Oletteko laittaneet vaseliinia huuliin rohtumien ehkäisemiseksi?
Ihotautilääkärit suosittelevat vaseliinin käyttöä huulirasvana.
Kommentit (27)
Käytän sitä joka päivä ja olen käyttänyt jo vuosikausia. Ei ole kätevä mukana, mutta kotikäytössä kyllä. Pienempiä huulivaseliinipurkkejakin on, niitä tilaan netistä, kun meidän lähimarketeista ei niitä saa, ja ne kulkee kätevästi mukanakin.
Voi, 70-luvulla alakouluikäisenä me käytettiin vaseliinia päivittäin huulikiiltona..
Yököttää se aine. En ikinä laittas. Epähygienistä kun sormella otetaan ja levitetään. Epämiellyttävä haju. Kelmeän keltainen metallipurkki. Hyi.
Huulirasvan pitää olla puikko, näyttää kauniilta se hyjsy ja tuoksua hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
En laita mitään kun en tupakoi.
,Miten nämä asiat liittyvät toisiinsa. En ole koskaan tupakoinut, mutta laitan silti vaseliinia huuliin. Apteekissa ihan neuvottiin.
Muutama huulivoide toimii niihin, perus.
Vierailija kirjoitti:
Yököttää se aine. En ikinä laittas. Epähygienistä kun sormella otetaan ja levitetään. Epämiellyttävä haju. Kelmeän keltainen metallipurkki. Hyi.
Huulirasvan pitää olla puikko, näyttää kauniilta se hyjsy ja tuoksua hyvältä
Minä ostan vaseliinin tuubissa, josta on helppo laittaa, eikämitenkään epähygienistä. Miksi ostatte niitä metallipurkkeja?
Mikä oli se häpyhuulivoide millä se norjalainen hiihtäjä voiteli pimppiään luiston ja tulosten parantamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Mikä oli se häpyhuulivoide millä se norjalainen hiihtäjä voiteli pimppiään luiston ja tulosten parantamiseksi?
CRC.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan vaseliinin tuubissa, josta on helppo laittaa, eikämitenkään epähygienistä. Miksi ostatte niitä metallipurkkeja?
Se on eri vaseliinia, joka ei ole tarkoitettu huulin. Metallipurkissa on sitä vaseliinia mikä on tarkoitettu huuliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on eri vaseliinia, joka ei ole tarkoitettu huulin. Metallipurkissa on sitä vaseliinia mikä on tarkoitettu huuliin.
Höpöhöpö, ihan apteekissa suosittelivat sitä tuubia ja olen käyttänyt 10 vuotta, elossa yhä🤣
Joskus teininä käytin. Nykyään käytän Aco-huulirasvaa, ihan paras! Yöksi laitan Bepanthenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on varmaan paljon kalliimpaa, niin hölmöt uskoo🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CRC.
😂😂😂😂😂😂
Laitoin huuliin ja myös persureijän vaseloin, koska Börje tulee kohta päiväkahville.
Ainoa pitkään huulia pehmeinä pitävä huulirasva on mehiläisvaha jota myydään kauppanimellä Munkens bisalva. Vaseliini on kuin surkea kopio joka ei edes pysy huulilla montaa tuntia.
Laitan, siis aitoa vaseliinia (petroleum jelly) en mitään vihreetä tekovaseliinia. Laitan yleensä yöksi, aamulla huulet on pehmeämmät. Olen joskus laittanut myös nenään kun on ollut kuivuutta.
Jotkuthan käyttää sitä ryppyvoiteena, toiset tekee slugging eli ensin kaikki hoitotuotteet alle ja sitten kerros vaseliinia päälle lukitsemaan tuotteet iholle.
Lanoliinia. Harvassa paikassa vaan myydään.
Vaseliini tehdään öljystä. Lanoliini tulee villasta.
En laita mitään kun en tupakoi.