Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvittelenko: heti kun kuukautiset loppuivat, vatsa on litteämpi

Vierailija
19.03.2024 |

Onko teillä samaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia. Hormonien ja lääkkeen (vaikka burana) aiheuttama turvotus laskee. 

Vierailija
2/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuvittele. Mulla tosin vatsa litistyy jo kuukautisten ekana päivänä, kun pms-turvotus häviää, rinnat litistyy kuukautisten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mo ei ole.

Kuvittelet.

Vierailija
4/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Itselläni juuri vajaa viikko viikko ennen kuukautisia valtava turvotus, kuin raskaana olisin. Sitten pari päivää menkkojen alkamisen jälkeen olen litteä kuin näkkileipä. 

Rinnat samoin, ovat valtavat melonit ennen kuukautisia ja niiden jälkeen löysemmät ja "tyhjemmät"

Vierailija
5/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ, ehdottomasti. Ennen menkkoja ja niiden ekoina päivinä ihan jäätävä turvotus niinku odottaisi kaksosia loppuraskaudessa. Kun menkat loppuu niin vatsa on litteä kuin mikä. 

Vierailija
6/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Itsellä turpoaa niin että näytän jalkapallon syöneeltä. Ovulaatiokin minulla turvottaa vähän, mutta ihan erilailla.

Vierailija
7/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mullakin on litteä vatsa nyt kun menkat on kokonaan loppuneet.

Vierailija
8/8 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, ovulaation aikaan järkky pöhömaha,mutta koko kehokin nestettä. sitten kun kierto loppui, todella littanampi. limakalvot enää kasva ja irtaudu. mutta usko tai älä,ei ihan täysi, sillä 10 vuottakin k.päättymisestä on haamu pms. vaikka ei menstruoi,tulee just niihin aikoihin pikku pöhöä mikä oli silloin kun oli vuoto. totta