Apua. Isäni on liittynyt whatsappiin eikä ymmärrä kunnolla sen toimintaa!! Ikää 80v.
Hän luo jatkuvasti epämääräisiä ryhmiä johon lisäilee kaikki yhteystietonsa.
Ryhmiin tulee kuvia hänen tekemisistään, linkkejä uutisiin yms.
Hän on jopa lisännyt oman sosiaalityöntekijän ryhmiin jolla sattuu olemaan whatsappi.
Minäkin olen 8 isän luomassa ryhmässä ja jos hän lähettää viestin yhteen niin lähettää sen samalla jokaiseen. Eli puhelin kilahtaa 8 kertaa ja jokaiseen ryhmään tulee sama viesti.
En ymmärrä kuinka isällä riittää voimia. Hän tykittää ihan tauotta noita viestejä ja ne tulee 8 kertaa puhelimeeni. Suurinosa ryhmän jäsenistä on mykkiä eikä vastaa mitään. Isä ei silti lopeta vaan laittaa lisää.
Olen yrittänyt sanoa nätisti ja ymmärrän, että on yksinäinen, mutta ei usko.
Kommentit (18)
Jos sun isällä on yhtä surkea ulosanti kuin sinulla, niin syvä säälini viestinsaajia kohtaan.
XD meidän 83v mummollla on kanssa whatsapp ja facebook ja ei niistä mitään ymmärrä mutta ei sentään noin paha 🤣
5 jatkaa oli myös onnistunut poistamaan kuvakkeita sovelluksista aloitusnäytöltä ja ihan pihalla mihin ne on hävinnyt että onko puhelimessa vikaa 😂 se tuntuu aina olevan se vika siinä itse laitteessa 😅
Houkuttele pappa vauva-palstalle. Täällähän noita spammaajia riittää.
Aww, voi toista! Ymmärrän että ärsyttää mutta samalla jotenkin liikuttavaa. Voisiko yksinäisyyttä yrittää lievittää joillain muilla keinoin, keksiä isällesi livekontakteja tai muuta tekemistä?
Mukavaahan tuo on. Minäkin aina kännissä spämmään porukalle vaikka mitä vaikka en ole vielä edes viittäkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Houkuttele pappa vauva-palstalle. Täällähän noita spammaajia riittää.
Pappa voisi kyllä tulla tänne jakelemaan viisauksia, pappauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaahan tuo on. Minäkin aina kännissä spämmään porukalle vaikka mitä vaikka en ole vielä edes viittäkymmentä.
Kuulostaa hyvältä!
Onneksi omalla isälläni 77 vuotta on vain Nokia-merkin näppäinpuhelin, jossa ei ole edes kameraa, eikä nettiä. Olen itse neljäkymppinen ja itselläni on samanlainen. Emme kumpikaan tarvitse monimutkaisempaa puhelinta mihinkään.
Suoraselkäistä lähetystoimintaa. Ei kiemurtelua jälkeen päin, etten se minä ainakaan ollut, kuten entisellä Keskustan ministerillä.
L O L 🤣🤣🤣🤣🤣🤣