Nainen, millaisen miehen voit antaa ottaa vastuuta ja johtaa tilanteissa?
Siis niin että saisit itse hengähtää eikä kaikki esim. perheen asiat kaatuisi sinun harteillesi.
Tuntuu että moni nainen haluaa sitä, mutta ei ole kuitenkaan valmis antamaan miehen ottaa lankoja käsiinsä.
Kommentit (13)
Miksi sinusta siltä tuntuu, ap? Tuntuuko useinkin siltä?
Siis mitä lankoja? Mitkä perheen asiat? Mies voi lähettää lapset vaikka harrastukseen toisten vahdittavaksi ja me voimme mennä treffeille. En minä mitään lapsenpiika-miestä halua. Jos mies yrittää ylentää itseään "vaimoksi" tai "äidiksi" niin ei ole mies minun makuuni vaan mieslapsi.
Sellaisen miehen johon luotan, joka haluaa minun parastani ja joka ei ole mikään päällepäsmäri vaan kuuntelee minuakin.
Luottamus pitää ansaita. Sen voi myös menettää. Vastuun pakoilu ei edistä luottamuksen syntymistä, ei myöskään valehtelu.
Sellaisen johon luotan tietysti
Tämä edellyttää että mies on osoittanut haluavansa parastani ja mm. ettei hän ole tyhmä.
Voi lapsi pieni, kohta nukkumaan ja huomenna kouluun.
En koskaan olisi yhdessä miehen kanssa, joka on sitä mieltä, että perhettä johdetaan.
Perhe on kumppanuutta, partnership. Ei johtajuutta eikä auktoriteetta, vaan yhteistyötä.
Jeesus Kristus riittää mainiosti.
Sellainen mies kelle Kristus on pää ja joka rakastaa vaimoaan kuin Kristus rakastaa seurakuntaansa.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen mies kelle Kristus on pää ja joka rakastaa vaimoaan kuin Kristus rakastaa seurakuntaansa.
Onko tuollaisia helppo löytää? kaikenlaisia "uskovia" on, mutta sellainen joka käytännössä tekee noin?
Vierailija kirjoitti:
Näin sanoi patrick tiaisen vaimo, ja ihan tvssä vielä. Kuinkas sitten kävikään?
Älykkään, luotettavan ja empaattisen.
Meillä kyllä vedellään niistä langoista ihan oman osaamisen mukaan. joskus yhdessä, joskus erikseen.