Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi miesystävä ei halua tavata lapsiani. Mitä pitäisi ajatella?

Vierailija
17.03.2024 |

Olen muutama vuosi sitten eronnut 38-vuotias nainen ja minulla on 13- ja 11-vuotiaat lapset. Olen seurustellut puoli vuotta nyt ihanan miehen kanssa ja olen häneen tosi rakastunut. Miehellä itsellään on myös teini-ikäiset lapset. Olemme toistaiseksi seurustelleet "kevyesti" ja viettäneet aikaa vain niillä viikoilla, kun kummallakaan ei ole lapsia. Pääasiallinen syy tähän on se, että mies on jo alusta alkaen sanonut ettei halua uusperhemeininkiä. On myös ihan rehellisesti sanonut, että hänellä ei ole suurempaa tarvetta tutustua lapsiini. Alkuun tämä ei minua haitannut, mutta nyt olen ruvennut miettimään, tuleeko tämä nyt toimimaan kuitenkaan tuon takia. Itsekään en missään nimessä haluaisi vielä yhteen muuttaa ja uusperhearkea aloittaa, mutta toisaalta ehkä vähän "loukkaa" se, että mies ei ole mitenkään kiinnostunut tutustumaan lapsiini. 

Mitä muut ajattelette tästä? Huolestuisitko naisena tällaisessa tilanteessa?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta pitää ajatella, että mies haluaa tavata vain lapsettomilla viikoillanne, eikä ole muuttamassa yhteen.

Ja sitten pitää ajatella sopiiko tämä järjestely itselle.

Ja sitten pitää toimia ^^ mukaisesti.

Vierailija
2/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää sua väliaikaisena panona. Eihän tuo muuta ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota ne ruusunpunaiset lasit pois silmiltäsi. Mies tyytyy kevytsuhteeseen kanssasi eikä ole ns. tositarkoituksella kanssasi. Kannattaa miettiä riittääkö tämä sinulle vai haluatko muuta?

Vierailija
4/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen on vaikea löytää panoa ja sinä olet sopiva kun on paikka mihin tulla eikä etsiä tai maksaa. Mistään muusta tuo ei kerro kun ei suhdetta halua. 

Vierailija
5/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostettavaa, että mies on rehellinen alusta pitäen. Miksi et kunnioittaisi sitä. Päätät itse hyväksyä tai hylätä.

Ei ennusta hyvää, jos alat vinkumaan häntä siihen, mitä ei halua.

Vierailija
6/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus, panna toisilleen ventovieraat murkut leikkimään perhettä!

Vierailija
7/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän haluaa seukata ilman lapsia? Sun mielestä lapset kuuluu taas elämään? Itse en olisi kiinnostunut miehen lapsista tippaakaan, tosin en sitten tapaisi lapsia omaavaa.

Vierailija
8/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alusta asti tiennyt ettei mies halua mitään uusperheilyä, ja siihen tyydyit. Mutta nyt oot tullut toisiin aatoksiin. Mies varmaan pettyy suhun.

Vierailija
9/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kertoi, että ei halua uusperhettä. Itseäni ei olisi teininä kiinnostanut vanhempieni mies- tai naisystävät. 

Vierailija
10/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjesstas. Tuostahan ei tule mitään. Mikä sinua riivaa, kun voit pitää tuollaista miestä ihanana. Jos ihminen on älykäs ja normaali, niin tajuaa ,ettei 13-ja 11 vuotiaita lapsia voi pitää piilossa häneltä ( siis siltä mieheltä) pidemmän päälle. Jos olisin lapsesi , niin pitäisin miestä vähintään epäilyttävänä, suorastaan kuvottavana.

Vierailija
11/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele huomista aurinkoista päivää.

Vierailija
12/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hemmetti. Täällä naiset ulvoo, että mies pitää pelkkänä panona ja ei ole tosissaan. Joskus taas oli aloitus, jossa mies valitti siitä ettei nainen halua muuttaa yhteen, vaan haluaa pitää lapsensa erossa uudesta suhteesta. Kun asia oli näin päin, niin naiset ahnaasti syyllistivät miehen ja totesivat, että nainen toimii oikein ja viisaasti.

Vierailija
13/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian aikaista se olisikin.

Vierailija
14/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te puhuneet tulevaisuuden toiveista ja haaveista? Haaveiletteko samoista asioista? Haluatko kuitenkin joskus muuttaa yhteen, haluaako mies? 

Jos haaveenne eroavat kovin, kannattaako tuohon jäädä sen pidemmäksi aikaa miettimään. Miltään elämän rakkaudelta ei kuitenkaan kuulosta. 

Vierailija
15/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen tarina ja draaman kaari.

Jäämme innolla seuraamaan, kuinka sen ihanuuden ja rakastettavuuden kanssa sitten käy.

Vierailija
16/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan kimpassa mun eksän kanssa voin lohduttaa ettei sitä kiinnosta omatkaan lapset muuta kuin sen verran että voi kehuskella lapsia saaneensa eipä se viitsi omien lastensa kanssa aikaa viettää, ja luistelee niiden kanssa olemisesta aina kun vaan pystyy. Kummilapsetkin unohtui saman tien kun minä en enää ollut kuvioissa heistä muistuttamassa.

Teidän kahden suhde voi olla ihan syvä ja vakava, mut ainakin tämän mainitun miehen kohdalla tiedän sen olevan sen verran sulkeutunut, omissa maailmoissaan ja lisäksi vielä varsin itsekäs, että ei ikinä tule tutustumaan sinun lapsiisi muuten kuin sen verran että istuu hetken ruokapöydässä tai moikkaa ohimennen. Voi se ehkä joskus sädekehäänsä kiillottaakseen lähteä huvipuistoon, vaikka tosiasiassa vihaa niitä, tai osallistua johonkin metsäretkeen tms. Mutta minkäänlaista mukavaa yhdessäoloa sinun perheesi kanssa on ihan turha kuvitella, ei tule onnistumaan

Vierailija
17/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot varmaan kimpassa mun eksän kanssa voin lohduttaa ettei sitä kiinnosta omatkaan lapset muuta kuin sen verran että voi kehuskella lapsia saaneensa eipä se viitsi omien lastensa kanssa aikaa viettää, ja luistelee niiden kanssa olemisesta aina kun vaan pystyy. Kummilapsetkin unohtui saman tien kun minä en enää ollut kuvioissa heistä muistuttamassa.

Teidän kahden suhde voi olla ihan syvä ja vakava, mut ainakin tämän mainitun miehen kohdalla tiedän sen olevan sen verran sulkeutunut, omissa maailmoissaan ja lisäksi vielä varsin itsekäs, että ei ikinä tule tutustumaan sinun lapsiisi muuten kuin sen verran että istuu hetken ruokapöydässä tai moikkaa ohimennen. Voi se ehkä joskus sädekehäänsä kiillottaakseen lähteä huvipuistoon, vaikka tosiasiassa vihaa niitä, tai osallistua johonkin metsäretkeen tms. Mutta minkäänlaista mukavaa yhdessäoloa sinun perheesi kanssa on ihan turha kuvitella, ei tule onnistumaan

Ja lisään siis sen verran että jos itsellesi on tärkeää että miesystävä tutustuu lapsiisi, kannattanee alkaa miettiä suhteen jatkoa vakavasti. Jos mies jo heti kättelyssä sanoo ettei halua tutustua sun lapsiin, ei se siitä muuksi muutu. Hän ei halua perhe-elämää vaa kahden aikuisen parisuhteen.

Vierailija
18/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkevä mies.

Vierailija
19/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ymmärrettävää, että tämä tilanne herättää sinussa huolta ja epävarmuutta, erityisesti kun kyseessä ovat omat lapset. On tärkeää kuunnella omia tunteitasi ja tarpeitasi tässä tilanteessa.

On luonnollista, että haluat, että kumppanisi on kiinnostunut tutustumaan lapsiisi ja että heidän hyvinvointinsa ja suhteensa ovat tärkeitä hänelle. Tämä voi olla tärkeä tekijä onnellisen suhteen luomisessa ja ylläpitämisessä.

Sinun kannattaa keskustella avoimesti ja rehellisesti miehesi kanssa näistä tunteista ja tarpeista. On tärkeää, että molemmat ymmärtävät toistensa odotukset ja tarpeet suhteen suhteen, ja että voitte yhdessä löytää kompromisseja, jotka toimivat teille molemmille.

Jos huolesi ja epävarmuutesi jatkuvat eivätkä ratkea keskustelun kautta, voi olla hyvä harkita suhteen tulevaisuutta ja sitä, ovatko molemmat osapuolet valmiita ja halukkaita sitoutumaan suhteeseen pitkällä aikavälillä.

Vierailija
20/55 |
17.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kattelis tollasta jamppaa yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän