Onks BBA siis tradenomi?
Kommentit (32)
t: tyhmempi tradenomi, jolla myös opintoja englanniksi
Mä tosin valmistuin jo 1998, alkaa ikä painaa ja dementia vaivata...
Vierailija:
t: tyhmempi tradenomi, jolla myös opintoja englanniksi
vitonen on varmaan insinööri ?
on myös englanninkielinen vastine??
Ihme ongelmia??
Vierailija:
Mitä ihmeen profiilinkorotusta?Itse olen BBA, enkä tarvitse mitään korotusta ; ). Opintoni ja tutkintoni on on suoritettu englannin kielellä, suomeksi siis tradenomi.
Jäin ihmettelemään tuota kitkerää kommenttia, mitä pahaa tai huonoa tähänkin nyt liittyy?
t. BBA, hyvässä uraputkessa ;D
Vierailija:
No katsos kun me BBA:t viedään ne kielitaitoa vaativat tradenomin työt niiden tav. tradenomien nenun edestä ;)
Laita myös oletko tavallinen tradenomi vai BBA-koulutuksen tradenomi.
Minulla on siis ennen tradenomin tutkintoa suoritettuna myös matkailualan koulutusta.
Nyt 17 on kotiäitinä :)
saanut, niin silti voi laittaa hakemukseen englanninkieliseen siis, että on BBA. Vai miten se pitäisi kääntää?
BBA, kuukausipalkka 2800 ¿
projektipäällikkö, koulutusalalla
BBA:ksi opiskellaan MIkelisissä Hesan kauppakorkean alaisessa koulussa ja siellä suoritetaan alempi korkeakokulutukinto BBA .
Tradenomiksi opiskellaan AMMATTIkorkeaKOULUSSA.
EI todellakaan sama asia
Ammattikorkeakouluillakin on BBA koulutusta. Se on siis alempi kaupallinen korkeakoulutkinto (niinkuin tradenomikin)
Opiskelen ammattikorkeakoulussa, siis sama asia on kuin tradenomikin. Tai no, pääsykokeet olivat erilaiset ja englanniksi opiskellaan.
Esim. minä olen tehnyt paljon töitä brittien ja saksalaisten kanssa heidän omilla kielillään, enkä ole koskaan kuitenkaan opiskellut saksan tai englannin kielellä.
Kielitaidon voi hankkia muutenkin kuin opiskelemalla englanniksi... esim. asumalla ulkomailla.
Vierailija:
No ihan varmaan kiinnostaa, jos vaatimuksena on esim. fluent in English language
BBA:ksi opiskellaan englanniksi ja tradenomiksi suomeksi
Esimerkkejä kursseista voisi olla : Managing multicultural organisations, Developing economies, International Marketing, Cross-cultural communication, transportation management, etc. Tutkintoon kuuluu myös yleensä pakollisena vaihto ulkomailla ja työharjoittelun suorittaminen ulkomailla.
Vierailija:
BBA:ksi opiskellaan englanniksi ja tradenomiksi suomeksi
JA JOKA PÄIVÄ LONTOON KIELELLÄ!
t: 8
Mitä ihmeen profiilinkorotusta?
Itse olen BBA, enkä tarvitse mitään korotusta ; ). Opintoni ja tutkintoni on on suoritettu englannin kielellä, suomeksi siis tradenomi.
Jäin ihmettelemään tuota kitkerää kommenttia, mitä pahaa tai huonoa tähänkin nyt liittyy?
t. BBA, hyvässä uraputkessa ;D