Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerron miksi jotkut ihmiset eivät itse tunne karmaa ollenkaan, miksi tuntuu että he voivat sanoa ja tehdä ihan mitä vaan tuntematta huonoa

Vierailija
19.03.2024 |

oloa. 

Se johtuu yksinkertaisesti siitä, että tämä ihminen on kadottanut oman sieluyhteytensä kokonaan. Hän on ihmisenä niin sairaassa tilassa että hän ei enää kykene edes tuntemaan sisällään huonoa oloa kun hän sanoo tai tekee toiselle ihmiselle pahasti. Tässä puhutaan siis jo todella kriittisestä tilasta, ihminen on eksynyt ihan kokonaan pois omasta sieluyhteydestään. 

Tää menee myös toistepäin. Kun ihminen elää omassa sieluyhteydessään, kuten esim minä henkisesti heränneenä niin minulla karma on ns välitöntä karmaa. Se tulee SAMANTIEN kun minä sanon tai teen pahasti. Se tulee jopa silloin kun minä ajattelen pahasti toista ihmistä kohtaan. Se tulee SAMANTIEN. Mä uskon että jokainen henkisesti herännyt tietää mistä mä puhun. 

Tää ensimmäisenä mainittu ihmisryhmä on niin eksynyt, että he eivät enää tunne mitään. Näitä ihmisiä on 80% suomalaisistakin. 

Mutta karma kyllä tulee jokaisen kohdalle, se ei tarkoita sitä vaikka henkilö ei sitä tuntisikaan itse. Se tulee jossain muodossa aina. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep

Vierailija
2/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhunkin iski karma toissa päivänä. Paha paha juttu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikella tavalla sitä voi näköjään itseään kehuskella.

Vierailija
4/4 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kaikille karma tulee heti. Tunnen vittumaisen henkilön, koko elämänsä tehnyt pahoja kaikille, mutta silti porskuttanut menemään kuin mikäkin hannuhanhi. Nyt viiskybäsenä sillä on alkanut elämä mennä ihan persilleen, koko ajan tulee huonoja asioita hänen elämäänsä, nyt hän saa ansionsa mukaan ja ihan huolella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä