Mitä mieltä ToriDiilistä ja uusimmista uudistuksista?
Itseäni mietityttää tuo rahojen siirto ja se ettet saa rahoja heti ennen kun ostaja tarkistanut tuotteen. Alkaako tässä nyt sit kädenvääntö tuotteen kunnosta ja hinnanalennuksista/rahojen palauttamisesta?
Eikö enää voi olla myynti-ilmoituksessa ns nouto tai postitus vaihtoehto? Itse sain ainakin sellaisen kuvan, että se on joko tai.
Mitä mieltä olette tosta uudistuksesta ja muutenkin uudistuksista? Appi ainakin herjaa jatkuvasti virheitä.
Kommentit (615)
Myyn silloin tällöin torissa, edelleenkin aion myydä niin että tuotteen voi joko noutaa tai sitten rahat tilille ja paketti sen jälkeen postiin.
Tuollaiset diili jutut sopii ehkä ammattimyyjille, amatöörinä en jaksa mitään ylimääräistä koheltamista.
Testasin vielä lisää. Eräs 5 euroa maksava käytetty pienikokoinen pikkutavara, joka kulkisi hyvin kirjeenä. Olikin toridiili. Maksoi postikuluineen ja PALVELUMAKSUINEEN 11,90 eroa. Ei enää mitään järkeä tuossa, uuden saisi kaupasta halvemmalla. Sen vitosen plus 2,30 voisi maksaa käytetystä ihan siitä helppoudesta että se tipahtaa postiluukusta kirjeenä kotiin.
Ei hitto, tämä uudistus kyl viimeinen naula torin arkkuun... Hyvästi tori, en palaa ellette palauta sitä vanhaa toimivaa toria takaisin. Muussa tapauksessa pitäkää tämä surkea tunkkinne, ihan sama mitä diilejä tai muita "hienouksia" sinne laitatte, jos perustoiminnot huononevat, kuten nyt olette tehneet.
Anteeksi ostajat, en pääse enää viesteihini! Haluaisin vastata teille mutta kun viestit ei aukea. Näen, että tullut jo 35 viestiä, osan kanssa oli aloitettu jo kauppojen sopiminen. Jospa anteeksipyyntö tavoittaa teidät tätä kautta kun en pääse sitä teille viestinä lähettämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, tämä uudistus kyl viimeinen naula torin arkkuun... Hyvästi tori, en palaa ellette palauta sitä vanhaa toimivaa toria takaisin. Muussa tapauksessa pitäkää tämä surkea tunkkinne, ihan sama mitä diilejä tai muita "hienouksia" sinne laitatte, jos perustoiminnot huononevat, kuten nyt olette tehneet.
Mitä muita kauppapaikkoja on? Huutonet on ärsyttävä paikka myös, eikä siellä käy kauppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muita kauppapaikkoja on? Huutonet on ärsyttävä paikka myös, eikä siellä käy kauppa.
Ei oikeastaan mitään.... Tai ehkä Facebookin paikalliset kirppisryhmät.... Mut vähiin tulee jäämään myyminen kyllä tästä lähtien minun kohdallani ainakin..
Vierailija kirjoitti:
Findit
Se on kyllä aika huono.
Olen pyörinyt Torilla n. 13 vuotta, hankkinut valtaisasti tarpeellista tavaraa ja myynyt itsekin jokusen tarvikkeen. Taitaa nyt tulla loppu, sen verran pahasti menivät pilaamaan koko toimivan systeemin, että suoraan sanottuna v....ttaa!
Vierailija kirjoitti:
Olen pyörinyt Torilla n. 13 vuotta, hankkinut valtaisasti tarpeellista tavaraa ja myynyt itsekin jokusen tarvikkeen. Taitaa nyt tulla loppu, sen verran pahasti menivät pilaamaan koko toimivan systeemin, että suoraan sanottuna v....ttaa!
Sama täällä. Olen ollut aktiivinen käyttäjä torissa yli 20 vuotta. Enemmän myynyt mutta myös ostanut. Lähinnä lasten vaatteita ja astioita. Kauppa on käynyt hyvin ja tullut hyvä mieli kun käyttökelpoiset tuotteet on löytäneet hyvän kodin. Ja välillä siis itse tehnyt todella hyviä löytöjä. Olisin halunnut jatkaa, mutta on mennyt niin sekavaksi ja hankalaksi, ettei taida minustakaan olla enää jatkajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Olen ollut aktiivinen käyttäjä torissa yli 20 vuotta. Enemmän myynyt mutta myös ostanut. Lähinnä lasten vaatteita ja astioita. Kauppa on käynyt hyvin ja tullut hyvä mieli kun käyttökelpoiset tuotteet on löytäneet hyvän kodin. Ja välillä siis itse tehnyt todella hyviä löytöjä. Olisin halunnut jatkaa, mutta on mennyt niin sekavaksi ja hankalaksi, ettei taida minustakaan olla enää jatkajaksi.
Anteeksi kirjoitusvirhe. Piti olla 10 vuotta. Ei sentään 20.
Vierailija kirjoitti:
Hei,
Onko muita toimivia, ilmaisia nettikirpputori sivuja, joilla myös kauppa käy?
Huutonet on toki ja Facen Marketplace
Huutonettiin takaisin kaikki myyjät ja ostajat. En ymmärrä miksi siellä ei enää kukaan osta. Kaikkein paras ja turvallisin alusta myydä ja ostaa.
Tori on muuttanut ilmoitusteni sisältöä kuntoluokituksen suhteen. Tori on uudessa versiossa laittanut kysymättä minulta kunnoksi kuin uusi, vaikka se ei ole totta enkä ole itse sinne väittänyt että olisi kuin uusi. Huomasin äsken.
Ei kait se toridiili mikään pakollinen ole? Kyllä minulla ihan normaalisti näkyy ilmoitukset ja tilinumeron saa kun ilmoittaa ostavansa. Nouto on myös mahdollista. Liian epämääräistä tuo diilin käyttö, liikaa mahdollisuuksia ostajalla koijata myyjää. En suostu. Enkä varsinkaan maksa torille mitään välityspalkkiota. Sekin on huutonetissä paljon selkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Tori on muuttanut ilmoitusteni sisältöä kuntoluokituksen suhteen. Tori on uudessa versiossa laittanut kysymättä minulta kunnoksi kuin uusi, vaikka se ei ole totta enkä ole itse sinne väittänyt että olisi kuin uusi. Huomasin äsken.
Jätitkö kuntoluokituksen tyhjäksi itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätitkö kuntoluokituksen tyhjäksi itse?
En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Huuto on ärsyttävä? Ei ole. Sinne vaan ja homma toimii!
Miksi kaikkien ei-aktiivisten ilmoitusten status on "Myyty"? Ei tosiaan ole myyty kuin muutama näistä poistetuista ja jos vielä rupeavat verottajalle ilmoittamaan, että olen muka myynyt näin paljon tavaraa, niin voihan keleen tana!!!!
Ostan yleensä postitettuna tavaraa Torista. Nyt en oikein hahmota, että kuka jaksaa postittaa ja kuka ei.
Ja tämä nostaa tuotteiden hintoja, koska myyjät alkavat ottaa "rikkimenemisen" varalta hiukan extraa.