Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin saatanan väsynyt nykyään, että olen ihan varma, että sairastan syöpää!! Mitä muita oireita teillä oli, jolla syöpädiagnoosi?

Vierailija
19.03.2024 |

Arvostaisin astauksianne. 

Itse väsyn tyhjästä. En käy töissä (masennus), ei lapsia, ei mitään järkellisesti sellaista, että kehon pitäisi painaa näin paljon, että suurimman osan päivästä on vuoteen oma. Jos jonain päivänä teen vähän enemmän (terveelle ihmiselle helppoa) niin se voi kaataa minut kahdeksi päiväksi totaalisesti vuoteeseen.

Rintoja myös kutiaa ihan jatkuvaan. Olo on vain yksinkertaisesti niin paska, että epäilen itsellä syöpää.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin. Syytän kevätväsymystä, en syöpää. 

Vierailija
62/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä täältä mitään oikeaa vastausta saa. Mene lääkäriin. 

Jos olet yli 40v nainen, niin esivaihdevuodet tai vaihdevuodet voivat myös väsyttää. Sinulla voi olla anemia, kilpirauhasen vajaatoiminta tmv.

Niin juuri. Luulo ei ole tiedon väärtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla kanssa yhdellä kaverilla on viimeisen vuoden aikana ollut syöpä ja aivoverenvuoto. Lääkärissä ei kuitenkaan ole käynyt, vaan diagnoosit on itse tehtyjä. Vakavaan masennukseenhan tuollainen viittaa. Kun mitään muuta tekemistä ei ole kun laskea päiviä tukirahoista toiseen, niin kyllähän pääkoppa hajoaa.

Vierailija
64/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasen vajaatoiminta ja oon huomannut ettei pätkäpaasto ja aamu-urheilu sovi yhteen. Sinuna kokeilisin siirtää liikunnan iltaan tai syömään aamupalan. Kannattaa myös oikeasti kuunnella kehoa tuon pätkäpaaston suhteen eli jos on kova nälkä ja/tai heikottaa niin ei ole mitään järkeä kiusata itseään. Myös tuo kova väsymys voi olla tämän sairauden tai masennuksen oire. Kannattaa myös kokeilla syödä pieniä määriä kerrallaan. Tsemppiä!

Vierailija
65/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvailu jatkuu: tosiaan myös diabetes voi aiheuttaa voimakasta väsymystä, samoin tulehdus suussa (esim. parodontiitti) eli jos on oireita, niin hammaslääkärissäkin olisi hyvä käydä. Nyt on siitepölykausi ja allergia voi aiheuttaa myös väsymystä.

Diagnosointi on lääkärin tehtävä, me täällä voimme vain ehdottaa eri sairausvaihtoehtoja. vaihtoehtoja. Voimia, Ap! 

Vierailija
66/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Sen lisäksi että väsyn kaikesta, tulee ihan järkyttävät kivut. Olen pyytänyt me/cfs-diagnoosia, mutta kukaan lääkäri ei osaa sanoa siihen juuta tai jaata.

Vierailija
67/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvailu jatkuu: tosiaan myös diabetes voi aiheuttaa voimakasta väsymystä, samoin tulehdus suussa (esim. parodontiitti) eli jos on oireita, niin hammaslääkärissäkin olisi hyvä käydä. Nyt on siitepölykausi ja allergia voi aiheuttaa myös väsymystä.

Diagnosointi on lääkärin tehtävä, me täällä voimme vain ehdottaa eri sairausvaihtoehtoja. vaihtoehtoja. Voimia, Ap! 

Mutta miten sen suun tulehduksen saa pois? Minulla se tulee uudestaan ja uudestaan ja leviää koko kasvojen alueelle ja poskionteloihin asti. Antibiooteista saa taistella, eikä minulle määrätä edes niitä antibiootteja joiden tiedän toimivan.

Vierailija
68/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla kanssa yhdellä kaverilla on viimeisen vuoden aikana ollut syöpä ja aivoverenvuoto. Lääkärissä ei kuitenkaan ole käynyt, vaan diagnoosit on itse tehtyjä. Vakavaan masennukseenhan tuollainen viittaa. Kun mitään muuta tekemistä ei ole kun laskea päiviä tukirahoista toiseen, niin kyllähän pääkoppa hajoaa.

Minulla myös hyvällä ystävällä sydänkohtaus. Rintaan sattui ja meni ambulanssilla sairaalaan. Tietysti olin huolissani ja hän laittoi viestiä, että tutkitaan, nyt taitaa olla vakavaa. EKG oli normaali, sydäntä tarkkailtiin vuorokausi. Mitään ei löytynyt. Hyvät verenpaineet, tasainen syke. Lääkäri oli sanonut, että vahva sydän, ei edes rytmin vaihteluita. Ystäväni oli todella pettynyt. Seuraavalla viikolla hän oli terveyskeskuksen päivystyksessä, kun kurkkua kuristi. Mitkään löydökset eivät täsmänneet oireisiin. Hän selitti myös minulla vielä päiväkausia sen jälkeen, että tuntee edelleen, ettei veri kierrä kaulalla normaalisti. Elossa kuitenkin edelleen. Hänellä oli aiemmin diagnosoitu keskivaikea masennus. Minusta tuntuu, että sen jälkeen alkoi kaikkien oireiden pakonomainen tarkkailu. Hän sai jotain lääkettä myös ahdistuneisuuteen, tarkoituksena estää paniikkikohtauksia. Sääliksi käy. Mietin, onko ap:llä sama, että se masennus saisi aivot kokemaan asioita kehossa? En tarkoita, että kuvittelisit oireita vaan että aivot tekisi sinulle niitä oireita ja tulkitset niitä synkimmällä mahdollisella tavalla?

Vierailija
69/69 |
20.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miten sen suun tulehduksen saa pois? Minulla se tulee uudestaan ja uudestaan ja leviää koko kasvojen alueelle ja poskionteloihin asti. Antibiooteista saa taistella, eikä minulle määrätä edes niitä antibiootteja joiden tiedän toimivan.

Minulla on myös tämä riesa. Pitäisi tietää juurisyy miksi tulehdus ylipäätään alkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän