Odottajia ja äitejä Lempäälästä/Vesilahdesta/Tampereelta tai lähiseuduilta?
Hei!
Odotan toista lastani, la 5.4. Asumme Lempäälässä ja esikoistyttöni on 4-vuotias. Löytyisikö täältä muita samassa tilanteessa olevia ja lähiseudulla asustavia? Äitiyslomalle jäädessäni otan tyttäreni päiväkodista kotiin ja ajattelin, että olisi kiva, jos joskus päivisin voisi tavata toisia perheitä, joissa myös vauva ja toinen isompi lapsi. Olisi isommallekin näin seuraa. Laita vaikka sähköpostiosoitettasi tähän, niin kirjoitellaan ja tutustutaan!
Kommentit (26)
Me asutaan ihan Kuljun liepeillä, joten olisi kiva tutustua. Mullakaan ei ole tuota anonyymiä osoitetta, mutta jos jotenkin saataisiin osoitteita vaihdettua..
Sain elvytettyä vanhan mailin jota yritän nyt myös muistaa käydä katsomassa :) Eli mieluiten uusia tuttavuuksia Lempäälästä ja etenkin Kuljun alueelta. Kirjoitelkaa niin ihmetellään sitten lisää.
vanilja76@hotmail.com
- Sanna
Asumme Hervannassa, olen 26 v. ja pojat on 6v. (kesäkuussa) ja 6,5 kk. Juttu ja ulkoiluseura olisi todella mukavaa. Joten kaikkia joita kiinnostaa, ottakaa yhteyttä
sini80@hotmail.com
Hei!
Täällä myös yksi tamperelainen. Olen 28v ja 8kk vauvelin äiti. Lenkkeily/juttuseuraa täälläkin kaivataan. S.postia voi laittaa osoitteeseen Mimmi@koti.luukku.com
meitä ois äite 34vee ja tyttäret 5v ja 7kk sekä poika kohta 3v,päiväleikkikamuja vailla.
Tampere Itäisellä asutaan
meilit voi paiskata osoitteeseen micylin@yahoo.com
Näkyillään!
ketjua ja samalla voisin hieman huhuilla onko äitejä ja lapsia Lempäälässä (Kuljun nurkalla) jotka ehkä haluaisivat joskus iltasin ja viikonloppusinkin seuraa?
Mulla on 2,5 vuotias poika ja käyn kyllä jo töissä mutta mies reissaa suht paljon ja olisi kiva jos jossain ihan lähellä olisi tuttuja kun suht tuoreita lempääläläisiä ollaan. Mulla ei nyt juuri ole anonyymia mailia mutta jos joku jättää yhteystiedot tai sitten pitää myöhemmin sellainen tehdä..
- Sanna