Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin saatanan väsynyt nykyään, että olen ihan varma, että sairastan syöpää!! Mitä muita oireita teillä oli, jolla syöpädiagnoosi?

Vierailija
19.03.2024 |

Arvostaisin astauksianne. 

Itse väsyn tyhjästä. En käy töissä (masennus), ei lapsia, ei mitään järkellisesti sellaista, että kehon pitäisi painaa näin paljon, että suurimman osan päivästä on vuoteen oma. Jos jonain päivänä teen vähän enemmän (terveelle ihmiselle helppoa) niin se voi kaataa minut kahdeksi päiväksi totaalisesti vuoteeseen.

Rintoja myös kutiaa ihan jatkuvaan. Olo on vain yksinkertaisesti niin paska, että epäilen itsellä syöpää.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön tyroksiinia 200 ug/vrk eikä auta. Ap

Vierailija
2/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletat, että syöpä aiheuttaa tuollaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oisko sulla kuitenkin vaikka vaan anemia? Tai se kilpirauhasen vt epätasapainossa?

Vierailija
4/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä täältä mitään oikeaa vastausta saa. Mene lääkäriin. 

Jos olet yli 40v nainen, niin esivaihdevuodet tai vaihdevuodet voivat myös väsyttää. Sinulla voi olla anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta tmv.

Vierailija
5/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oisko sulla kuitenkin vaikka vaan anemia? Tai se kilpirauhasen vt epätasapainossa?

Ja varmaan tiedät myös D-vitamiinitasosi ja syöt päivittäin D-vitamiinia?

Vierailija
6/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä täältä mitään oikeaa vastausta saa. Mene lääkäriin. 

Jos olet yli 40v nainen, niin esivaihdevuodet tai vaihdevuodet voivat myös väsyttää. Sinulla voi olla anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta tmv.

Mulla on hypotyreoosi mutta ei kukaan sitä sen enempää tutki. Arvot viiterajoissa lääkkeillä. Hb ja ferrit hyvä. 

Näin väsynyt en ole koskaan ollut ja olen levännyt enemmän kuin koskaan. Olen alle 30v.

Ap

Vierailija
7/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevät väsymys se vaan on, usko pois

Vierailija
8/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilua, kutinaa, kuiva hakkaava yskä, kova laihtuminen 18kg, se, että oli aina helvetin kuuma ja hiki, väsynyt olin aina muutenkin vuorotyössä.

Kitisin ja valitin kaikesta mikä varmaan työkavereitakin kenkutti.

En siis tiennyt sairastavani syöpä löytyi muun asian tutkimuksissa.

Oireet jälkeenpäin ajatellen olivat aivan selvät.

Vierailija
9/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevät väsymys se vaan on, usko pois

Tää on ollut jo monta kk. ;( lääkärit sanoo että vaikea masennus. Ap

Vierailija
10/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuumeilua, kutinaa, kuiva hakkaava yskä, kova laihtuminen 18kg, se, että oli aina helvetin kuuma ja hiki, väsynyt olin aina muutenkin vuorotyössä.

Kitisin ja valitin kaikesta mikä varmaan työkavereitakin kenkutti.

En siis tiennyt sairastavani syöpä löytyi muun asian tutkimuksissa.

Oireet jälkeenpäin ajatellen olivat aivan selvät.

Olen pahoillani. Mikä syöpä sinulta löytyi? 

Kuulostaa ikävältä.

Vierailija
11/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, mene lääkäriin. Onko hiljainen tulehdus tai yksipuoliset mikrobit suolistossa?Jos ei fyysistä syytä löydy niin masennus, trauma tai traumatkin voivat väsyttää. Toivottavasti syy löytyy! Kaikkea hyvää, Ap!

Vierailija
12/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan, mene lääkäriin. Onko hiljainen tulehdus tai yksipuoliset mikrobit suolistossa?Jos ei fyysistä syytä löydy niin masennus, trauma tai traumatkin voivat väsyttää. Toivottavasti syy löytyy! Kaikkea hyvää, Ap!

Sorry Ap, mainitsitkin tuon masennuksen. Toivottavasti saat terapiaa siihen, olet niin nuorikin vielä. 

Vierailija
13/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, minulla taitaa olla valehtelematta nuo kaikki. Oikeasti. Kiitod! Menossa terapiaan. Ap

Vierailija
14/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ja tule terveeksi!

Vierailija
15/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös väsymysoireyhtymä voi kai jäädä jostain infektiosta. Ja koronasta joillekin jäi väsymystä ja aivosumua. 

Vierailija
16/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krooninen väsymysoireyhtymä (ME/CFS)?

Kun itselläni todettiin kilpirauhasen syöpä, ei ollut mitään oireita. Lamaannuttavaa väsymystä ja huonovointisuutta sen sijaan on aiheuttanut univaikeudet, matala ferritiini, kilpirauhasen vajaatoiminta, todella huono näkö ja pahat lihasjumit. On lukemattomia sairauksia, jotka aiheuttavat väsymystä ja huonovointisuutta.

Vierailija
17/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No patti rinnassa. Rinta oli noin 5 neliösenttimetrin alueelta kuumottava. Ulos päin ei näkynyt mitään, mutta sormilla kaivelemaan tuntui patti. 

Vierailija
18/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kilpparin vajaatoiminta ja aiheuttaa tosi inhottavia oireita, mut niitten kanssa on vaan pakko tulla toimeen. Tsemppiä! 

Vierailija
19/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet masentunut ja olet vain kotona, ihan tekemättömyys ja itse masennus voi aiheuttaa tuollaista apatiaa ja väsymystä. Alapeukkuja tulee kyllä satamaan.

Minkälaiset elämäntavat, unirytmi sinulla on? Entä ravinto, liikunta, päivärytmi? Onko nämä asiat kunnossa? 

Vierailija
20/69 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisi olla raudan puutosta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme