Mä kerron vielä kerran yhden asian mistä mä näen keskustelua useasti liittyen henkiseen polkuun ja esim tubettajiin ketkä "rahastaa" asialla
Tätä näkee palstallakin paljon.
"hänen on oltava huuhaa, koska hän rahastaa"
Teidän on ymmärrettävä tämä:
Me elämme edelleen yhteiskunnassa, missä raha on ratkaisevassa roolissa ihan kaikessa. Monelle näistä ihmisistä tämä henkinen juttu on elintärkeä ja ainut asia mihin he haluavat panostaa. Kukaan heistä ei ole koskaan pakottanut kenenkään antamaan rahaa. Ihmiset tekee sitä itse.
Kun jonkun tuote on tarpeeksi hyvä, ihminen on valmis ITSE maksamaan tästä. Tää on meidän yhteiskunnassa vähän vieras käsite.
Moni näistä ihmisistä tekee myös tuben ulkopuolella tätä työtä. Tube on vaan sellanen lisäjuttu siinä taustalla.
Kaikki maksaa tässä yhteiskunnassa.
Eli siis pointti on se, että jos ihminen tienaa näillä asioilla. Se ei tarkoita automaattisesti sitä että hän on huijari.
Sun tehtävä on katsoa sitä ihmistä ja miten se resonoi sulle. Sen rahan ei pitäis olla siinä välissä ollenkaan.
Kommentit (26)
Aloittajan tilillä ei ole ilmeisesti tarpeeksi resinoinut. Eikö manifestointi toiminutkaan? Karma ei maksanut palkkaa?
Turtiainen taas resonoi itselleen.
Jos löytää henkiseltä polulta lompakon, niin saako sen pitää? Vai pitääkö palauttaa omistajalleen?
Vierailija kirjoitti:
Jos löytää henkiseltä polulta lompakon, niin saako sen pitää? Vai pitääkö palauttaa omistajalleen?
Lompakon voi palauttaa, mutta rahan ei tarvitse olla siellä välissä.
🤣 Voi voi kun palkkasi tulee edelleen Kelasta. Ikävä tilannehan se on.
"Kun jonkun tuote on tarpeeksi hyvä, ihminen on valmis ITSE maksamaan tästä"
Ei henkisyys voi olla tuote. Henkisyys on oppia itse elämästä. Kaikki tuotteistaminen kertoo, että et ole oppija etkä opettaja. Olet vain rahastaja.
Juu, juuri luin kun joku oli katteettomilla lupauksilla resonoinut varattomalta 3000 euroa ja ottanut etumaksun asiasta johon ei sitten hänen mielestään maksajan henkinen kasvu riittänyt.
Kyllä nuo kurssit on pitkälti huijausta, tule onnelliseksi, tule rikkaaksi, kasva henkisesti.
Olet kyllä palstan oudoin ja huuruisin trolli.
Vierailija kirjoitti:
jep
No jep jep. Mitä jos kävisit viemässä vaikka roskapussin, tekisi hyvää teikäläiselle.
"Sun tehtävä on katsoa sitä ihmistä..." Tubesta vai? Kuka tämän tehtävän on antanut? Ei nyt oikein resonoi.
Ammalaiset ainakin keppihevostelevat järjestelmällisesti ns henkisyydellään ja pyyteettömyydellään. Raha kelpaa ja rokki soi!
Monella on elämä mennyt jotenkin solmuun, sitten löydetään elinkeino huuhaasta, tarot, korvakynttilät tms, erilaiset itsekeksityt kaukoparannukset jne.
Kaupallistumisesta kertoo jo nää tapahtumat, sinne keräännytään myymään henkustä rekvisiittaa, omassa kojussa maksusta patannetaan tai ennustetaan.
Ihan samalla lailla markkinointitapahtumia kuin raksamessut tai joulumyyjäiset.
Osaan erottaa kuka on aito. Ja mihin ei kannata kuluttaa aikaa, ellei muuten katso. Yksi kotimainen on ykkönen, silti hänenkin sanomia pitää harkita mitä otat mitä et. Ja toinen on muuten vain katsottu, harvoin. Sitten on muutama ulkomainen kanava. Enpä ole vielä palveluja ostellut, ehkä verkkokaupasta muuta tuotetta kokeeksi muualta.
Minulla on taygetalaisten tähtiystävieni lahjoittama yksisarvisresonaattori, joka terapoi kenet tahansa naisen ns. 50 tonnin tapaukseksi. Se tarkoittaa, että resonaattorin käyttäjä kohoa viidennen tiheyden olennoksi, joka on meihin ihmisiin nähden jumala ja voi laskuttaa pelkästä olemassa olostaan 50 tonnia kuussa. Oma tilini on jo rahasta täynnä, joten nyt sinulla on mahdollisuus terapoida itsesi 50 tonnin tapaukseksi puoli-ilmaisella 900 €:n hinnalla.
500 €:n lisämaksusta voit ostaa tärisyttävän enkeliorgasmin, jonka aikana saat yhteyden Alkulähteeseen. Sen jälkeen elämäsi ei ole enää entisensä.
Samahan se on esim psykoterapiassa. Luultavasti useimmilla on nimenomaan kutsumus auttaa ihmisiä, mutta eivät voi eikä sitä odoteta, että sen vuoksi ei pitäisi rahaa ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Samahan se on esim psykoterapiassa. Luultavasti useimmilla on nimenomaan kutsumus auttaa ihmisiä, mutta eivät voi eikä sitä odoteta, että sen vuoksi ei pitäisi rahaa ottaa.
Noh, jos menee koulutetulle psykoterapeutille. Mutta eikö nyt ole kaikkia pikaterapeutteja, joille en menisi.
Ihmisen mestaroiminen ilman mitään koulutusta jollain juoppo/narkkari/peruskoulupohjalta on puoskarointia.
Jokainen saa kavereidensa sielua käsitellä kuinka sallivat .mutta vastuutonta herkässä tilassa olevaa höynäyttää sekavilla henkisyysjutuillaan ja heiluttele sormia näin ja varpaita näin henki sinut parantaa. Ottamalla maksu siitä.
jep