Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suomalaiset saataisiin puhaltamaan yhteen hiileen?

Vierailija
18.03.2024 |

Uskomattoman huono fiilis tässä maassa. Kahtiajakautunutta ja jatkuvaa lapsellista oikeisto-vasemmisto kiukuttelua. Eihän tämä aina tällaista ole ollut.

Mitä pitäisi mielestänne tehdä vai jatketaanko näin?

Kommentit (374)

Vierailija
121/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankitaan oikein iso hiilen pätkä ja komennetaan ihmiset paikalle puhaltamaan

Vierailija
122/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sotaveteraanit pyörii haudoissaan jos tietävät millaiseksi tämä maa on mennyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta puhaltaa mihinkään yhteiseen hiileen. Olen miettinyt ettei minulla ole lapsettomana myöskään mitään inressiä puolustaa Suomea. Minä en taistele kokoomuskaisten, sosialistien tai vihreiden vuoksi. Mieluummin pelastaudun itse ja turvaan oman geeniperimäni jonka mies siirtää samalla turvaan siittiöiden muodossa.

Vierailija
124/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatte että teille jaetaan rahaa jota ei ole.

Se on yhteen hiileen puhaltamista?

Se, että jokainen tinkii omista menoistaan taas vastaavasti on.

Vierailija
125/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some pitäisi lakkauttaa, ja sen sijaan mennä toreille keskustelemaan naamakkain pahvikuppi kädessä niiden "väärää" mieltä olevien kanssa, ja ne ketkä pysyy kohteliaina ja rauhallisina koko ajan, saa muoviämpärin.

Some on kaiken pahan alku ja juuri. Kärjistää ja polarisoi, muiden elämän kyttääminen aiheuttaa ihan erilaista kateutta mitä koskaan ennen siitä mitä pitäisi itsekin saavuttaa. Ja mitä muka kaikki muut tekee.

Vierailija
126/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista tämä on aina ollut. Itse olen 70-luvulla syntynyt ja samanlainen oikeistoeliitti oli silloinkin. Jos erotuit mitenkään muista niin sut kiusattiin kuoliaaksi. Aina etsitään syyllistä. Nyt se on ministerin vajakkilapsi. 

Vierailija
127/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinnosta puhaltaa mihinkään yhteiseen hiileen. Olen miettinyt ettei minulla ole lapsettomana myöskään mitään inressiä puolustaa Suomea. Minä en taistele kokoomuskaisten, sosialistien tai vihreiden vuoksi. Mieluummin pelastaudun itse ja turvaan oman geeniperimäni jonka mies siirtää samalla turvaan siittiöiden muodossa.

Ne siittiöt ovat turvattu jo sillä ,että geeniperimäsi on ainakin tähän asti levinnyt vain talouspaperille ja muutaman kerran omiin kalsareihisi kun mummo antoi sinulle suukon poskelle.

Vierailija
128/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuamalla että vasemmistolaiset eivät aja suomalaisten asioita vaan omaansa. Tajuamalla että kokoomuslaiset eivät aja suomalaisten asioita vaan omaansa. Ratkaisu? Kannata perussuomalaisia jotka tekevät työtä suomen hyväksi. Näin minä teen ja niin tekee moni muukin. Äänestitkö Mestaria presidentinvaaleissa?

Vierailija
129/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni suomalaisten keskinäistä kommunikointia (varsinkin netissä) pitäisi yrittää kehittää toimivampaan suuntaan.

Kyllä. Ihan oikeasti, ei ruokita trolleja, ei provosoiduta. Tuetaan toisiamme, muistetaan että ollaan samassa veneessä ja pieni 5.5 miljoonainen kansa maailman laidalla. Jos me itsekään ei olla meidän puolella, niin menköön.(ja suomalaiseksi lasken jokaisen joka täällä asuu, yrittää kuulua yhteiskuntaan ja kunnioittaa suomalaisuutta.) 

Juuri näin. Uskon, että me pohjimmiltaan ollaan kaikki samalla puolella. Haluamme rakentaa hyvän, reilun ja toimivan yhteiskunnan. Ihmisillä on erilaisia näkemyksiä, että miten se rakennetaan ja millainen sen pitäisi olla. Se ei ole ongelma. Eri mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta niistä pitäisi oppia keskustelemaan toimivasti.

Tässä on hyvä artikkeli: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Dialogi

"On erotettava aito dialoginen vuorovaikutus (rakentava vuorovaikutus) rinnakkaisista toisiinsa vaikuttamattomista monologeista (kilpaileva vuorovaikutus)."

Täällä AV-palstalla me näemme paljon monologista (kilpailevaa vuorovaikutusta).

En jaksa kirjoittaa aiheesta enempää.

