Kaveri tuli 40 minuuttia myöhässä lounaalle
Sovin frendin kanssa, että käydään yhdessä lounaalla. Mun lounastunti on 45 minuuttia, hänellä on vapaampi työ ja voi syödä koska huvittaa. Sovittiin, että nähdään mun työpaikan lähellä yhdessä ravintolassa kello 12.00. Olin silloin paikalla, mutta häntä ei näkynyt, niin menin suoraan hakemaan ruokaa. Laitoin viestin että olen paikalla ja kerroin, mihin päin menen istumaan, että hän löytää mut helpommin. No, sain ruokani, odottelin vartin ja laitoin uuden viestin. Kysyin, onko hän eksynyt ja laitoin lisäinfoa, miten löytää paikan. Hän vastasi, että aikataulu vähän petti, mutta lähti juuri kävelemään. En tiennyt mistä hän lähti kävelemään, mutta oletin ettei nyt kovin kaukaa, koska mun ruokiksesta oli jo 1/3 mennyt.
No, aikaa kuluu. Kello tulee puoli. Saan jo ruokani syötyä. Kello oli 12.40, kun hän lopulta tuli paikalle. Ei pyydä anteeksi, ei yhtään mitään, halaa ja menee hakemaan ruokaa. Mulla oli siis tässä vaiheessa viis minuuttia ruokatuntia jäljellä. Odotin että hän tulee pöytään ja sanoin että mun ruokis oikeastaan loppui just. "Älä nyt vielä lähde, vastahan mä tulin" ja hän alkoi jutella ihan normaalisti kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sanoin, että sori mutta kerroin että mulla on 45 minuutin ruokatunti ja istuit pöytään 45 minuuttia myöhässä, niin mun täytyy nyt palata duuniin.
Hän kehtasi näyttää loukkaantuneelta, kun joutui jäämään yksin syömään. Mä olin ihan hiilenä! Ei mitään selitystä, miksi myöhästyi niin paljon, ei anteeksipyyntöä, hän ei edes ilmoittanut miten paljon myöhästyisi! Kun sovittiin tapaamisesta, hän ei sanonut mitään että aika tai paikka olisi hänelle hankala. Tiesi mun aikataulun, ja että en pysty ruokataukojani pidentämään. Mitä hän oikein odotti?? Että mä jään katsomaan, kun hän syö ja myöhästyn töistä puoli tuntia, tunnin? Ihan järkyttävän piittaamatonta ja itsekästä käytöstä.
Kommentit (7)
Miten pitkään olitte tunteneet? Etkö ollut huomannut, että hänellä on vakavia ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Miten pitkään olitte tunteneet? Etkö ollut huomannut, että hänellä on vakavia ongelmia?
Mitä kummaa? :D
Ystävä oli ajattelematon ja kuvitteli aapeen duunin olevan yhtä joustavaa kuin omansa. Ei tuo mistään vakavista ongelmista kerro, herranjumala sentään.
Vierailija kirjoitti:
Muutaman vuoden, nähdään satunnaisesti. On tainnut joskus jonkun minuutin olla myöhässä, mutta ei nyt tällä tavalla koskaan. Vaikka olisi mitä ongelmia, niin käytöstavoista voi silti pitää kiinni. Vähintään pitää ilmoittaa, jos myöhästyy, ja pyytää anteeksi. Ihan hän vaikutti hyvinvoivalta ja iloiselta.
ap
Vai semmoinen tarina tällä kertaa ap Lars-Johan Jocke Grönholm 67v.Sut tunnistaa tuosta kaveri sanan käytöstä ja hiilenä olemisesta. t.poliisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kummaa? :D
Ystävä oli ajattelematon ja kuvitteli aapeen duunin olevan yhtä joustavaa kuin omansa. Ei tuo mistään vakavista ongelmista kerro, herranjumala sentään.
Joku vartin myöhästyminen ilman, että ilmoittaa menee ehkä juuri ja juuri tuohon "kuvitteli ap:n duunin olevan yhtä joustavaa kuin omansa" -kategoriaan, ei 45 minuutin myöhästyminen.
Entinen ystävä.