Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tytöttely!

Vierailija
19.03.2024 |

Voisiko naisia kannustaa jollain muulla tavalla kuin sanomalla "You go girl"?

Eihän miehiäkään pojitella ja kehuta lapsekkaasti heidän edetessään urallaan. Vai sanoisitko esim. juristille: "Hyvä poika!" kun hän onnistuu?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä sanon miehiä pojiksi. Erästäkin kehuin reippaaksi pojaksi kun pani kovasti yöllä ja pyrki toteuttamaan pervot toiveeni :)

Vierailija
22/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin tyttö kuin rouva.Ärsyynnyn jos minua rouvitellaan.Rouva on sellainen pönöttävä hienostelija.Sellainen en ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin tyttö kuin rouva.Ärsyynnyn jos minua rouvitellaan.Rouva on sellainen pönöttävä hienostelija.Sellainen en ole.

Olet selvästikin rouva, ehkä jopa pikkurouva :)

Vierailija
24/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, että kommentteihin tulee jatkuvalla syötöllä Marin sitä ja tätä. Kun ap:n aloituksessa kysyttiin tytöttelystä? Ei siis Marinista lainkaan?

Ja kyllä mielestäni naiset voivat tytötellä toisiaan hyvässä hengessä kuin myös pojat  keskenään, kun lähtevät esim. jotain ottelua katsomaan. Mutta jos tytötellään tai pojitellaan ala-arvoisesti, ilkeän äänensävyyn ja loukkaamis tarkoituksessa, niin silloin se ei ole hyväksyttävää. 

No, Marinhan sen itse postasi, "go girl go". Että sikäli. Herää kysymys, miksi hän käytti ko. englannin kielistä sanavalintaa? Se kertoo ihmisestä paljon.

Vierailija
25/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luullakseni tällä palstalla on paljon naisia, joten ihmettelen vähän, miksei ole enempää mielipiteitä aiheesta. Hyväksyvätkö siis naiset kaikissa asioissa oikopäätä tytöttelyn?

Vierailija
26/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se töissä aika söpöä, kun joku mies sanoo meille naisille ikään katsomatta, että " mennääs tytöt/likat  kahville". Se toisella äänensävyllä sanottu tytöttely ei ole sopivaa, mutta sellaista ei työpaikallani ole, vaikka miehiä enemmistö porukasta onkin. 

Vierailija
27/27 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Mä olen oikein mielelläni arvokas ja hieno rouva. Mua saa kyllä rouvitella ja niin rouvitellaankin. Ei kukaan uskalla enää tällaista fiiniä harmaatukkaista muuten kutsuakaan.