Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettäjän motto: Ketään ei voi omistaa

Vierailija
19.03.2024 |

Kaasuvalotuksen taitajia ovat

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuota mieltä, ei kannata alkaa asumaankaan kenenkään kanssa. Pysyy yksinäisenä sutena vaan.

Vierailija
2/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä omistamisella on siinä, jos on sovittu monogaamisesta suhteesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vaasalainen sananlasku. Huoranpanijoiden vakiovarustus.

Vierailija
4/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekemistä omistamisella on siinä, jos on sovittu monogaamisesta suhteesta?

Ei olekaan mitään tekemistä. Tuo onkin paatuneiden pettäjien defenssi.

Vierailija
5/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voikaan omistaa, mutta ei se petosta oikeuta. Petos on petos eikä se liity omistussuhteisiin.

Vierailija
6/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni narsisti käyttää tuota ilmaisua.

Vierailija
7/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteeseen lähtiessä lupaudut omistautua toiselle omasta vapaasta tahdostasi. Vapaasta tahdosta voi olla myös sinkku.

Vierailija
8/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää pettäjät on aina niin nokkelia jutuissaan. Sitten ovat itse heittelemässä tavaroita seinään ja lahtaamassa puoli kylää, kun heitä petetään. Ai niin, sehän on niille täysin eriasia.

Vierailija
9/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni narsisti käyttää tuota ilmaisua.

Narsistin oikeastaan tunnistaa tästä, samoin sarjapettäjät. Tämä on se lause, jolla oikeutetaan oma väkivalta.

Vierailija
10/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, tuollaisten todellinen mottohan on "Kenellekään ei tarvitse olla rehellinen" tai "En tee väärin jos en jää epärehellisyydestä kiinni" :D

Vierailija
11/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totanoinnniijoo... Mä olen asunut erittäin omistushaluisen kumppanin kanssa, tukahdutti mua monella tapaa. Kun hänestä eroon pääsin, päätin ettei ikinä samanlaista mun elämään.

Nykyinen puolisoni ei ole, luojan kiitos, omistushaluinen. Me molemmat tiedostetaan, että suhteessa pysytään vapaaehtoisesti ja toista ei voi omistaa. Ja todellakin olemme sitoutuneet suhteeseen ja olemme uskollisia toisillemme.

Ihminen ei ole toisen omaisuutta. Niin se vain on.

Vierailija
12/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola, eikä siinä ole mitään väärää. Ikinä ei kannata pettämisestä kuitenkaan kertoa.

Vierailija
13/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totanoinnniijoo... Mä olen asunut erittäin omistushaluisen kumppanin kanssa, tukahdutti mua monella tapaa. Kun hänestä eroon pääsin, päätin ettei ikinä samanlaista mun elämään.

Nykyinen puolisoni ei ole, luojan kiitos, omistushaluinen. Me molemmat tiedostetaan, että suhteessa pysytään vapaaehtoisesti ja toista ei voi omistaa. Ja todellakin olemme sitoutuneet suhteeseen ja olemme uskollisia toisillemme.

Kommenttisi ei liity asiaan millään tavalla. Mutta toki pettäjä pystyy vääntämään toisen omistushaluiseksi kiinni jäätyään. Se on sairainta manipulointia. Mutta siinä sarjapettäjät ja persoonallisuushäiriöiset ovat taitavia.

Vierailija
14/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuon periaatteen lisäksi periaate, että jokainen on aina ja kaikkialla jokaikinen sekunti vapaa valitsemaan seuransa. Ei se minusta pettäjää tee. Minulla vaan on se vapaus ja oikeus aina ja kaikkialla. 

Vierailija
15/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi ei liity asiaan millään tavalla. Mutta toki pettäjä pystyy vääntämään toisen omistushaluiseksi kiinni jäätyään. Se on sairainta manipulointia. Mutta siinä sarjapettäjät ja persoonallisuushäiriöiset ovat taitavia.

Muutama tyyppi pystyisi varmaan kirjoittamaan yhdessä vaikka romaanin aiheesta. Se olisi varmaan mielenkiintoista luettavaa.

Vierailija
16/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tämä on kyllä kummallinen oikeutus pettämiselle. Ei pidä luvata uskollisuutta kenellekään, jos ei itse sellaista suhdetta halua/sellaiseen kykene. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
17/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuota lausetta hokeva on ollut rikki nuoresta saakka. Se ei kuitenkaan ole oikeutus väkivaltaan.

Vierailija
18/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuota lausetta hokeva hakeutuu kaltaisensa mätäpaiseiden seuraan. Ja hyvä niin. Pysykööt siellä.

Vierailija
19/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuota lausetta hokeva on ollut rikki nuoresta saakka. Se ei kuitenkaan ole oikeutus väkivaltaan.

Varmaan moni onkin, mutta osa on vain kasvatettu narsistisessa kodissa kokovartalokyrviksi kuvittelemaan, että muita ihmisiä voi kohdella miten tahansa, ja hyväksikäyttö on aivan ok. 

Vierailija
20/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on polyamoristenkin motto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän