Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäiletkö miehesi pettävän sinua? Jos epäilet niin kuinka kauan aiot sitä sietää?

Vierailija
18.01.2007 |

Odotatko, että jää rysän päältä kiinni vai aiotko vaan jatkaa suhdettanne vaikka miehesi on poissaoleva ja kaikki oireet viittaavat toiseen naiseen?

Meneekö lapset kaiken edelle, niin että olet valmis olemaan huonossakin suhteessa (pettämistä)?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten yksistään siihen ei kannata luottaa.

Vierailija
2/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tahdo rikkoa perhettä pelkän epäilyksen takia, enkä halua että minut tuomitaan perheen rikkojana. Mies saa kantaa koko vastuun kun/jos sellainen tilanne tulee.

Outoja tapahtumia on paljon ja lisäksi mies on jatkuvasti ärtynyt ja tahtoo olla pois meidän luotamme. Työmenoja on paljon. Muutamia kertoja ollut kaverilla jatkoilla baari-illan jälkeen ja tullut kotiin vasta aamulla. (emme harrasta kavereitten luona yöpymistä vaan tulemme aina kotiin) Puhelimessa ei ole mitään, koska molemmat käytämme toistemme puhelimia eikä mies ole niin tyhmä että unohtaisi sinne jotain. Suoraan kysymällä kuulee takuuvastauksen; en ikinä pettäisi sinua.

Aion soveltaa tuota 16 tapaa, eli merkkaan muistiin menot ja tarinat ja vertaan niitä esim. palkkakuittiin jossa näkyy tarkat työtunnit.

Hemmetin rankkaa tämä on... Jos lapsia ei olisi, olisin lähtenyt jo aikoja sitten. Nyt olen kuitenkin päättänyt että pelkän epäluuloisuuteni takia en perhettä riko, vaan todisteet/tunnustus on saatava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuudessaan sitä keksii helposti salattuja ja hurjia selityksiä asioille, jotka kenties silti ovat aivan viattomia yhteensattumia.

Vierailija
4/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin kiinnittämään huomiota mm. siihen, että oli aina menossa salille tai koiran kanssa lenkille (joskus oli koiran kanssa lenkillä jopa 3h, mutta koira ei läähättänyt yhtään kotiin tullessaan).

Oli myöskin poissaolevampi ja etäinen. Mitään ihmeempää kännykän käyttöä en huomannut.

Autossa sen sijaan oli usein vedetty apukuskin penkki ihan eteen, mitä me emme pitkinä ihmisinä tietty tee.

Näistä aloin epäillä ja tutkia asiaa. Kännykästä löytyi härskejä viestejä ja tietokoneen muistista muita todisteita. Miehen kavereiden avustuksella sain tietää kuka se nainen on. Mies kiisti koko suhteen niin kauan kun soitin sille ämmälle ja pyysin miestäni puhelimeen!

Nyt ollaan oltu 1,5 naimisissa... enkä usko miehen enää pettävän. mitään todisteita ei löydy vaikka kuinka hakisin. Ja olen sitä mieltä, että jos pettää uudemman kerran, huomaan sen kyllä ilman sen kummempia salapoliisihommia.

Vierailija
5/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lapsetkin sen välien viilenemisen aistii. Omat vanhemmat ei eronneet, mutta ne 5 vuotta, jonka ne riiteli ja epäili toisiaan jätti kyllä aika isot arvet. Koko ajan perheessä räjähdysaltis ilmapiiri, yöllä huudetaan jne jne. Ei hyvä.

Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja voin sanoa, et aika harva kertoo kaverinsa suhteista vaimolle tai tyttöystävälle. Itsekään en kovin helposti kerro, saa vaan kaikkien vihat niskoilleen. Oman miehen suhteen en siis luottaisi hänen kavereihinsa, vaikka olisivat minunkin kavereitani. En kyllä epäilekään pettämistä.

Vierailija
6/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kestänyt vanhempieni riitelyä vaikka 20 vuotta, jos vaan olisivat pysyneet yhdessä...

Vierailija:

Kyllä ne lapsetkin sen välien viilenemisen aistii. Omat vanhemmat ei eronneet, mutta ne 5 vuotta, jonka ne riiteli ja epäili toisiaan jätti kyllä aika isot arvet. Koko ajan perheessä räjähdysaltis ilmapiiri, yöllä huudetaan jne jne. Ei hyvä.

Mulla on paljon miespuolisia kavereita ja voin sanoa, et aika harva kertoo kaverinsa suhteista vaimolle tai tyttöystävälle. Itsekään en kovin helposti kerro, saa vaan kaikkien vihat niskoilleen. Oman miehen suhteen en siis luottaisi hänen kavereihinsa, vaikka olisivat minunkin kavereitani. En kyllä epäilekään pettämistä.

Mutta tuossa olen samaa mieltä.. ei kerro aina parhaat ystävätkään pettämisestä..

Vierailija
7/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

* ihmettelee ap*

Vierailija
8/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron sen jälkeen oman tarinani.

Vierailija
9/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on myös suojakoodi, ulkopuoliset ei missään tapauksessa pääse siihen käsiksi.

Viipyy töissä pitkään. Kotona omissa ajatuksissa ja poissaoleva.

Ap

Vierailija
10/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meillä sama juttu kuin ap:lla. Odotan pitäviä todisteita.

Vierailija
11/16 |
18.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex jäi sieltä löytyneiden juttujen perusteella kiinni.

Vierailija
12/16 |
20.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huomioikaa myös miehenne tarpeet.

Vierailija
13/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut avioeron. Se on todella, todella kovaa ja erityisesti lapsille.

Vierailija
14/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä yksi syrjähyppy edes välttämättä johtaisi eroon, mutta jatkuvaa suhdetta en kyllä kykenisi minäkään sulattamaan.

Meillä kyllä mies myös todella paljon töissä nyt kun deadlinet painaa päälle, mutta en näe mitään syytä epäillä, että olisikin oikeasti jossain muualla.

Vierailija
15/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri, jota petettiin kertoi hyvän ohjeen:

krjoita ylös miehen työhönmeno-aikoja, kenen kanssa ja minä päivänä ja missä ravintolassa väitti käyneensä esim. lounaalla, päivämäärät milloin mies " lähti johonkin" ja mihin väitti menevänsä.

Kuulemma jossain vaiheessa pettävä mies unohtaa näitä valheitaan ja tarinat rupeavat menemään sekaisin.

Vierailija
16/16 |
19.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11 vielä tässä. Tunnen mieheni työtovereita ja toivon, että joku kertoo minulle, jos mies pettää. Toivoisin tietysti, että mieheni voisi itse kertoa minulle. Väittää, ettei ole suhdetta, mutta...

!) on ruvennut lähtemään töihin aikaisemmin, mutta en saa häntä kiinni työpaikan pöytäpuhelimesta vielä pitkään aikaan (esim. 1,5h, kun työmatkaan menee vain 20min)

2) yhtäkkiä on menoja ja harrastuksia ystävien kanssa, vaikka ennen ei juurikaan ollut

3) käy omituisen usein syömässä lounaalla ravintoloissa ja viipyy pitkään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi