MItä tehdä, kumppani ei usko, että minulla ei ole muita naisia
Piinaavia perusteettomia syytöksiä sataa, vaikka en ole mikään flirtti. Minulla on vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä huomattavsti vähemmän ja vietän heidän kanssa huomattavsti vähemmän aikaa kuin hän omiensa kanssa. Osaatteko naisihmiset täällä kertoa, mistä tässä on kysymys?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Nainen on sairaalloisen mustasukkainen, joka on aina iso hälytysmerkki. Sinuna eroaisin, tuollaisessa vain satuttaa itsensä ja alkaa lopulta varomaan hengittämistäkin toisen seurassa, ettei siitä vaan tehtäisi jotain ylitulkintoja.
Höpöhöpö, monet miehet tuijottelevat joka pyllyn perään ja flirttaillaan ja ties mitä.Jos aiemmat miehet ovat näin tehneet on vaikea uskoa että joku toimisi toisin.Itsellä auttoi aika ja se että mies huomioi minut silloin kun olen paikalla.Kyllä siinä itsetunto murenee jos kumppani joka on vierelläsi ihailee muita naisia.Kumppaniaan pitää myös kunnioittaa.
Toki joillekin on ihan sama mitä se kumppani tekee,tiedän,joten älkää vaivautuko kertomaan.
Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyt häneltä 2 asiaa joihin pitää antaa kunnollinen vastaus, joten annat tarvittaessa jopa aikaa miettiä. Melko lailla tajuntaa laajentava keskustelu nimittäin. Suosittelen lämpimästi. N53
1) Saatko mielenrauhan ja oletko tyytyväinen jos / kun saat selvyyden että en petä sinua ja että muita naisia ei ole? Haluatko toisin sanoen oikeasti päästä tästä epäilystä yli?
2) Mikä riittää vakuuttamaan sinut? Millainen "todiste" ja tieto riittää että mustasukkaisuus pysyy aisoissa.
tämä on hyvä neuvo, kokeilen illalla, kerron huomenna miten kävi!
noniin, se tarina päättyi sitten siihen. kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma itsestäsi? Ettet käyttäydy flirtisti.
olen yrittänyt analysoida omaa käyttäytymistäni, enkä mielestäni kaipaa tai etsi ylimääräistä huomiota sillä tavalla, olen sarjamonogami, enkä muuksi muutu, vaikka seurustelukumppani toisin epäilee
Eli vaihdat naisen uuteen aina kun löytyy parempi eteen . Miksi et osaa sitoutua tai osoittaa naiselle että hän on sinun ?
Jätä se. Se ei tule tuosta muuttumaan. Itse elin mustasukkaisen miehen kanssa. Mitkään vakuuttelut eivät auttaneet. Enkä tosiaan ollut flirtti tms.
Vuosien mittaan mustasukkaisuus vain paheni ja kuvaan tuli henkisen piinan lisäksi fyysinen väkivalta. Lopulta onnistuin pääsemään suhteesta.
Päätin, etten ikinä ala suhteeseen mustasukkaisuutta osoittavan miehen kanssa. Enkä alkanut. Nykyinen mies ymmärtää, että olemme suhteessa vapaasta halustamme ja luotamme toisiimme.