Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankki ei anna minun lopettaa velkaani

Vierailija
17.03.2024 |

Joka kerta tulee uusi lasku 3,90 euroa 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
2/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Lyhennn lainaani so maksan pois. Vaikka saldo olisi nolla, veloittaa pankki tilinhoitomaksun 3,90. Ikuisessa velkavankeudessako olen, ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Lyhennn lainaani so maksan pois. Vaikka saldo olisi nolla, veloittaa pankki tilinhoitomaksun 3,90. Ikuisessa velkavankeudessako olen, ap

Kai sinne pankkiin voi ottaa yhteyttä?

Vierailija
4/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä siis joustoluotto? Pelkkä saldon poismaksaminen ei silloin riitä vaan sinun pitää erikseen lopettaa luotto.

Vierailija
5/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne pankkiin pitää asiasta erikseen ilmoittaa.

Vierailija
6/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Minä otan, heti huomisaamuna, loppuu se lypsäminen, ap

Vierailija
7/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos velka on jo maksettu, lakkauta tili. Onko kulu tilinhoitomaksu vai velanhoitomaksu? Jos siis tarkoitit juuri sitä, että sinulla on tyhjä tili, josta menee kulu, kyeessä lienee maksu siitä hyvästä, että pidät tuollaista tiliä. Lakkauta tili. Vai onko niin, että käytät tiliä muuhunkin? Siinä tapauksessa hyväksy, että tilistä menee kulu. Järkevintä tässä tapauksessa on siirtyä pankkiin, jossa ei ole kk-maksuja. Sellaisiakin on.

Vierailija
8/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi johtua myös asiakkuudesta, nykyisin maksavat kortit ja verkko pankkiasit sekä mitkä lie asiakasmaksut. Olisiko semmoinen kysymyksessä? Varsinkin jos sinulla ei ole enää lainaa niin joutuu maksamaan enemmän kuluja pankille?

Vierailija
9/9 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmiset voi olla näin avuttomia? Kyseessä ilmeisesti joustoluotto? Ei tullut mieleen ottaa yhteyttä pankkiin? Joskus olisi hyvä tutustua palvelun ehtoihin niin ei tulisi tällaisia yllätyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi