Miten reagoisit jos miehelläsi ei seisoisi kunnolla vaikka
edellisestä seksikerrasta olisikin vähintään 2-viikkoa ja hän olisi sormeillut sinua ja olisit märkä ja halukas?
Ja miehesi sanoisi vielä että " ei se himo näin pitkässä suhteessa heti tule" .
Minä loukkaannuin todenteolla koska olen muutenkin yleensä se halukkaampi osapuoli eli en todellakaan tunne itseäni kovinkaan haluttavaksi ja kun oli taukoakin taas ollut. Tunsin itseni hyttysen paskaksi siinä alapää kosteana halukkaana alastomana olessani ja itkuksi meni.
15v yhdessä ja 30v olen,mies 38v.
Kommentit (16)
Miehet eivät ole panokoneita, ja heiltä kuitenkin vaaditaan aina virheetöntä suoritusta. Miltä itsestäsi tuntuisi, jos miehesi loukkaantuisi, jos et olisi märkä silloin, kun hän on valmis?
Kummahan se olisi, mutta ei kai se mies sille mitään voi. Ja varmasti seuraavalla kerralla on vielä enemmän paineita miehellä suoriutua. Eli noissa tilanteissa ei tosiaankaan kannata tehdä asiasta numeroa.
En minäkään kostu siitä, kun ota suihin. Ja jos mies siitä loukkantuisi, jäisi suihinotot kyllä vähemmälle.
imaissut. Miestä varmaan nolotti, kun hänestä ei oikein ollut siihen. Älkää nyt ottako paineita tästä asiasta.
meillä on seksi varsin monimuotoista ja nautinnollista,silloin kun sitä on. Ja ikinä ennen ei ole ollut potenssiongelmia. Eikä minua niinkään tuo kunnolla seisomattomuus vaivaa tai loukannut vaan se ettei mies halunnut minua ilmeisestikään tarpeeksi kun näin kävi. Äh,tästä on tullut mulle ongelma kun koen etten ole kovin haluttu muutenkaan=minä se aktiivisempi ospuoli ja minä se joka ehdottelee erilaisia juttuja kokeiltavaksi etc.
Ilmeisen naiivisti luulin että tuo tauko ja halukas alaston nainen vierellä riittäisivät saamaan miehenkin haluamaan mutta nähtävästi ei:´( miehen ei vain olisi tarvinnut enää sanoa tuota " pitkässä suhteessa" toteamustaan.
Ap
Luulisi 15 vuoden jälkeen ymmärtävän vähän toistakin, mutta ei sitten.
Silloin hoitelen homman suullani tai jotenkin muuten, ja molemmat ollaan tyytyväisiä.
Eikö sinulle riitä se, että mies joskus tyydyttää sinut muuten kuin peniksellään. Seuraavan kerran paineita olisi ainakin helpottanut se, että mies saa sinut laukeamaan vaikkei hänellä seisoisikaan.
Meillä toisaalta onkin tosi hiljaista makkarin puolella. Ja jos olisi tilanne, että mies ei kykenisi, olisin ehkä vaan helpottunut. Kamalaa. En pidä seksistä, en kai sitten ole oikea ihminen vastaamaankaan...
johan mainitsin että seksi on ollut meille paria ensimmäistä yhdessäolovuotta lukuunottamatta aina seikka joka hiertää josskain määrin. Tai itse asiassa ei se ole hiertänyt kuin " vasta" joitakin vuosia kun olen aina ajatellut että kuuluu hommaan vaihtelut ja kyllä se taas tästä etc.
Mutta vikat 3-4v olen ollut kutakuinkin puutteessa eikä ole auttanut asiasta puhuminen äänen korottaminen selittäminen itkeminen ei mikään.
Jollakin tasolla hyväksynyt sen että mieheni libidoja seksin tarve ei kovin suuri ole mutta että asia jatkuisi hautaan asti niin että elän puutteessa niin.
Ja tämä episodi oli aikalailla isku vyön alle ja satutti todella.
Ap
se oli ja on se että koin ettei minua haluta edelleenkään ja vaikka taukoa oli taas takana ja nuo juut seikat myös huomioiden.
SE satuttu eikä niinkään se että heppi ei tankona ollut.
Kai nuo asiat voi irrallaankin toisistaan käsitellä?
Ap
vaikka paikallasi olisi joku toinen? Ei varmaan seisoisi sitäkään vähää.
Kyllä mies voi olla väsynyt. Hän varmasti rakastaa sinua ja se on seksiäkin kovempi juttu. Ole iloinen ja seuraavalla kerralla menee paremmin. Seksi on herkkä asia, älä luo paineita miehelle.
se asia on meidän parisuhteessamme enemmän kuin selvä,molemminpuolin.
Ap
enkä osaa lohduttaa. Voi vaan kuvitella , miltä miehistä tuntuu, kun he kokevat tuon saman väähn toisinpäin yleensä. Ja onhan se noloa miehelle, jos ei ala seisomaan. Huoh. Ei se susta johtunut varmaankaan.