Oletteko laittaneet vaseliinia huuliin rohtumien ehkäisemiseksi?
Ihotautilääkärit suosittelevat vaseliinin käyttöä huulirasvana.
Kommentit (27)
70-luvulla käytin vaseliinia, kun siitä tuli kiva kiilto huuliin. Rohtumisen takia tai ehkäisemiseksi en ole juurikaan mitään rasvoja tarvinnut.
Itse käytän joko vaseliinia tai vitalista. Nämä ovat ainoita, jotka auttavat todella herkästi rohtuviin huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa pitkään huulia pehmeinä pitävä huulirasva on mehiläisvaha jota myydään kauppanimellä Munkens bisalva. Vaseliini on kuin surkea kopio joka ei edes pysy huulilla montaa tuntia.
Minua vaivasi Munkissa tai Munkkenissa se että joku oli lisännyt siihen jotain mentholia tai vastaavaa, mitä lienee. Haluan ilman mehiläisvahani, lempeänä ja halaavana.
Mitähän lienet käyttänyt? Minulla ollut tämä tuote yli 10 vuotta jokapäiväisessä käytössä eikä siinä mitään metholia ole, ks. tuoteseloste. Tuota saa isommassakin purkissa mikä on suhteessa paljon edullisempaa.
https://www.hyvinvoinnin.fi/products/munkens-bisalva-puikko?gad_source=…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yököttää se aine. En ikinä laittas. Epähygienistä kun sormella otetaan ja levitetään. Epämiellyttävä haju. Kelmeän keltainen metallipurkki. Hyi.
Huulirasvan pitää olla puikko, näyttää kauniilta se hyjsy ja tuoksua hyvältä
Minä ostan vaseliinin tuubissa, josta on helppo laittaa, eikämitenkään epähygienistä. Miksi ostatte niitä metallipurkkeja?
Se on eri vaseliinia, joka ei ole tarkoitettu huulin. Metallipurkissa on sitä vaseliinia mikä on tarkoitettu huuliin.
Valkovaseliinia myydään tuubeissa ja sitä kyllä voi laittaa vaikka huuliinsa halutessaan. Valkovaseliini on ihan perusaine noissa "oikeissa" huulirasvoissa.
Olen huulirasvakoukussa ollut jo kymmeniä vuosia, mutta en tykkää vaseliinista, on liian löysää. Huulirasvan pitää jättää kalvo huulille.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa pitkään huulia pehmeinä pitävä huulirasva on mehiläisvaha jota myydään kauppanimellä Munkens bisalva. Vaseliini on kuin surkea kopio joka ei edes pysy huulilla montaa tuntia.
Tuotahan pitää kokeilla.
Minua vaivasi Munkissa tai Munkkenissa se että joku oli lisännyt siihen jotain mentholia tai vastaavaa, mitä lienee. Haluan ilman mehiläisvahani, lempeänä ja halaavana.