Täällä on viestinnässä myös muita ongelmia kuin dialogin puute. Esim. monet viestit ovat sävyltään hyvin negatiivisia ja pessimistisiä.

Vierailija
130/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muualta tulleet eivät puhalla yhteen hiileen, joten lopuiltakin menee motivaatio.

He aiheuttavat myös paljon kuluja, joten verot nousevat ja he myös pudottavat palkkamme ja vievät matalapalkka-alojen työt, jotka siis ennen olivat ihan normaali palkan töitä.

Tämä on aivan totta. Puolustaisin täysillä vihervassareitakin, minulla on paljon vihervassarikavereita, jos itänaapuri hyökkäisi, mutta kun katselee näitä m-muuttajia ja itähelsingin luokkia, joissa ei enää ollenkaan tunneta itseään suomalaiseksi, en tiedä, haluanko puolustaa tätä maata. He ovat tulleet kuorimaan kermat siitä, mitä isoisämme puolustivat ilman omaa minkäänlaista omaa kontribuutiota.

Vierailija
131/374 |
18.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole enää varaa, jaksamista eikä kiinnostusta puhaltaa yhtään mihinkään. Minusta on jo potkittu kaikki ilmat pihalle.

-työtön

Vierailija
132/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen piti olla paras maa kaikille suomalaisille, no olikin se 1980-luvun lopulle saakka, mutta sitten oikeisto päätti tuhota sen, ja onkin tehnyt perusteellista myyräntyötä hajoittaessaan tämän maan täysin raunioiksi henkisesti, taloudellisesti ja fyysisestikin, kun on paljon autioituneita rakennuksia ja kokonaisia seutuja. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä...

Vierailija
133/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvittais ensiksi sellainen vanhan ajan valtakunnansovittelija. Kaikki samaan pöytään pakolla ja sitten neuvotellaan kunnes tulos.

Aina ennen on pystytty neuvottelemaan ilman saneluja. Sellainen ei nyt vaan käy. Miettikää mistä tämä kahtiajako on nyt ykskaks tullut.

Oikeistohallitus aloitti, ja kaikki meni heti päin helvettiä. Orpon kopla osaa vain käskyttää ja riidellä, asiallinen käytös on niille vierasta.

Vierailija
134/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sota, niin kuin ennenkin.

Vierailija
135/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt esim. Venäjän rajan sulkeminen. Ei käy vassareille. Eli maalaisjärki sanoo, että meidän täytyy suojautua väkivaltaiselta ja sotaa käyvältä naapurilta, mutta ei vasemmiston mielestä. Miksi??

Hyvesignalointi. Maahan pyrkivien oikeuksien puolustaminen on 2000-luvun Suomessa hyvän ihmisen mittari vihervasemmistolaisessa maailmankatsomuksessa. Oikeastihan harvaa vasemmistolaistakaan kiinnostaa jonkun ahmedin oikeudet paskan vertaa, mutta kun niitä pääsee puolustamaan suu vaahdossa medioihin, voi kuvitella päänsä päälle sädekehän.

Vierailija
136/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sota, niin kuin ennenkin.

Maanpuolustushenki on parhaillaan kovalla koetuksella, kiitos niin vasemmiston wokettamisen kuin oikeiston kyykytyspolitiikan.

Vierailija
137/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa leikkii kovista ja työntää vaikka muut jorpakkoon. Vaatii positiivista tiedostamista, että voivat puhaltaa hiileen.

Vierailija
138/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole poikkeus. Samat ilmiöt vallitsevat muuallakin. Trumpismi ja sen vastustaminen, Brexit, ruotsidemokraatit, AfD,  jne.

Vierailija
139/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuskataan viher punikit venäjälle

Miksi Venäjä niitä huolisi paskomaan omaa maataan?

Vierailija
140/374 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateismi ja feminismi pois, tilalle Jeesus-usko ja operinteiset perhe-arvot

What are the characteristics of a Japanese wife?

Japanese ladies are dedicated to their along with are known for their particular patience and kindness. They are also known to be loyal and devoted to their particular partner. That is among the top attributes of a perfect Japanese better half.

What is the role of a wife in Japan?

Japan has a strong tradition of women being housewives after marriage. When mothers do work, they often pick up part-time, low-paying jobs based on their children's or husband's schedule. Taking care of the family and household is seen as a predominately female role, and working women are expected to fulfill it

uskon että sisimmässään suomalainen femin ismiin harhautunut naissielukin haluaisi olla perinteinen eloveena-nainen ja lasten kasvattaja kotona, hänellä on paha olo roolissaan johon Jumala ei ole häntä luonut naisena tässä yhteiskunnassa jossa nainen on laitettu miehen paikalle johtoasemiin 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä