Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiheita/ohjelmaa on kolmannella kerralla perhevalmennuksessa?

Vierailija
18.01.2007 |

Siis kun vauvat on mukana.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vähän oudolta mennä pienen vauvan kanssa, muiden vauvojen ja vanhempien sekaan, lähinnä jos vauvat/vanhemmat olleet kipeitä, niin pelkään jos meidän pikkuseen tarttuu joku pöpö...

Vierailija
2/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä me tiedetään, mitä teidän neuvolassa tapahtuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi synnytysvalmennus ja yksi perhevalmennus ennen syntymää. Ja se perhevalmennus oli ihan huuhaata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi