunnut olla?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
April. Se Ritari Ässän naismekanikko tms. joka korvasi Bonnien kakkoskaudella. Tykkäsin paljon enemmän kuin Bonniesta, jolla oli tumma tukkakin. Tiesin jo silloin että vaaleaveriköillä on hauskempaa. ;)
Mä tykkäsin Bonneista enempi ja ärsyynnyin suuresti kun joku sanoi Aprill Curtisin (sen Bonnein korvaajan) näköiseksi, enkä voinu käsittää, että miten jonkun nimi edes voi olla "Huhtikuu". Eniten olsiin halunnut itselleni samanlaisen auton. - Myöhemmin jopa harkitsin ostaa itselle autoksi nissania, jossa oli samanlaiset valot kuin K.I-T-T:ssa .
Vierailija kirjoitti:
Marilyn Monroe
Sama täällä!
Pretty Woman oli ihana ja Sinkkielämää.
Vierailija kirjoitti:
Ingalssin Laura
Mun luokalla oli 70-luvulla Ingalssin Lauran kaksoisolento.
Nuorena teininä olisin halunnut olla Gilmore Girlsin Rory. Eläisin rakastavan ja coolin äitini kanssa sievässä talossa somassa pikkukaupungissa, joka on täynnä omalaatuisia, mutta lämpimiä ihmisiä. Kävisin Luke's Dinerissa vetämässä kahviöverit ja tekemässä läksyt. Ruokavalioni olisi kovin roskaruokapainotteinen, mutta olisin silti aina hoikka ja näpytön. Olisin lukutoukka jolla on komeita poikaystäviä, ja näkisin isovanhempiani joka perjantai heidän kartanossaan.
Asuin maalla. Kotiseudun ainoassa koulussa joutui pilkan kohteeksi jos ei ollut kiinnostunut siiderin lipittämisestä ja myymälävarkauksista. Vanhempani olivat aina töissä, ja isovanhempani olivat kuolleet. Lähimmän kaverin luo oli lähes 10 km matka. Eikä meillä ollut edes Esson baaria.
70-luvun Charlien enkeleiden Sabrina
Vierailija kirjoitti:
Harriet Makepeace kun oli niin kaunis.
Sama. Minulla on muuten nyt se sama hiustyyli, kuin hänellä oli, eli ihailu jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ihailin Xenaa 😄
Kuin myös me pojat 😍
M37
Fatima Darra