Nainen! Oliko sinulla tyttönä jokin television sankaritar tahi muu naisnäyttelijä joka olisit halunnut olla?
Kommentit (50)
MacGyver tuli minullekin ensimmäisenä mieleen.
Ellen Ripley (Sigourney Weaver) Alieneissä!
Xena ja Kolmas kivi auringosta -sarjan Sally :D mutta en ole varma olisinko itse halunnut olla he vai olinko vaan jotenkin muuten heistä ihastuksissani
Eija Ahvo ja Susanna Haavisto Soitinmenoissa 80-luvulla
Eipä ollut kauheasti tarjontaa naispuolisista telkkarisankareista mun lapsuudessani. Keksin sitten oman mielikuvitushahmon, joka seikkailu mun kuvitelmissani miespuolisten sankareiden tilalla.
farrah faccet ja bo derek noin vain ulkoisest jane saymorkin ihan jes
Ei, vain miehiä. John Wayne, Gary Cooper ym. lännensankareina
Vierailija kirjoitti:
Brigitte Bardot.
ja multa catherine deneuve vai miten ranskalaisen nimi kirjoitetaan, pirkko mannola ihan nuorena, leena brusin, satu östring
Ei telkkarissa, mutta Suosikissa oli CocaCola-mainoksia, jossa kaveriporukka hengaa ja kaikilla on hauskaa. Olin kade niiden tyttöjen hiuksista, ihosta ja vaatteista. Olin itse nukkavieru finninaama, jolla oli rasvainen tukka.
Intiaaniprinsessa ja soturi Kuunsäde Hopeanuoli-sarjakuvista.
Ei, mä halusin olla vain Indiana Jones tai Lucky Luke :D
Katson olleeni "tyttö" yläkouluikäisenä ja mainitsen sankarihahmokseni Murphy Brown -sarjan journalisti-Murphyn, jota esitti Candice Bergen. Toinen oli Cybill-sarjan kakkoshahmo Maryann Thorpe. Hahmon näyttelijä, Allison Janney, voi muuten esittää mitä tahansa, ja minä tykkään. Thorpe ei varmaan ollut mikään loistava samastumisen kohde, mutta minusta hän oli ihana.