Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissani on suuttunut mulle, pesin sen kylppärissä niin nyt vaan mouruaa mulle.

Vierailija
01.11.2025 |

Jo 2 tuntia jatkunut tuollainen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ihme, että suuttui. Loukkaus kissaa kohtaan, etteikö itse huolehtisi pesustaan. 

Vierailija
2/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se syö sut yöllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien aina kissani kylpylään. Ei mourua, koska palvelu on loisteliasta.

Vierailija
4/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku hyvä syy pestä kissa, koska normaali, terve kissa kyllä pesee itse itsensä. Karvattomat kissat tarvitsevat pesuja, seniorit voivat tarvita apua ja jos on joku pätevä syy niin kissoja voi pestä, mutta muuten se on tarpeetonta. 

Vierailija
5/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me yritimme muka pestä kissamme, ja olimme sen yrityksen jälkeen naarmuilla. 16 vuoteen emme sitten enää edes kokeilleet moista typeryyttä. Kissa on siisti🐈🐈🐈🐈🐈

Vierailija
6/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku hyvä syy pestä kissa, koska normaali, terve kissa kyllä pesee itse itsensä. Karvattomat kissat tarvitsevat pesuja, seniorit voivat tarvita apua ja jos on joku pätevä syy niin kissoja voi pestä, mutta muuten se on tarpeetonta. 

Kyllä me pestiin kissa kun se oli möyrynnyt jossain mutavellissä kerran kun tuli sisään,ei se kyllä ollut moksiskaan siitä.

Vierailija
7/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse pesua jos ei ole erityisen likainen, kuivuu iho liiaksi. Ite puhdistavat itsensä ja kyllä onkin puhdas tuoksu.

Vierailija
8/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotiaaksi elänyt sisäkissa pestiin vain kerran, kun se putosi parvekkeelta ja katosi. Löytyi seuraavana päivänä parkkipaikalta vanhan auton alta ja oli öljyinen. Se pestiin fairylla, ei vastustellut yhtään, oli varmaan paniikissa. 

Muuten ei tarvinnut pestä, oli siisti ja tuoksui aina puhtaalta. 

Vierailija
9/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse pesua jos ei ole erityisen likainen, kuivuu iho liiaksi. Ite puhdistavat itsensä ja kyllä onkin puhdas tuoksu.

Voi olla. Kissa nuolee silti b-rappuaan ja syö kaikenlaista hiirtä ja kalaa. Hengitys haisee?

Vierailija
10/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me pestiin kissa kun se oli möyrynnyt jossain mutavellissä kerran kun tuli sisään,ei se kyllä ollut moksiskaan siitä.

Kuten sanottu hyvästä syystä. Olen minäkin pessyt kissoja esim. ripulin takia, mutta en minä huvikseni niitä pese ellei turkki ole ihan kauheassa kunnossa.

Vierailija
11/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuttuuhan sitä nyt vähemmästäkin.

Vierailija
12/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla. Kissa nuolee silti b-rappuaan ja syö kaikenlaista hiirtä ja kalaa. Hengitys haisee?

Ei noi ole pahoja, vaan se tonnikala-breath! Oh god!

Vierailija
13/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläimet on ihme kermaperseitä. Oletteko huomanneet miten vähästä loukkaantuvat? Sitä se teettää kun ei tarvitse mitään ikävää koskaan tehdä. Lämmin koti. Elämä pelkkää leikkiä ja ruoka tulee kotiorjan tarjoamana.

Vierailija
14/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kisu parkaa! Miksi pesit sen? 

Vierailija
15/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissojen hampaita voi pestä, mieluummin opettaa jo pentuna.

Vierailija
16/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kissoille mitään Deotorantteja ?

Ei käy suihkussa päivittäin ja haisee hielle.

Vierailija
17/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä se nyt harhailee kadulla yksinään autojen seassa. Melkein säälittää mutta ihan oli oma vika.

Ap

On nyt onnellisempi kuin koskaan oli luonasi, löytää uuden paremman kodin ja varmasti nytkin naapurissa syömässä parempia sapuskoja. Sinusta myös tehdään eläinsuojelulle valitus, vihdoin saatiin nalkkiin.

Vierailija
18/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haise jos hampaat on kunnossa!

Vierailija
19/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissaa ei tarvitse pestä.  Ja mouruaminen, onkohan kaikki kunnossa?  Osaatko ylipäätään hoitaa kissaa.?  Vai onko aloitus taas jonkun  sadistin yritelmä saada väki kommentoimaan?

Vierailija
20/26 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu hyvästä syystä. Olen minäkin pessyt kissoja esim. ripulin takia, mutta en minä huvikseni niitä pese ellei turkki ole ihan kauheassa kunnossa.

Ehkä AP pesi myös hyvästä syystä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi