Taas meni viikonloppu liian nopeasti, inhottavaa että huomenna on taas työpäivä
Kommentit (7)
Mä pyrin tekemään kolmepäiväistä viikkoa. Pidän aina pitkät viikonloput pe ja ma vapaita. Molempia päivinä voi keskittyä omaan itseensä, tehdä jotain hauskaa tai vaikka laiskotella. La ja su sitten perheen kanssa. Kannattaa miettiä vaihtoehtoja. Ikää tulee niin arvostaa enemmän omaa aikaa, kuin sen rahan perässä juoksemista!
Kyllä se harmittaa ihan näin mediaanituloistakin.
Onneksi vielä alkuviikko vapaata. Sitten onkin ke-ke töitä. Huomenna siivoan, tiistaina teen kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pyrin tekemään kolmepäiväistä viikkoa. Pidän aina pitkät viikonloput pe ja ma vapaita. Molempia päivinä voi keskittyä omaan itseensä, tehdä jotain hauskaa tai vaikka laiskotella. La ja su sitten perheen kanssa. Kannattaa miettiä vaihtoehtoja. Ikää tulee niin arvostaa enemmän omaa aikaa, kuin sen rahan perässä juoksemista!
Mutta kun rahan pitää riittää elämiseen. 3 työpäivää viikossa ei riitä.
50+
Oravanpyörä se rullaa,minä taidan täyttää kelagold hakemuksen huomenna ja sitten lähden vähän uimaan jonka jälkeen kavereiden kanssa turinointia lähikuppilassa ,ai tätä vapautta.
Mulla ei edes ollut viikonloppua vaan olin töissä ja nytkin vielä työmatkalla eli istun bussissa. Huominen on vain vapaapäivä ja tiistaina menen taas aamuvuoroon joka alkaa klo 06.30. Sitten on ke-pe "välivuoro" klo 10-18 eli ihan kaikista huonoin ajallisesti eikä saa edes lisiä mistään tunnista ja lauantaina taas aamuvuoro alkaen klo 6.30. Ens sunnuntaina on vapaapäivä, mutta sitten taas maanantaina on aamuvuoro. Jee.
Maanantait on hyviä päivä.