Mikä saa miehen pyörittämään useita naisia samanaikaisesti?
Otsikossa kysymys. Toki ymmärrän, että varmaan harva näin käyttäytyy, mutta tällainen henkilö osui kohdalle ja en ole vielä päässyt asiasta yli :(. Eivätkö tällaiset tyypit sitten ymmärrä, että jos jonkun haluaisikin "oikeasti" mutta jatkaa siinä sivussa näkyvästikin muiden viihdyttämistä, niin siinä menee sitten mahdollisuudet. Eli ihan itse pilaa kaiken.
Kommentit (159)
Vastaan naisena: pyöritin kahta miestä koska olin valtavan ihastunut heistä molempiin. Toiseen ihastuin sitten enemmän ja hänen kanssaan aloin seurustella.
Tekijän sukupuolesta riippumatta mahdollisuus ja oma halu tuollaiseen toimintaan. Toki moni tekijä varmaan perustelee kotioloilla jne. tekijällä käytöstään, mutta viime kädessä aina oma valinta.
Jos se tykkää sinkkuna mennä ja että on naisia. Eri asia mitä ektoplasmaa tai tauteja vaihtuu. Ei taida olla uskossa tai aatteellinen.
Olettaisin että ihan samat syyt mitkä saa tietyt naiset pyörittämään useita miehiä samaan aikaan:
- huomion tarve useilta eri ihmisiltä samaan aikaan
- tarve seksuaaliselle vaihtelulle, halu "maistella erilaisia hedelmiä"
- halu pitää varamiehiä/naisia nykyisen kumppanin ohella, siltä varalta että tulee ero
Tuossa nyt mitä ekana tuli mieleen. On varmasti muitakin syitä.
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto.
Tämä * 2
Vierailija kirjoitti:
Kertakäyttökulttuuri.
Niin, sukupuolet eivät enää tarvitse toisiaan tullakseen toimeen.
Nussiminen on vaan niin siistii :)
T.Raffe
Vierailija kirjoitti:
Heikko itsetunto.
Niin, naiset tarvitsevat miehiä ja lapsia rakastamaan itsensä ehjäksi ja miehinen itsetunto vaatii useamman naisen, joilta saada ihailua. Miehestä, kun usein tulee tarpeeton, kun naisen tarpeet perheestä on tyydytetty.
Vierailija kirjoitti:
Sama kysymys naisista? Mikä saa tapailemaan useampaa miestä, pahimmillaan jopa samana päivänä? Juu, tämä selvisi seuraavana päivnä että oli yhteisen yön jälkeen lähtenyt toisen miehen luo ja siellä vietty myös yhteinen yö.
Sain tuollaiselta mukavalta mutta höveliltä naiselta tippurin. Jos paneskelee monien ties minkälaisten miesten kanssa voisko vaatia edes kortsun käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Luonnevika, alemman tason mies, viiraa päästä
Päinvastoin, normaali viriili mies katselee ympärilleen. Nythän lisäksi vaihdetaan väliin myös sukupuolta ja kiinnostuksen kohteita.
Aina ja joka kastissa on erilaisia miehiä, joskus vasta miehen haudalle on ilmestynyt toinen perhe. Uusia perillisiä putkahtelee tuhkatiheään sukuihin.
Jos miehellä on rahaa touhu on helpompaa, pikkukylän kuppiloissa paljastuu nopeammin.
Ehkä se mies sitoutuu yhteen naiseen sitten kun tapaa jonkun huipputyypin.
Onko siinä jotain pahaa jos ottaa vanhempana takaisin sen kun oli nuorena niin nössö ja seksielämä oli nolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko siinä jotain pahaa jos ottaa vanhempana takaisin sen kun oli nuorena niin nössö ja seksielämä oli nolla.
Ihan tutkittua tietoa se että pojat kehittyvät pikkasen myöhemmin täyteen miehisyyteensä. Tytöille taas kuukautiset jo pikkulikkana, mistähän tämäkin johtuu.
Vaikuttaa käsittääkseni myös poikien koulunkäyntiin, ei pelkästään panemisiin.
Epäilen myös huonoa itsetuntoa. Vaikka on suhteessa tai naimisissa, pitää testailla saako vastakaikua muilta naisilta kun on itse lihonut ja kaljuuntunut.
Olen tämmöisen miehen vaimo ja lähinnä enää säälittää ja huvittaa kun hän jää kiinni jostain viesti- yms. puuhista.
Ja siitä ei ole kyse, etteikö kotona halutessaan olisi saanut, tai että vaimo olisi muuttunut seurusteluajoista eri näköiseksi/muotoiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen myös huonoa itsetuntoa. Vaikka on suhteessa tai naimisissa, pitää testailla saako vastakaikua muilta naisilta kun on itse lihonut ja kaljuuntunut.
Olen tämmöisen miehen vaimo ja lähinnä enää säälittää ja huvittaa kun hän jää kiinni jostain viesti- yms. puuhista.
Ja siitä ei ole kyse, etteikö kotona halutessaan olisi saanut, tai että vaimo olisi muuttunut seurusteluajoista eri näköiseksi/muotoiseksi.
Mies voi hakea myös muuta kuin näköä ja muotoa. Sorry tytöt.
N 60 v
Jos on useampi tasavahva potentiaalinen ehdokas, kannattaa testata kaikkia ennen kuin tekee valinnan.
Eihän kukaan autoakaan osta koeajamatta useampaa? Sen verran iso päätös, että on hyvä testata useampaa mikä omalle pyllylle on se sopivin.