Nainen! Oliko sinulla tyttönä jokin television sankaritar tahi muu naisnäyttelijä joka olisit halunnut olla?
Kommentit (50)
Xena mullakin tai oikeastaan se Gabrielle. Järkytyin aikuisena kun tajusin sarjan lukuisat lesboviittaukset. Olin aina pitänyt heitä vain hyvinä ystävinä.
Myös Buffy the vampire slayerissa oli monia vahvoja naishahmoja.
Konnankoukkuja kahdelle Cybill Shepherd. Kiukutti kun sarjaa keskitettiin niin paljon Bruce Willisin ympärille. Se oli täysi vihasika. Isosiskon kanssa riideltiin usein koska se ihaili äijää.
Kyllä joo olisin halunnut olla rohkea "Marikki" tai Ingallsin "Mary", kun musta se oli niin kaunis.
Harriet Makepeace kun oli niin kaunis.
Ei sakaritar vaan sankari McGyver tietysti! Coolein tyyppi ikinä. :-D
En ikinä unohda sitä pomminpurkausjaksoa kun laivassa oli kaksi purettavaa pommia.
Ei. Siihen aikaan ei ollut telkkarissa samaistuttavia naishahmoja.
Pamela Anderson Baywatchissa. Olin 5vee enkä ymmärtänyt miten eksploitatiivinen sen hahmo oli. Oli vaan minun mielestäni kaunis kuin Barbie.
Antiikin Athene ja telkkarisarjoista Xena :D
Vierailija kirjoitti:
Ei. Siihen aikaan ei ollut telkkarissa samaistuttavia naishahmoja.
Niin, silloin oli perinteisiä naisia. Naiset olivat naisia, miehet miehiä. Sukupuoliakin oli kaksi ja kaikki olivat varmoja, kumpia olivat.
April. Se Ritari Ässän naismekanikko tms. joka korvasi Bonnien kakkoskaudella. Tykkäsin paljon enemmän kuin Bonniesta, jolla oli tumma tukkakin. Tiesin jo silloin että vaaleaveriköillä on hauskempaa. ;)
Nasse-setä