Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olet tästä? Miesystävä

Vierailija
18.03.2024 |

Miesystävä ymmärtää toistuvasti sanomani asiat aivan totaalisen päin ... ja alkaa riehumaan minulle omista ajatuksistaan. Minä olen aivan kysymysmerkkinä, kun en ymmärrä miten on edes mahdollista ymmärtää asiat niin totaalisen väärin.

Miesystävä suuttui minulle myös siitä, että juttelin ennestään tuttujen nettimiesten kanssa "hänen selkänsä takana." Minulla ei ole ollut mitään tunteita näissä jutteluissa eikä mitään aikomusta viedä asioita live-elämään. En ole flirttaillut enkä mitään meidän aikanamme. Mutta tämä ei riitä, koska jos aiemmin on ollut jotain flirttiä niin minun pitäisi ymmärtää, että asia ei muutu vaikka flirtti loppuisi. Lopetin juttelut näille miehille. Miesystävä ei tosin usko sitäkään.

Kolmanneksi miesystävä raivosi minulle siitä, etten ole ymmärtänyt meidän olevan parisuhteessa, vaikka olemme sanoneet rakastavamme. Minusta tuo ei ole mikään itsestäänselvä merkki parisuhteesta. Olen tottunut siihen, että asiasta sovitaan niin, että molemmat ymmärtävät tilanteen. En ole meidän aikanamme tuntenut olevani sinkku, mutta en ole myöskään tiennyt että olemme parisuhteessa, tapailemmeko vai mitä vit.tua.

Näytän vastauksenne miesystävälle, koska olen väsynyt puolustautumaan hänelle koko ajan jostain. 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekään ei riitä, että lopetin ne nettijuttelut, koska "en tehnyt sitä omasta halustani." En yksinkertaisesti voi sanoa yhtään mitään oikein, kaiken hän kääntää minua vastaan ja suuttuu. 

Vierailija
2/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tiennyt että olemmeko parisuhteessa, tapailemmeko vai mitä vit.tua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivoava mies ei koskaan ole sen stressin arvoinen, mitä hänen pitämisensä aiheuttaa.

Vierailija
4/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honey.... Se mies on aika toksinen ikävä kyllä. Sillä on omia ongelmia ja purkaa  pahan olonsa, jota ei osaa käsitellä, sinuun. 

Sussa ei ole ongelmaa, siinä miehessä on. 

Vierailija
5/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä nyt saa hevon vi tun selvää. Mitä on nettijuttelu miehille? Kenelle miehille? Ex-hoidoille?

Ja itse koen olevani parisuhteessa jos siinä jo puhutaan rakkaudesta. Mitä tekoa selittelet sillä ettet tiennyt olevasi suhteessa? Miten se tuli ilmi?

Vierailija
6/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, lisää kaipailen. 

Vierailija
7/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sekopäältä, jätä se. Raivoajat voi olla lyöjiä ajan kuluessa.

Vierailija
8/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se nykyinen "miesystävä" ja lopeta miesten kanssa kaveeraaminen. Siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää, eivätkä miehet halua olla ystäviä naisten kanssa. Jos heteromies hengailee heteronaisen kanssa, kyllä siellä taustalla on aina oletus ja toivo siitä, että hän pääsee naisen pöksyihin. 

Vierailija
9/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tästä nyt saa hevon vi tun selvää. Mitä on nettijuttelu miehille? Kenelle miehille? Ex-hoidoille?

Ja itse koen olevani parisuhteessa jos siinä jo puhutaan rakkaudesta. Mitä tekoa selittelet sillä ettet tiennyt olevasi suhteessa? Miten se tuli ilmi?

Pelkkiä nettituttavia. Ihan arkista juttelua. Joskus yhden kanssa ollut todella vähän jotain flirttiä, joka loppui kun kerroin miesystävästä. Luulin, että on ok vain jutella nettitutun kanssa, mutta miesystävä suuttui siitä silti.

Minä en todellakaan ymmärtänyt olevani miesystävän silmissä lähes pettäjä (omien sanojensa mukaan.) Luulin, että täysin arkinen juttelu olisi ollut ok hänelle.

Vierailija
10/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes on F L I P P I .

Red flags, nainen, red flags.

Ei selkeestikään osaa tuota

jaloa tunteiden reguloinnin taitoa;

oksentaa p*skansa sun niskaas

pienimmänkin asian ollessa triggeri.

Heitä mäkeen.

Vierailija
11/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä kävelemään moinen luolamies. Miksi edes haluat olla hänen kanssaan? 

M40

Vierailija
12/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa sä olet niitä joiden mielestä tapaillessa on ok tapailla muitakin?

Moni ei varmasti ymmärrä näitä nykyajan suhteita, kun erikseen pitää keskustella kaikki läpikotaisin, että toinen tajuaa ettei ole sopivaa haalia niitä nettimiehiä tai -naisia juttukavereiksi.

Ennen sitä ruvettiin olemaan yhdessä, ja se oli seurustelua sitten.

En oikeasti tiedä mitä voisin sanoa, itse jätin tuollaisen miehen joka ei ymmärrä lopettaa flirttailuja ympäriinsä. Kun ei hän muka, kunhan vaan haluaa ystäviä.

Vierailija
13/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin mielestäni erittäin selkeästi, että missään vaiheessa ei ole ollut aikomusta viedä mitään live-elämään. Olen JUTELLUT täysin viattomasti.

Vierailija
14/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole edelleenkään flirttaillut kenenkään kanssa miesystävän selän takana. 

Vierailija
15/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
16/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se nykyinen "miesystävä" ja lopeta miesten kanssa kaveeraaminen. Siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää, eivätkä miehet halua olla ystäviä naisten kanssa. Jos heteromies hengailee heteronaisen kanssa, kyllä siellä taustalla on aina oletus ja toivo siitä, että hän pääsee naisen pöksyihin. 

Ei pidä paikkaansa. Ihan hirveä maailmankuva tuollainen. Taidat olla itse joku mustasukkainen poikkis, joka kuvittelee että kaikki miehet haluavat hänen tyttöystäväänsä ja kiellät kaikki kontaktit. Hanki apua.

Vierailija
17/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin mielestäni erittäin selkeästi, että missään vaiheessa ei ole ollut aikomusta viedä mitään live-elämään. Olen JUTELLUT täysin viattomasti.

No mikä oli se syy miksi nousi esille tapailetteko vai seurustelette, ja mikä niiden ero mielestäsi on, ja mikä miehen mielestä? Et olisi jutellut jos olisit tiennyt seurustelevasi, vai mistä ylipäänsä kyse tuon asian suhteen?

Vierailija
18/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mikä oli se syy miksi nousi esille tapailetteko vai seurustelette, ja mikä niiden ero mielestäsi on, ja mikä miehen mielestä? Et olisi jutellut jos olisit tiennyt seurustelevasi, vai mistä ylipäänsä kyse tuon asian suhteen?

En olisi jutellut edes arkisia asioita, jos olisin tiennyt tilanteen. Eli että miehen mielestä olemme parisuhteessa. Olen ajatellut samaa, mutten ole OLETTANUT yhtään mitään ennen keskustelua aiheesta.

Vierailija
19/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se rakkaudesta höpiseminenkään aina parisuhdetta merkkaa, kun jotkut vähän pimpomit sitä alkaa jo melko varhaisessa vaiheessa viljelemään. Minunkin tapailemani sanoi rakastavansa jo muutaman viikon viestittelyn jälkeen ja silti siellä oltiin vaan sinkkustatuksella somessa.

Vierailija
20/33 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se rakkaudesta höpiseminenkään aina parisuhdetta merkkaa, kun jotkut vähän pimpomit sitä alkaa jo melko varhaisessa vaiheessa viljelemään. Minunkin tapailemani sanoi rakastavansa jo muutaman viikon viestittelyn jälkeen ja silti siellä oltiin vaan sinkkustatuksella somessa.

Nimenomaan. Minusta on todella epäreilua suuttua siitä, että aikuinen ihminen ei oleta noin isoja asioita, vaan odottaa että se sovitaan yhdessä ja on molemmille selvää.

Ap